
To już czwarta edycja międzynarodowego konkursu, w którym przedsiębiorcy zaangażowani społecznie, łączący zysk z misją zmiany świata na lepsze, otrzymują dofinansowanie z puli 1 mln dolarów. Do 31 października mogą się w nim zgłaszać także polskie start-upy.
Co trzeba zrobić, żeby powalczyć o milion dolarów? Konkurs ma kilka etapów.
Krok 1: Zgłoś się on-line
Jeśli prowadzisz innowacyjny start-up, który wykorzystuje swoją działalność do rozwiązywania problemów społecznych lub środowiskowych, załóż profil i wypełnij zgłoszenie na stronie konkursu.
Najlepsi kandydaci zostaną finalistami etapu krajowego. Finaliści będą musieli zaprezentować się przed ekspertami, którzy następnie wyłonią zwycięzcę. Laureat tego etapu weźmie udział w finale globalnym.
Dlaczego warto wziąć udział w konkursie? Posłuchaj rozmowy z Pawłem Soluchem, CEO Neuro Device, ubiegłorocznym laureatem etapy krajowego:
Krok 2: Etap międzynarodowy
Finalistów międzynarodowych będzie 20. W marcu 2019 r. polecą do Londynu, aby wziąć udział w programie Accelerator. Wezmą udział w intensywnym programie szkoleniowym, który pomoże im w rozwoju pomysłu i lepszym dopasowaniu go do wyzwań współczesnych trendów i rynków. Program prowadzi klub Conduit. To nowy ośrodek w Londynie skupiający różnorodną grupę ludzi, którym zależy na zmianie społecznej. Trening obejmuje indywidualne sesje szkoleniowe na temat prezentacji i serię kursów skierowanych do przedsiębiorców zaangażowanych społecznie.
To także szansa na zbudowanie społeczności innowatorów i do wymiany pomysłów. Finaliści poprzednich edycji konkursu Chivas Venture niezwykle cenili sobie możliwość poznania innych przedsiębiorców z całego świata – 89% z nich twierdzi, że nawiązali lub zamierzają nawiązać współpracę z innymi finalistami.
Krok 3: Zawalcz o nagrodę publiczności
To podczas głosowania internetowego publiczność zdecyduje, który z projektów zdobędzie 100 tys. dolarów.
Krok 4: Finał globalny
Konkurs Chivas Venture 2019 zakończy się serią prezentacji, w czasie których finaliści powalczą o pozostałą część z puli 1 mln dolarów. To okazja, by pokazać swój projekt przed panelem ekspertów, influencerów i innowatorów ze świata biznesu.