Kobieta pracująca przy komputerze

Nowy kierunek zawodowy – Akademia Influencer Managera

Instytut Marki Online i Komunikacji oferuje najwyższej jakości kompleksowe programy zawodowe w obszarze online marketingu, komunikacji i sprzedaży. We współpracy z LTTM (LifeTube, Gameset), największą w Polsce grupą świadczącą usługi z zakresu influencer i gaming marketingu, otwiera nowy kierunek nauczania “Influencer Manager”. “Akademia influencer managera” jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w branży marketingowej, która regularnie korzysta już z usług influencerów i twórców internetowych.

Dlaczego influencer marketing?

Jak wynika z badań i raportów największych domów mediowych na świecie, szacuje się, że do 2028 roku globalna wartość rynku influencer marketingu osiągnie 84,89 miliardy dolarów. Te przewidywania potwierdzają to, o czym Grupa LTTM dobrze wie już od dawna – kampanie z udziałem twórców internetowych są przyszłością marketingu. 

Aktualnym wyzwaniem na rynku nie jest wcale brak osób, które chciałyby współpracować z influencerami, ani nawet brak źródeł dotyczących influencer marketingu. Problem stanowi umiejętnie oddzielanie zweryfikowanej wiedzy, profesjonalnych podmiotów i doświadczonych specjalistów od wszechobecnego “szumu”, który influencerzy generują, również w branży. Na rynku pełno jest niestety mitów, nieskutecznych praktyk i niezrozumienia. Od lat sukcesywnie pracujemy nad tym, aby to zmieniać – mówi Kamil Bolek, CMO LTTM.

Czym jest Akademia Influencer Managera?

Akademia Influencer Managera to czteromiesięczne szkolenie poświadczone zaświadczeniem MEiN oraz certyfikatem z kodem zawodu. Formuła opiera się na spotkaniach z wykładowcami na żywo (połączenie online) oraz dostępie do platformy z dodatkowymi materiałami, quizami i nagraniami. Dzięki takiej organizacji uczestnik ma bezpośredni kontakt z ekspertami, zdobywa praktyczną wiedzę i cenne wskazówki dotyczące managementu influencerów, zarządzania kryzysowego, public relations, etyki oraz wielu innych kwestii i wyzwań związanych z pracą w tym zawodzie. 

Swoim doświadczeniem podzielą się najlepsi eksperci w branży, tacy jak: 

  • Kamil Bolek – CMO w LTTM,
  • Joanna Ceplin – ekspertka w branży marketingu online, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji,
  • Olga Podzińska – HR Business Partner w LTTM, certyfikowany konsultant DISC, 
  • Artur Nalepko – Influencer Manager w LTTM, 
  • Karolina Łach – Group Influencer w LTTM, 
  • Martyna Adamus – Management Director w LTTM, 
  • Justyna Zawadzka – Group Influencer w LTTM, 
  • Anna Ryczkowska – Senior PR&Communications Manager w LTTM, 
  • Marcin Pyć – Head of Network Management w LTTM, 
  • Małgorzata Jaworska-Woźniak – Kancelaria Adwokacka Małgorzata Jaworska-Woźniak.


Skąd pomysł na Akademię Influencer Managera i dlaczego warto w niej uczestniczyć? 

W Instytucie Marki Online i Komunikacji skupiamy się na rozwoju kluczowych umiejętności i kompetencji, niezbędnych dla skutecznego dotarcie do klientów, zwiększania zasięgów i wykorzystania siły mediów społecznościowych do komunikacji marek z klientem i sprzedaży – mówi Joanna Ceplin, założycielka i CEO imok.edu.pl. – Konsumpcja treści w mediach społecznościowych tworzonych przez influencerów cały czas rośnie. Na platformach takich jak YouTube czy TikTok odbiorcy spędzają nawet kilkadziesiąt minut dziennie. Do tego dodajmy Instagram, również Linkedin wykorzystywany w kampaniach B2B. Kampanie influencerskie to dla niektórych marek stały element budowania świadomości i promocji, a nie zapominajmy o microinfluencerach, do których zaufanie jest na bardzo dużym poziomie, a których autentyczny kontent to atrakcyjny kąsek dla marketerów chcących dotrzeć z komunikatem do wąskich grup odbiorców. Wniosek nasuwa się sam, manager influencera to coraz częściej poszukiwana osoba. Dlatego współpraca z LTTM liderem w branży influencer marketingu była dla nas oczywistym wyborem. Wierzę, że zdobycie umiejętności potrzebnych do pracy w obszarze influencer marketingu to jedna z lepszych inwestycji w swój rozwój – dodaje Joanna Ceplin.

Instytut Marki Online i Komunikacji (imok.edu.pl)

Wiodąca jednostka edukacyjna, oferująca
4-miesięczne programy rozwojowe w obszarze online marketingu, komunikacji i sprzedaży z certyfikacją MEiN. Instytut  wspiera rozwój umiejętności i kompetencji cyfrowych zgodnie z najnowszymi trendami. Partnerami merytorycznymi instytutu są najlepsze na rynku agencje marketingowe, eksperci i menedżerowie z doświadczeniem w międzynarodowych kampaniach.

LTTM

Największa w Europie Centralnej grupa świadcząca usługi z zakresu influencer i wideo marketingu. Najlepsza sieć dla twórców (MCN), profesjonalna agencja influencer marketingu dla marek. Certyfikowany partner YouTube’a, TikToka i Facebooka.

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close