Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone
Do 6 grudnia przedłużamy termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu Bizneswoman Roku. Odpowiadamy na 6 pytań, które najczęściej zadajcie!

Do 6 grudnia przedłużamy termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu Bizneswoman Roku. Odpowiadamy na 6 pytań, które najczęściej zadajcie!

termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu Bizneswoman Roku
Natalia Bogdan odbiera statuetkę na Gali Bizneswoman Roku

 

W związku z prośbami, które napływają do nas, zdecydowaliśmy o przedłużeniu terminu nadsyłania zgłoszeń do konkursu Bizneswoman Roku. Zgłoszenia można nadsyłać do 6 grudnia 2017 roku.

Zgłaszać można się w pięciu kategoriach otwartych:

– Liderka w korporacji
– Moja Firma
– Start-up Roku
– Kobieta w Nowych Technologiach
– Pomysł na Biznes

A oto 6 najczęściej zadawanych przez Was pytań – odpowiadamy poniżej na wszystkie!

1: Co trzeba zrobić, by się zgłosić?

Obojętnie, czy byłaś nominowana, czy zgłaszasz się samodzielnie, do wzięcia udziału w konkursie konieczne jest wypełnienie właściwego formularza zgłoszeniowego i odesłanie go do nas na adres: konkurs@bizneswomanroku.pl do 6 grudnia.

UWAGA: zanim wypełnisz formularz przeczytaj dokładnie Regulamin i sprawdź, czy startujesz w odpowiedniej kategorii. Przesłany formularz jest obowiązujący i nie może być później zmieniony na inny.

Regulamin znajdziesz TUTAJ

Formularz Liderka w Korporacji znajdziesz TUTAJ

Formularz Moja Firma znajdziesz TUTAJ

Formularz Kobieta w Nowych Technologiach znajdziesz TUTAJ

Formularz Start-up Roku znajdziesz TUTAJ

Formularz Pomysł na Biznes znajdziesz TUTAJ

2: Czy mam się zgłosić do Mojej Firmy czy do Start-upu Roku?

O tym, czy powinnaś zgłosić się w kategorii Moja Firma, Start-up Roku, decyduje moment założenia firmy.

Jeśli reprezentujesz firmę, która prowadzi nieprzerwanie działalność gospodarczą co najmniej od grudnia 2014 r. zgłoś się w kategorii MOJA FIRMA. Sprawdź pozostałe kryteria – TUTAJ.

Jeśli reprezentujesz firmę, która prowadzi nieprzerwanie działalność gospodarczą nie dłużej niż od stycznia 2015 r., zgłoś się w kategorii START-UP ROKU. Sprawdź pozostałe kryteria – TUTAJ.

3: Czy mogę zgłosić się do więcej niż jednej kategorii?

Tak, jest taka możliwość. Nie wszystkie kategorie dają jednak taką możliwość. Możesz więc zgłosić się na przykład w kategorii Kobieta w Nowych Technologiach i Moja Firma lub Kobieta w Nowych Technologiach i Start-up Roku, ale już nie w kategoriach Moja Firma i Liderka w Korporacji.

4: Czy muszę mieć działającą firmę, by zgłosić się do Pomysłu na Biznes?

Nie jest to konieczne. W tej kategorii mogą zgłaszać się kobiety, które dysponują autorskim biznesplanem. W tej kategorii zgłosić mogą się kandydatki nie posiadające działalności, ale mające pomysł na produkt bądź usługę lub kandydatki posiadające działalność we wczesnej fazie rozwoju (rok założenia 2017).

5: Co dalej dzieje się ze zgłoszeniami?

Zgłoszenia, które do nas wpłyną, po dacie zamknięciu nadsyłania formularzy zostaną przekazane do audytora konkursu, firmy Deloitte. Nasz partner merytoryczny sprawdzi formularze pod kątem formalnym. Następnie formularze przekazane zostaną do dedykowanych Lóż Ekspertów, a te wyłonią listę finalistek w każdej kategorii. Ostatnim etapem jest spotkanie Jury konkursu, które spośród wszystkich finalistek wyłoni laureatki. Wyjątkiem jest kategorie Influencerka Roku – tam laureatkę wybierają internauci w głosowaniu on-line

6: Po co mam się zgłaszać do konkursu?

To pytanie często słyszymy. Wiele kobiet dodaje – „Przecież nie osiągnęłam nic wielkiego”. Czasem mówią – „Startowałam w zeszłym roku i nie wygrałam, więc jaki jest sens startować w tym roku?”. Wiele z nas nie docenia swoich sukcesów, potrafimy ich nie dostrzegać lub je umniejszać. Zgłoszenie do konkursu to szansa, żeby trochę się przełamać w mówieniu o tym, co robimy dobrze. A warto o tym mówić – by inspirować innych, budować swoją markę, promować swoje projekty. Zgłoszenie to także szansa na spotkanie doświadczonych ludzi biznesu, wartościowe rozmowy, kontakty i mentoring. Udział w konkursie możesz więc potraktować jako inwestycję w siebie i swoją firmę.

A jeśli zgłosiłaś się w poprzednich edycjach i nie wygrałaś? Pamiętaj, że każda edycja jest inna. W historii konkursu są przykłady kobiet, które zgłosiły się ponownie i za drugim razem wygrały! Tak stało się w przypadku Urszuli Herman z PelviFly oraz Zuzanny Sielickiej-Kalczyńskiej i Julii Sielickiej-Jastrzębskiej, twórczyń Whisbear.

Czekamy na Twoje zgłoszenie jeszcze do 6 grudnia!

Jeśli masz pytania, pisz do nas: konkurs@bizneswomanroku.pl

Więcej na www.bizneswomanroku.pl

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!