Jak odkryć naturalne talenty i wymyślić siebie na nowo

Czy kobiety nadal potrzebują wsparcia w biznesie? Sprawdź, co zmieniło się od pierwszej edycji konkursu Bizneswoman Roku

Dagny Kurdwanowska

Gdy 10 lat temu startowała I edycja konkursu Bizneswoman Roku jury przyznało nagrody w dwóch kategoriach. – Kobiety były znacznie mniej widoczne w biznesie – wspominają dr Irena Eris, Grażyna Piotrowska-Oliwa i Jarosław Dąbrowski. Dziś kategorii jest 10, a wiele osób mówi, że dziś jest czas kobiet.

Jak sfera biznesu zmieniła się przez ostatnich 10 lat? Jak zmieniło się nastawienie kobiet do mówienia o swoich sukcesach? I czy nadal potrzebują wsparcia, by rozwijać skrzydła?

O tym Olga Kozierowska rozmawiała z dr Ireną Eris, przewodniczącą Jury konkursu oraz członkami jury – Grażyną Piotrowską-Oliwą, prezeską Virgin Mobile Polska i Jarosławem Dąbrowskim, Członkiem Zarządu, dyrektor ds. technologii IGT Poland.

Posłuchaj całej audycji Olgi Kozierowskiej w chillizet:

***

***

O Konkursie

Konkurs Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku od 10 lat nagradza sukcesy kobiet w biznesie, nauce i kulturze i nagłaśnia je na skalę ogólnopolską. Przed uczestniczkami otwiera możliwości rozwoju, pozyskania partnerów biznesowych oraz inwestorów. Jako pierwszy konkurs tego typu, nagradza także mężczyzn wspierających kobiety i politykę różnorodności. Wszystko po to, aby przyczynić się do wzmocnienia roli kobiet w życiu gospodarczym Polski.

Organizator

Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką jest największą społecznością kobiet przedsiębiorczych w Polsce. Jej misją jest kompleksowe wspieranie kobiet, dostarczanie im fachowej wiedzy niezbędnej do rozwoju osobistego i zawodowego oraz motywowanie ich do podejmowania odważnych działań. Współzałożycielkami fundacji są: Olga Kozierowska oraz Olga Legosz. Fundacja koncentruje się na wzmacnianiu pozycji kobiet i zwiększaniu ich aktywności zawodowej, budowaniu różnorodności i wspieraniu młodych ludzi w rozwoju zawodowym i osobistym. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.sukcespisanyszminka.pl oraz www.sukcestoja.pl.

Organizator: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką
Partner strategiczny: Mastercard
Partner wspierający: Coca-Cola Poland Services
Partnerzy kategorii: BGŻ BNP Paribas, DPD Polska, Huawei, IGT Poland
Patronka kategorii Działalność społeczna: Anna Lewandowska
Partner edukacyjny: Microsoft
Partner merytoryczny: Deloitte
Partnerzy: Ambasada Australii, Shell, Teraz Polska, Program Executive MBA@UW, Vital Voices
Patroni medialni: Forbes, Forbes Women, Wysokie Obcasy, Chillizet, Polsat Cafe, Polska The Times, Polska Press Group, Hi Cash, Sukces Pisany Szminką