Kobieta pracuj─ůca przy komputerze

Nowy kierunek zawodowy – Akademia Influencer Managera

Instytut Marki Online i Komunikacji oferuje najwy┼╝szej jako┼Ťci kompleksowe programy zawodowe w obszarze online marketingu, komunikacji i sprzeda┼╝y. We wsp├│┼épracy z LTTM (LifeTube, Gameset), najwi─Öksz─ů w Polsce grup─ů ┼Ťwiadcz─ůc─ů us┼éugi z zakresu influencer i gaming marketingu, otwiera nowy kierunek nauczania ÔÇťInfluencer ManagerÔÇŁ. ÔÇťAkademia influencer manageraÔÇŁ jest odpowiedzi─ů na rosn─ůce zapotrzebowanie na specjalist├│w w bran┼╝y marketingowej, kt├│ra regularnie korzysta ju┼╝ z us┼éug influencer├│w i tw├│rc├│w internetowych.

Dlaczego influencer marketing?

Jak wynika z bada┼ä i raport├│w najwi─Ökszych dom├│w mediowych na ┼Ťwiecie, szacuje si─Ö, ┼╝e do 2028 roku globalna warto┼Ť─ç rynku influencer marketingu osi─ůgnie 84,89 miliardy dolar├│w. Te przewidywania potwierdzaj─ů to, o czym Grupa LTTM dobrze wie ju┼╝ od dawna ÔÇô kampanie z udzia┼éem tw├│rc├│w internetowych s─ů przysz┼éo┼Ťci─ů marketingu.┬á

Aktualnym wyzwaniem na rynku nie jest wcale brak os├│b, kt├│re chcia┼éyby wsp├│┼épracowa─ç z influencerami, ani nawet brak ┼║r├│de┼é dotycz─ůcych influencer marketingu. Problem stanowi umiej─Ötnie oddzielanie zweryfikowanej wiedzy, profesjonalnych podmiot├│w i do┼Ťwiadczonych specjalist├│w od wszechobecnego ÔÇťszumuÔÇŁ, kt├│ry influencerzy generuj─ů, r├│wnie┼╝ w bran┼╝y. Na rynku pe┼éno jest niestety mit├│w, nieskutecznych praktyk i niezrozumienia. Od lat sukcesywnie pracujemy nad tym, aby to zmienia─ç – m├│wi Kamil Bolek, CMO LTTM.

Czym jest Akademia Influencer Managera?

Akademia Influencer Managera to czteromiesi─Öczne szkolenie po┼Ťwiadczone za┼Ťwiadczeniem MEiN oraz certyfikatem z kodem zawodu. Formu┼éa opiera si─Ö na spotkaniach z wyk┼éadowcami na ┼╝ywo (po┼é─ůczenie online) oraz dost─Öpie do platformy z dodatkowymi materia┼éami, quizami i nagraniami. Dzi─Öki takiej organizacji uczestnik ma bezpo┼Ťredni kontakt z ekspertami, zdobywa praktyczn─ů wiedz─Ö i cenne wskaz├│wki dotycz─ůce managementu influencer├│w, zarz─ůdzania kryzysowego, public relations, etyki oraz wielu innych kwestii i wyzwa┼ä zwi─ůzanych z prac─ů w tym zawodzie.┬á

Swoim do┼Ťwiadczeniem podziel─ů si─Ö najlepsi eksperci w bran┼╝y, tacy jak:┬á

  • Kamil Bolek ÔÇô CMO w LTTM,
  • Joanna Ceplin ÔÇô ekspertka w bran┼╝y marketingu online, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji,
  • Olga Podzi┼äska ÔÇô HR Business Partner w LTTM, certyfikowany konsultant DISC,┬á
  • Artur Nalepko ÔÇô Influencer Manager w LTTM,┬á
  • Karolina ┼üach ÔÇô Group Influencer w LTTM,┬á
  • Martyna Adamus ÔÇô Management Director w LTTM,┬á
  • Justyna Zawadzka ÔÇô Group Influencer w LTTM,┬á
  • Anna Ryczkowska ÔÇô Senior PR&Communications Manager w LTTM,┬á
  • Marcin Py─ç ÔÇô Head of Network Management w LTTM,┬á
  • Ma┼égorzata Jaworska-Wo┼║niak ÔÇô Kancelaria Adwokacka Ma┼égorzata Jaworska-Wo┼║niak.


Sk─ůd pomys┼é na Akademi─Ö Influencer Managera i dlaczego warto w niej uczestniczy─ç?┬á

W Instytucie Marki Online i Komunikacji skupiamy si─Ö na rozwoju kluczowych umiej─Ötno┼Ťci i kompetencji, niezb─Ödnych dla skutecznego dotarcie do klient├│w, zwi─Ökszania zasi─Ög├│w i wykorzystania si┼éy medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych do komunikacji marek z klientem i sprzeda┼╝y – m├│wi Joanna Ceplin, za┼éo┼╝ycielka i CEO imok.edu.pl. – Konsumpcja tres╠üci w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych tworzonych przez influencer├│w ca┼éy czas ro┼Ťnie. Na platformach takich jak YouTube czy TikTok odbiorcy spe╠Ędzaj─ů nawet kilkadziesia╠Ęt minut dziennie. Do tego dodajmy Instagram, r├│wnie┼╝ Linkedin wykorzystywany w kampaniach B2B. Kampanie influencerskie to dla niekt├│rych marek sta┼éy element budowania ┼Ťwiadomo┼Ťci i promocji, a nie zapominajmy o microinfluencerach, do kt├│rych zaufanie jest na bardzo du┼╝ym poziomie, a kto╠ürych autentyczny kontent to atrakcyjny k─ůsek dla marketero╠üw chca╠Ęcych dotrzec╠ü z komunikatem do wa╠Ęskich grup odbiorco╠üw. Wniosek nasuwa si─Ö sam, manager influencera to coraz cz─Ö┼Ťciej poszukiwana osoba. Dlatego wsp├│┼épraca z LTTM liderem w bran┼╝y influencer marketingu by┼éa dla nas oczywistym wyborem. Wierz─Ö, ┼╝e zdobycie umiej─Ötno┼Ťci potrzebnych do pracy w obszarze influencer marketingu to jedna z lepszych inwestycji w sw├│j rozw├│j ÔÇô dodaje Joanna Ceplin.

Instytut Marki Online i Komunikacji (imok.edu.pl)

Wiod─ůca jednostka edukacyjna, oferuj─ůca
4-miesi─Öczne programy rozwojowe w obszarze online marketingu, komunikacji i sprzeda┼╝y z certyfikacj─ů MEiN. Instytut ┬áwspiera rozw├│j umiej─Ötno┼Ťci i kompetencji cyfrowych zgodnie z najnowszymi trendami. Partnerami merytorycznymi instytutu s─ů najlepsze na rynku agencje marketingowe, eksperci i mened┼╝erowie z do┼Ťwiadczeniem w mi─Ödzynarodowych kampaniach.

LTTM

Najwi─Öksza w Europie Centralnej grupa ┼Ťwiadcz─ůca us┼éugi z zakresu influencer i wideo marketingu. Najlepsza sie─ç dla tw├│rc├│w (MCN), profesjonalna agencja influencer marketingu dla marek. Certyfikowany partner YouTubeÔÇÖa, TikToka i Facebooka.