Działania CSR

Wysokie C

Marta szuka… prawdziwej siebie. Tej, którą dawno uciszyła, której odebrała prawo do życia wg własnych reguł, prawo do odpoczynku, do marzeń. Bohaterka cwałuje przez życie nie wiedząc już po co. Zmaga się z presją, bezsennością i niskim poczuciem wartości. Czuje, że już nic dobrego w jej życiu się nie wydarzy, że jest za późno. W tym pędzie, coś jednak szepcze, by szukała. Szuka więc, pomimo towarzyszącego jej lęku. A podróż ta to tango humoru i melancholii. Raz bawi, raz zmusza do refleksji, doprowadzając ją do prawdy o najwyższej wartości osobistej.

#NiePrzepraszamZa

8 marca, w Dzień Kobiet, ruszyła nowa kampania Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką #NiePrzepraszamZa zainicjowana przez Olgę Legosz i skierowana do wszystkich Polek. Akcja przede wszystkim ma być impulsem do tego, by kobiety nabrały pewności siebie i uwierzyły w swoje możliwości. Kampania ma wywołać dyskusję na temat tego, za co tak naprawdę w dzisiejszym świecie kobiety NIE powinny przepraszać. Przeprowadzone przez Fundację Sukcesu Pianego Szminką badania pokazały jasno – największą barierą w rozwoju zawodowym kobiet i zakładaniu przez nie własnych firm jest ich brak pewności siebie.

#Wybieram

Jeszcze kilka lat temu nadreprezentacja młodych ludzi decydowała się na wybór studiów wyższych na kierunkach typu zarządzanie i marketing. Jak pokazuje Raport Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką obecnie coraz częściej młodzi ludzie biorą pod uwagę ścieżkę rozwoju opartą o naukę w szkole zawodowej czy technikum. Jednocześnie ponad 80% osób w wieku 15-29 lat podejmuje te decyzje nieświadomie, większość informacji czerpiąc z Internetu, a 2/3 z nich robi to bez konsultacji z ekspertami. Wiemy, że podejmowanie decyzji zawodowych w zgodzie ze sobą jest istotne, dlatego jako Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką chcemy młode pokolenie w tych wyborach wspierać. Wybór zawodu to poważna sprawa. Od tej decyzji może zależeć Twoja przyszłość. Nie słuchaj „dobrych” rad, nie oglądaj się na innych. Wybierz pracę dla siebie. Wybieraj świadomie kim chcesz być.

Kampania Społeczna #SukcesWMojejNaturze

Postanowiłyśmy wesprzeć kobiety, by realizowały swój pomysł na sukces! 7 listopada 2018 z okazji Ogólnopolskiego Dnia Sukcesu rozpoczęła się kampania społeczna #SukcesWMojejNaturze. Kampania społeczna miała na celu dodać kobietom siły, odwagi i być wsparciem, którego potrzebują, by nie bały się dążyć do postawionego przed sobą celu. Przesłaniem akcji było to, że nie ma jednego przepisu na sukces. Natomiast sukces leży w naturze każdej kobiety!

Kampania Społeczna #StaćMnieNaSukces

To był początek rewolucji. Rewolucji w kobiecych głowach. Ogólnopolska kampania społeczna #StaćMnieNaSukces została zainicjowana przez Olgę Kozierowską, Prezeskę Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką w listopadzie 2017 roku. Jej głównym celem było uświadomienie kobietom, że nazbyt często ulegają stereotypom, które ograniczają je w drodze do samorealizacji.