Coraz wi臋cej os贸b zanim zostanie klientem marki, my艣li o tym, co firma reprezentuje, jakie ma warto艣ci i jaka stoi za ni膮 misja. Zanim kupi膮 produkt lub skorzystaj膮 z us艂ugi sprawdzaj膮, co marka robi dla innych. Dzia艂ania CSR staj膮 si臋 tak偶e wa偶ne dla tych, kt贸rzy chc膮 w danej firmie pracowa膰. Jak zatem tworzy膰 takie dzia艂ania m膮drze? O tym Olga Kozierowska rozmawia艂a z Sergiuszem Osma艅skim i Joann膮 Krzy偶anowsk膮 z Sephora.
Pretekstem do tego spotkania by艂o podsumowanie kampanii spo艂ecznej #Sta膰MnieNaSukces i wsp贸lnej akcji, w kt贸rej doch贸d ze sprzeda偶y limitowanej szminki z serii LipStories Sephora przekaza艂a na rzecz aktywizacji zawodowej kobiet w programie Sukces TO JA.
Pos艂uchajcie pierwszej cz臋艣ci rozmowy:
Czy prawd膮 jest, 偶e jak nas widz膮, tak nas pisz膮? Jak nasz wizerunek wp艂ywa na nasze samopoczucie? Czy kobiety ostrzej oceniaj膮 inne kobiety w biznesie?
Pos艂uchajcie drugiej cz臋艣ci rozmowy:
Chcesz wiedzie膰 wi臋cej? KLIKNIJ —->>> TUTAJ