Co jest si艂膮 kobiet? Ta akcja spo艂eczna daje odpowied藕 na to pytanie.

Dagny Kurdwanowska

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin

 

Coraz wi臋cej os贸b zanim zostanie klientem marki, my艣li o tym, co firma reprezentuje, jakie ma warto艣ci i jaka stoi za ni膮 misja. Zanim kupi膮 produkt lub skorzystaj膮 z us艂ugi sprawdzaj膮, co marka robi dla innych. Dzia艂ania CSR staj膮 si臋 tak偶e wa偶ne dla tych, kt贸rzy chc膮 w danej firmie pracowa膰. Jak zatem tworzy膰 takie dzia艂ania m膮drze? O tym Olga Kozierowska rozmawia艂a z Sergiuszem Osma艅skim i Joann膮 Krzy偶anowsk膮 z Sephora.

Pretekstem do tego spotkania by艂o podsumowanie kampanii spo艂ecznej #Sta膰MnieNaSukces i wsp贸lnej akcji, w kt贸rej doch贸d ze sprzeda偶y limitowanej szminki z serii LipStories Sephora przekaza艂a na rzecz aktywizacji zawodowej kobiet w programie Sukces TO JA.

Pos艂uchajcie pierwszej cz臋艣ci rozmowy:

Czy prawd膮 jest, 偶e jak nas widz膮, tak nas pisz膮? Jak nasz wizerunek wp艂ywa na nasze samopoczucie? Czy kobiety ostrzej oceniaj膮 inne kobiety w biznesie?

Pos艂uchajcie drugiej cz臋艣ci rozmowy:

Chcesz wiedzie膰 wi臋cej? KLIKNIJ —->>> TUTAJ

 

Zarejestruj si臋 aby otrzyma膰 newsletter

 

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dost臋p w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawid艂owego dzia艂ania strony. Je偶eli nie wyra偶asz na to zgody, mo偶esz zmieni膰 ustawienia w swojej przegl膮darce. Zobacz wi臋cej w Polityce Prywatno艣ci.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close