Kobieta pracuj─ůca przy komputerze

Nowy kierunek zawodowy – Akademia Influencer Managera

Instytut Marki Online i Komunikacji oferuje najwy┼╝szej jako┼Ťci kompleksowe programy zawodowe w obszarze online marketingu, komunikacji i sprzeda┼╝y. We wsp├│┼épracy z LTTM (LifeTube, Gameset), najwi─Öksz─ů w Polsce grup─ů ┼Ťwiadcz─ůc─ů us┼éugi z zakresu influencer i gaming marketingu, otwiera nowy kierunek nauczania ÔÇťInfluencer ManagerÔÇŁ. ÔÇťAkademia influencer manageraÔÇŁ jest odpowiedzi─ů na rosn─ůce zapotrzebowanie na specjalist├│w w bran┼╝y marketingowej, kt├│ra regularnie korzysta ju┼╝ z us┼éug influencer├│w i tw├│rc├│w internetowych.

Dlaczego influencer marketing?

Jak wynika z bada┼ä i raport├│w najwi─Ökszych dom├│w mediowych na ┼Ťwiecie, szacuje si─Ö, ┼╝e do 2028 roku globalna warto┼Ť─ç rynku influencer marketingu osi─ůgnie 84,89 miliardy dolar├│w. Te przewidywania potwierdzaj─ů to, o czym Grupa LTTM dobrze wie ju┼╝ od dawna ÔÇô kampanie z udzia┼éem tw├│rc├│w internetowych s─ů przysz┼éo┼Ťci─ů marketingu.┬á

Aktualnym wyzwaniem na rynku nie jest wcale brak os├│b, kt├│re chcia┼éyby wsp├│┼épracowa─ç z influencerami, ani nawet brak ┼║r├│de┼é dotycz─ůcych influencer marketingu. Problem stanowi umiej─Ötnie oddzielanie zweryfikowanej wiedzy, profesjonalnych podmiot├│w i do┼Ťwiadczonych specjalist├│w od wszechobecnego ÔÇťszumuÔÇŁ, kt├│ry influencerzy generuj─ů, r├│wnie┼╝ w bran┼╝y. Na rynku pe┼éno jest niestety mit├│w, nieskutecznych praktyk i niezrozumienia. Od lat sukcesywnie pracujemy nad tym, aby to zmienia─ç – m├│wi Kamil Bolek, CMO LTTM.

Czym jest Akademia Influencer Managera?

Akademia Influencer Managera to czteromiesi─Öczne szkolenie po┼Ťwiadczone za┼Ťwiadczeniem MEiN oraz certyfikatem z kodem zawodu. Formu┼éa opiera si─Ö na spotkaniach z wyk┼éadowcami na ┼╝ywo (po┼é─ůczenie online) oraz dost─Öpie do platformy z dodatkowymi materia┼éami, quizami i nagraniami. Dzi─Öki takiej organizacji uczestnik ma bezpo┼Ťredni kontakt z ekspertami, zdobywa praktyczn─ů wiedz─Ö i cenne wskaz├│wki dotycz─ůce managementu influencer├│w, zarz─ůdzania kryzysowego, public relations, etyki oraz wielu innych kwestii i wyzwa┼ä zwi─ůzanych z prac─ů w tym zawodzie.┬á

Swoim do┼Ťwiadczeniem podziel─ů si─Ö najlepsi eksperci w bran┼╝y, tacy jak:┬á

  • Kamil Bolek ÔÇô CMO w LTTM,
  • Joanna Ceplin ÔÇô ekspertka w bran┼╝y marketingu online, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji,
  • Olga Podzi┼äska ÔÇô HR Business Partner w LTTM, certyfikowany konsultant DISC,┬á
  • Artur Nalepko ÔÇô Influencer Manager w LTTM,┬á
  • Karolina ┼üach ÔÇô Group Influencer w LTTM,┬á
  • Martyna Adamus ÔÇô Management Director w LTTM,┬á
  • Justyna Zawadzka ÔÇô Group Influencer w LTTM,┬á
  • Anna Ryczkowska ÔÇô Senior PR&Communications Manager w LTTM,┬á
  • Marcin Py─ç ÔÇô Head of Network Management w LTTM,┬á
  • Ma┼égorzata Jaworska-Wo┼║niak ÔÇô Kancelaria Adwokacka Ma┼égorzata Jaworska-Wo┼║niak.


Sk─ůd pomys┼é na Akademi─Ö Influencer Managera i dlaczego warto w niej uczestniczy─ç?┬á

W Instytucie Marki Online i Komunikacji skupiamy si─Ö na rozwoju kluczowych umiej─Ötno┼Ťci i kompetencji, niezb─Ödnych dla skutecznego dotarcie do klient├│w, zwi─Ökszania zasi─Ög├│w i wykorzystania si┼éy medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych do komunikacji marek z klientem i sprzeda┼╝y – m├│wi Joanna Ceplin, za┼éo┼╝ycielka i CEO imok.edu.pl. – Konsumpcja tres╠üci w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych tworzonych przez influencer├│w ca┼éy czas ro┼Ťnie. Na platformach takich jak YouTube czy TikTok odbiorcy spe╠Ędzaj─ů nawet kilkadziesia╠Ęt minut dziennie. Do tego dodajmy Instagram, r├│wnie┼╝ Linkedin wykorzystywany w kampaniach B2B. Kampanie influencerskie to dla niekt├│rych marek sta┼éy element budowania ┼Ťwiadomo┼Ťci i promocji, a nie zapominajmy o microinfluencerach, do kt├│rych zaufanie jest na bardzo du┼╝ym poziomie, a kto╠ürych autentyczny kontent to atrakcyjny k─ůsek dla marketero╠üw chca╠Ęcych dotrzec╠ü z komunikatem do wa╠Ęskich grup odbiorco╠üw. Wniosek nasuwa si─Ö sam, manager influencera to coraz cz─Ö┼Ťciej poszukiwana osoba. Dlatego wsp├│┼épraca z LTTM liderem w bran┼╝y influencer marketingu by┼éa dla nas oczywistym wyborem. Wierz─Ö, ┼╝e zdobycie umiej─Ötno┼Ťci potrzebnych do pracy w obszarze influencer marketingu to jedna z lepszych inwestycji w sw├│j rozw├│j ÔÇô dodaje Joanna Ceplin.

Instytut Marki Online i Komunikacji (imok.edu.pl)

Wiod─ůca jednostka edukacyjna, oferuj─ůca
4-miesi─Öczne programy rozwojowe w obszarze online marketingu, komunikacji i sprzeda┼╝y z certyfikacj─ů MEiN. Instytut ┬áwspiera rozw├│j umiej─Ötno┼Ťci i kompetencji cyfrowych zgodnie z najnowszymi trendami. Partnerami merytorycznymi instytutu s─ů najlepsze na rynku agencje marketingowe, eksperci i mened┼╝erowie z do┼Ťwiadczeniem w mi─Ödzynarodowych kampaniach.

LTTM

Najwi─Öksza w Europie Centralnej grupa ┼Ťwiadcz─ůca us┼éugi z zakresu influencer i wideo marketingu. Najlepsza sie─ç dla tw├│rc├│w (MCN), profesjonalna agencja influencer marketingu dla marek. Certyfikowany partner YouTubeÔÇÖa, TikToka i Facebooka.

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dost─Öp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawid┼éowego dzia┼éania strony. Je┼╝eli nie wyra┼╝asz na to zgody, mo┼╝esz zmieni─ç ustawienia w swojej przegl─ůdarce. Zobacz wi─Öcej w Polityce Prywatno┼Ťci.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close