Dzia艂ania CSR

Wysokie C

Marta szuka鈥 prawdziwej siebie. Tej, kt贸r膮 dawno uciszy艂a, kt贸rej odebra艂a prawo do 偶ycia wg w艂asnych regu艂, prawo do odpoczynku, do marze艅. Bohaterka cwa艂uje przez 偶ycie nie wiedz膮c ju偶 po co. Zmaga si臋 z presj膮, bezsenno艣ci膮 i niskim poczuciem warto艣ci. Czuje, 偶e ju偶 nic dobrego w jej 偶yciu si臋 nie wydarzy, 偶e jest za p贸藕no. W tym p臋dzie, co艣 jednak szepcze, by szuka艂a. Szuka wi臋c, pomimo towarzysz膮cego jej l臋ku. A podr贸偶 ta to tango humoru i melancholii. Raz bawi, raz zmusza do refleksji, doprowadzaj膮c j膮 do prawdy o najwy偶szej warto艣ci osobistej.

#NiePrzepraszamZa

8 marca, w Dzie艅 Kobiet, ruszy艂a nowa kampania Fundacji Sukcesu Pisanego Szmink膮 #NiePrzepraszamZa zainicjowana przez Olg臋 Legosz i skierowana do wszystkich Polek. Akcja przede wszystkim ma by膰 impulsem do tego, by kobiety nabra艂y pewno艣ci siebie i uwierzy艂y w swoje mo偶liwo艣ci. Kampania ma wywo艂a膰 dyskusj臋 na temat tego, za co tak naprawd臋 w dzisiejszym 艣wiecie kobiety NIE powinny przeprasza膰.
Przeprowadzone przez Fundacj臋 Sukcesu Pianego Szmink膮 badania聽pokaza艂y jasno – najwi臋ksz膮 barier膮 w rozwoju zawodowym kobiet i zak艂adaniu przez nie w艂asnych firm jest ich brak pewno艣ci siebie.

#Wybieram

Jeszcze kilka lat temu nadreprezentacja m艂odych ludzi decydowa艂a si臋 na wyb贸r studi贸w wy偶szych na kierunkach typu zarz膮dzanie i marketing. Jak pokazuje Raport Fundacji Sukcesu Pisanego Szmink膮 obecnie coraz cz臋艣ciej m艂odzi ludzie bior膮 pod uwag臋 艣cie偶k臋 rozwoju opart膮 o nauk臋 w szkole zawodowej czy technikum. Jednocze艣nie ponad 80% os贸b w wieku 15-29 lat podejmuje te decyzje nie艣wiadomie, wi臋kszo艣膰 informacji czerpi膮c z Internetu, a 2/3 z nich robi to bez konsultacji z ekspertami.
Wiemy, 偶e podejmowanie decyzji zawodowych w zgodzie ze sob膮 jest istotne, dlatego jako Fundacja Sukcesu Pisanego Szmink膮 chcemy m艂ode pokolenie w tych wyborach wspiera膰. Wyb贸r zawodu to powa偶na sprawa. Od tej decyzji mo偶e zale偶e膰 Twoja przysz艂o艣膰. Nie s艂uchaj 鈥瀌obrych鈥 rad, nie ogl膮daj si臋 na innych. Wybierz prac臋 dla siebie. Wybieraj 艣wiadomie kim chcesz by膰.

Kampania Spo艂eczna #SukcesWMojejNaturze

Postanowi艂y艣my wesprze膰 kobiety, by realizowa艂y sw贸j pomys艂 na sukces! 7 listopada 2018 z okazji Og贸lnopolskiego Dnia Sukcesu rozpocz臋艂a si臋 kampania spo艂eczna #SukcesWMojejNaturze. Kampania spo艂eczna mia艂a na celu doda膰 kobietom si艂y, odwagi i by膰 wsparciem, kt贸rego potrzebuj膮, by nie ba艂y si臋 d膮偶y膰 do postawionego przed sob膮 celu. Przes艂aniem akcji by艂o to, 偶e nie ma jednego przepisu na sukces. Natomiast sukces le偶y w naturze ka偶dej kobiety!

Kampania Spo艂eczna #Sta膰MnieNaSukces

To by艂 pocz膮tek rewolucji. Rewolucji w kobiecych g艂owach. Og贸lnopolska kampania spo艂eczna #Sta膰MnieNaSukces zosta艂a zainicjowana przez Olg臋 Kozierowsk膮, Prezesk臋 Fundacji Sukcesu Pisanego Szmink膮 w listopadzie 2017 roku. Jej g艂贸wnym celem by艂o u艣wiadomienie kobietom, 偶e nazbyt cz臋sto ulegaj膮 stereotypom, kt贸re ograniczaj膮 je w drodze do samorealizacji.

Zarejestruj si臋 aby otrzyma膰 newsletter