Olga Kozierowska

─ćwiczenia oddechowe z Olg─ů Kozierowsk─ů

─ćwiczenia oddechowe oferuj─ů szereg korzy┼Ťci dla zdrowia fizycznego, psychicznego i emocjonalnego. Pomagaj─ů zredukowa─ç stres, poprawiaj─ů koncentracj─Ö i funkcjonowanie p┼éuc, a tak┼╝e zwi─Ökszaj─ů ┼Ťwiadomo┼Ť─ç na temat w┼éasnego cia┼éa. Nie ma znaczenia, czy jeste┼Ť pocz─ůtkuj─ůc_, czy masz ju┼╝ do┼Ťwiadczenie w technikach relaksacyjnych i mindfulness. ─ćwiczenia oddechowe prowadzone przez Olg─Ö Kozierowsk─ů wespr─ů Ci─Ö, gdy potrzebujesz wyciszenia, energii albo uwa┼╝no┼Ťci.

─ćwiczenia oddechowe na dzie┼ä dobry

Dzi─Öki tym ─çwiczeniom b─Ödziesz mie─ç okazj─Ö skoncentrowa─ç si─Ö na swoimÔÇŽ brzuchu. Kiedy ostatnio otrzyma┼é od Ciebie cho─ç troch─Ö uwagi? Opr├│cz wyrzucania sobie ÔÇô zupe┼énie niepotrzebnie ÔÇô ┼╝e jest za du┼╝y albo zbyt mi─Ökki? Daj mu troch─Ö czu┼éo┼Ťci! Oddychaj spokojnie i poczuj, jak twoje cia┼éo si─Ö uspokaja si─Ö i odpoczywa, by zaraz nabra─ç nowej energii.

Ten zestaw ─çwicze┼ä oddechowych jest ┼Ťwietn─ů metod─ů na dzie┼ä dobry! Pomaga si─Ö obudzi─ç i wej┼Ť─ç z rado┼Ťci─ů w nowy dzie┼ä.

─ćwiczenia oddechowe na uwa┼╝no┼Ť─ç

Je┼Ťli czujesz, ┼╝e masz trudno┼Ťci ze skupieniem i koncentracj─ů, to nagranie jest stworzone dla Ciebie! Ju┼╝ za kilka minut poczujesz, jak rozja┼Ťnia Ci si─Ö umys┼é i podnosi efektywno┼Ť─ç. Nie wierzysz? Sprawd┼║ sam(a)! Ten zestaw ─çwicze┼ä potrafi dzia┼éa─ç mocniej ni┼╝ kawa, dlatego lepiej nie wykonuj go przed snem.

Jeste┼Ť gotow_? ┬áW takim razie:

  1. Zadbaj o chwil─Ö spokoju.
  2. Usi─ů┼Ť─ç wygodnie w ulubionej pozycji.
  3. Wyprostuj si─Ö.
  4. W┼é─ůcz to wideo, zamknij oczy.

I oddychaj uwa┼╝nie.

─ćwiczenia oddechowe na relaks

Znalezienie czasu na relaks w ci─ůgu dnia jest bardzo istotne, cho─ç bez w─ůtpienia nierzadko bardzo sporym wyzwaniem. Codzienno┼Ť─ç dostracza nam mn├│stwa obowi─ůzk├│w zar├│wno w pracy, jak i w domu, a doba nie jest z gumyÔÇŽ Ale warto si─Ö zatrzyma─ç, z┼éagodzi─ç napi─Öcie i zmniejszy─ç poziom stresu.

Wiesz, ┼╝e przerwy relaksacyjne w ci─ůgu dnia poprawiaj─ů efektywno┼Ť─ç w pracy? Tak! Bo nadmierne zaanga┼╝owanie w prac─Ö bez odpowiedniego odpoczynku mo┼╝e prowadzi─ç do wypalenia zawodowego i negatywnie wp┼éywa─ç na ┼╝ycie osobiste.

Odpoczynek przyczynia si─Ö tak┼╝e do poprawy zdrowia fizycznego. Dbanie o swoje cia┼éo poprzez relaks mo┼╝e wp┼éywa─ç na lepsz─ů jako┼Ť─ç snu, uk┼éad immunologiczny, a nawet obni┼╝enie poziomu ci┼Ťnienia krwi.

To co, spr├│bujesz?

─ćwiczenia oddechowe na dobranoc

Z┼éa jako┼Ť─ç snu ma szereg negatywnych konsekwencji dla zdrowia fizycznego i psychicznego. Mo┼╝e obni┼╝a─ç nasz─ů odporno┼Ť─ç oraz zdolno┼Ť─ç do koncentracji i uczenia si─Ö. Mo┼╝e r├│wnie┼╝ powodowa─ç irytacj─Ö, rozdra┼╝nienie, a tak┼╝e trudno┼Ťci w zarz─ůdzaniu stresem.

Technika, kt├│r─ů proponuje Olga Kozierowska pozwoli Ci oczy┼Ťci─ç umys┼é, ukoi Twoje nerdy, uspokoi i znacz─ůco poprawi jako┼Ť─ç snu. Idealnie by┼éoby j─ů stosowa─ç zanim udasz si─Ö do ┼é├│┼╝ka!

Miłych snów!

─ćwiczenia oddechowe mo┼╝esz robi─ç tak cz─Östo jak tylko masz ochot─Ö, nawet ka┼╝dego dnia. Mo┼╝esz korzysta─ç z nich w ka┼╝dej sytuacji ┼╝yciowej, w kt├│rej czujesz, ┼╝e potrzebujesz si─Ö wyciszy─ç, doda─ç sobie energii czy poprawi─ç koncentracj─Ö.

Je┼╝eli chcesz na bie┼╝─ůco otrzymywa─ç powiadomienia o nowych medytacjach i technikach relaksacyjnych zasubskrybuj nasz kana┼é!