Co jest si┼é─ů kobiet? Ta akcja spo┼éeczna daje odpowied┼║ na to pytanie.

Dagny Kurdwanowska

 

Coraz wi─Öcej os├│b zanim zostanie klientem marki, my┼Ťli o tym, co firma reprezentuje, jakie ma warto┼Ťci i jaka stoi za ni─ů misja. Zanim kupi─ů produkt lub skorzystaj─ů z us┼éugi sprawdzaj─ů, co marka robi dla innych. Dzia┼éania CSR staj─ů si─Ö tak┼╝e wa┼╝ne dla tych, kt├│rzy chc─ů w danej firmie pracowa─ç. Jak zatem tworzy─ç takie dzia┼éania m─ůdrze? O tym Olga Kozierowska rozmawia┼éa z Sergiuszem Osma┼äskim i Joann─ů Krzy┼╝anowsk─ů z Sephora.

Pretekstem do tego spotkania było podsumowanie kampanii społecznej #StaćMnieNaSukces i wspólnej akcji, w której dochód ze sprzedaży limitowanej szminki z serii LipStories Sephora przekazała na rzecz aktywizacji zawodowej kobiet w programie Sukces TO JA.

Pos┼éuchajcie pierwszej cz─Ö┼Ťci rozmowy:

Czy prawd─ů jest, ┼╝e jak nas widz─ů, tak nas pisz─ů? Jak nasz wizerunek wp┼éywa na nasze samopoczucie? Czy kobiety ostrzej oceniaj─ů inne kobiety w biznesie?

Pos┼éuchajcie drugiej cz─Ö┼Ťci rozmowy:

Chcesz wiedzie─ç wi─Öcej? KLIKNIJ —->>> TUTAJ