Co jest siłą kobiet? Ta akcja społeczna daje odpowiedź na to pytanie.

Dagny Kurdwanowska

 

Coraz więcej osób zanim zostanie klientem marki, myśli o tym, co firma reprezentuje, jakie ma wartości i jaka stoi za nią misja. Zanim kupią produkt lub skorzystają z usługi sprawdzają, co marka robi dla innych. Działania CSR stają się także ważne dla tych, którzy chcą w danej firmie pracować. Jak zatem tworzyć takie działania mądrze? O tym Olga Kozierowska rozmawiała z Sergiuszem Osmańskim i Joanną Krzyżanowską z Sephora.

Pretekstem do tego spotkania było podsumowanie kampanii społecznej #StaćMnieNaSukces i wspólnej akcji, w której dochód ze sprzedaży limitowanej szminki z serii LipStories Sephora przekazała na rzecz aktywizacji zawodowej kobiet w programie Sukces TO JA.

Posłuchajcie pierwszej części rozmowy:

Czy prawdą jest, że jak nas widzą, tak nas piszą? Jak nasz wizerunek wpływa na nasze samopoczucie? Czy kobiety ostrzej oceniają inne kobiety w biznesie?

Posłuchajcie drugiej części rozmowy:

Chcesz wiedzieć więcej? KLIKNIJ —->>> TUTAJ

 

 

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close