Kobieta pracująca przy komputerze

Nowy kierunek zawodowy – Akademia Influencer Managera

Instytut Marki Online i Komunikacji oferuje najwyższej jakości kompleksowe programy zawodowe w obszarze online marketingu, komunikacji i sprzedaży. We współpracy z LTTM (LifeTube, Gameset), największą w Polsce grupą świadczącą usługi z zakresu influencer i gaming marketingu, otwiera nowy kierunek nauczania “Influencer Manager”. “Akademia influencer managera” jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w branży marketingowej, która regularnie korzysta już z usług influencerów i twórców internetowych.

Dlaczego influencer marketing?

Jak wynika z badań i raportów największych domów mediowych na świecie, szacuje się, że do 2028 roku globalna wartość rynku influencer marketingu osiągnie 84,89 miliardy dolarów. Te przewidywania potwierdzają to, o czym Grupa LTTM dobrze wie już od dawna – kampanie z udziałem twórców internetowych są przyszłością marketingu. 

Aktualnym wyzwaniem na rynku nie jest wcale brak osób, które chciałyby współpracować z influencerami, ani nawet brak źródeł dotyczących influencer marketingu. Problem stanowi umiejętnie oddzielanie zweryfikowanej wiedzy, profesjonalnych podmiotów i doświadczonych specjalistów od wszechobecnego “szumu”, który influencerzy generują, również w branży. Na rynku pełno jest niestety mitów, nieskutecznych praktyk i niezrozumienia. Od lat sukcesywnie pracujemy nad tym, aby to zmieniać – mówi Kamil Bolek, CMO LTTM.

Czym jest Akademia Influencer Managera?

Akademia Influencer Managera to czteromiesięczne szkolenie poświadczone zaświadczeniem MEiN oraz certyfikatem z kodem zawodu. Formuła opiera się na spotkaniach z wykładowcami na żywo (połączenie online) oraz dostępie do platformy z dodatkowymi materiałami, quizami i nagraniami. Dzięki takiej organizacji uczestnik ma bezpośredni kontakt z ekspertami, zdobywa praktyczną wiedzę i cenne wskazówki dotyczące managementu influencerów, zarządzania kryzysowego, public relations, etyki oraz wielu innych kwestii i wyzwań związanych z pracą w tym zawodzie. 

Swoim doświadczeniem podzielą się najlepsi eksperci w branży, tacy jak: 

  • Kamil Bolek – CMO w LTTM,
  • Joanna Ceplin – ekspertka w branży marketingu online, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji,
  • Olga Podzińska – HR Business Partner w LTTM, certyfikowany konsultant DISC, 
  • Artur Nalepko – Influencer Manager w LTTM, 
  • Karolina Łach – Group Influencer w LTTM, 
  • Martyna Adamus – Management Director w LTTM, 
  • Justyna Zawadzka – Group Influencer w LTTM, 
  • Anna Ryczkowska – Senior PR&Communications Manager w LTTM, 
  • Marcin Pyć – Head of Network Management w LTTM, 
  • Małgorzata Jaworska-Woźniak – Kancelaria Adwokacka Małgorzata Jaworska-Woźniak.


Skąd pomysł na Akademię Influencer Managera i dlaczego warto w niej uczestniczyć? 

W Instytucie Marki Online i Komunikacji skupiamy się na rozwoju kluczowych umiejętności i kompetencji, niezbędnych dla skutecznego dotarcie do klientów, zwiększania zasięgów i wykorzystania siły mediów społecznościowych do komunikacji marek z klientem i sprzedaży – mówi Joanna Ceplin, założycielka i CEO imok.edu.pl. – Konsumpcja treści w mediach społecznościowych tworzonych przez influencerów cały czas rośnie. Na platformach takich jak YouTube czy TikTok odbiorcy spędzają nawet kilkadziesiąt minut dziennie. Do tego dodajmy Instagram, również Linkedin wykorzystywany w kampaniach B2B. Kampanie influencerskie to dla niektórych marek stały element budowania świadomości i promocji, a nie zapominajmy o microinfluencerach, do których zaufanie jest na bardzo dużym poziomie, a których autentyczny kontent to atrakcyjny kąsek dla marketerów chcących dotrzeć z komunikatem do wąskich grup odbiorców. Wniosek nasuwa się sam, manager influencera to coraz częściej poszukiwana osoba. Dlatego współpraca z LTTM liderem w branży influencer marketingu była dla nas oczywistym wyborem. Wierzę, że zdobycie umiejętności potrzebnych do pracy w obszarze influencer marketingu to jedna z lepszych inwestycji w swój rozwój – dodaje Joanna Ceplin.

Instytut Marki Online i Komunikacji (imok.edu.pl)

Wiodąca jednostka edukacyjna, oferująca
4-miesięczne programy rozwojowe w obszarze online marketingu, komunikacji i sprzedaży z certyfikacją MEiN. Instytut  wspiera rozwój umiejętności i kompetencji cyfrowych zgodnie z najnowszymi trendami. Partnerami merytorycznymi instytutu są najlepsze na rynku agencje marketingowe, eksperci i menedżerowie z doświadczeniem w międzynarodowych kampaniach.

LTTM

Największa w Europie Centralnej grupa świadcząca usługi z zakresu influencer i wideo marketingu. Najlepsza sieć dla twórców (MCN), profesjonalna agencja influencer marketingu dla marek. Certyfikowany partner YouTube’a, TikToka i Facebooka.

Przeczytaj także