czy budowanie marki osobistej ma sens

15 cytat贸w liderek i lider贸w medi贸w, biznesu oraz sztuki, kt贸re odpowiadaj膮 na pytanie, czy budowanie marki osobistej ma sens.

Hania B膮bik

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin

 

Cz艂owiek nie jest towarem i nie potrzebuje opakowania w postaci marki 鈥 stwierdzi艂a Sheryl Sandberg i wywo艂a艂a dyskusj臋 na temat personal brandingu. To jak to w ko艅cu z nim jest 鈥 jest nam potrzebny, czy to kolejny mit? Zobaczcie, co na ten temat m贸wi膮 liderzy鈥 o silnych markach osobistych.

Mark臋 osobist膮 ma ka偶dy. Bez wzgl臋du na to, czy buduje j膮 konsekwentnie latami, czy nie pracuje nad ni膮 wcale. Marka ta, sama w sobie, nie mo偶e by膰 dobra albo z艂a. Mo偶emy jednak z ca艂膮 pewno艣ci膮 m贸wi膰 o sile lub s艂abo艣ci naszej marki.

15 CYTAT脫W WSPANIA艁YCH I M膭DRYCH POLEK, KT脫RE DODADZ膭 CI SKRZYDE艁 I ZMOTYWUJ膭 DO DZIA艁ANIA!

Si艂a marki ro艣nie, gdy zaczynamy mie膰 wp艂yw na innych, gdy stajemy si臋 dla kogo艣 wa偶ni. Si艂臋 t臋 mo偶emy mierzy膰 w tym jak bardzo zapadamy w pami臋膰 i czy pozostawiamy po sobie pozytywne emocje. Dzi艣 coraz cz臋艣ciej m贸wi si臋 o potrzebie pracy nad mark膮 osobist膮 i budowaniu jej si艂y. Bo silna marka osobista to dzisiaj g艂贸wne 藕r贸d艂o indywidualnej przewagi.

25 CYTAT脫W WSPANIA艁YCH KOBIET, KT脫RE DODADZ膭 CI ODWAGI DO DZIA艁ANIA!

Z t膮 definicja nie zgadza si臋 natomiast Sheryl Sandberg, dyrektor operacyjna Facebooka. W rozmowie z Adamem Grantem z Uniwersytetu w Pensylwanii, wsp贸艂autorem jej ksi膮偶ki 鈥濷pcja B鈥, Sandberg odnios艂a si臋 do trendu budowania marek osobistych dosy膰 krytycznie. Jej zdaniem cz艂owiek nie jest towarem na sprzeda偶, kt贸ry wymaga opakowania w postaci marki.

Sandberg powiedzia艂a tak偶e, 偶e kariery nie da si臋 zbudowa膰 na marce osobistej, bo nie b臋dzie ona autentyczna. Kluczowy jest tu g艂os. 鈥濻woim g艂osem pomog艂am zbudowa膰 firm臋. Tym g艂osem przemawiam do kobiet. Jest to g艂os, kt贸rego u偶ywam, by porozmawia膰 o smutku i poczuciu wyobcowania, w kt贸rym tkwi臋. Wystarczy m贸wi膰 szczerze, w艂asnym g艂osem鈥 鈥 podsumowa艂a Sheryl Sandberg.

Je艣li chcesz si臋 dowiedzie膰 jednak, co inni liderzy s膮dz膮 o marce osobistej, przeczytaj 15 cytat贸w, kt贸re wybra艂y艣my!

Potrzeba 20 lat, 偶eby zbudowa膰 dobr膮 reputacj臋, a tylko 5 minut, 偶eby ja zniszczy膰. Je艣li to sobie u艣wiadomisz, b臋dziesz podchodzi膰 do wszystkiego inaczej.
– Warren Buffett

Gdybym straci艂a kontrol臋 nad interesem, straci艂bym siebie – a przynajmniej zdolno艣膰 bycia sob膮. Bycie panem samego siebie jest jedynym sposobem na prawdziwe bycie sob膮.
– Oprah Winfrey

W 艣wiecie, w kt贸rym mo偶esz by膰 ka偶dym 鈥 b膮d藕 sob膮
– Etta Turner

Zacznij od tego czego chcesz i kim jeste艣, zbuduj na tej podstawie wiarygodno艣膰 i dostarcz j膮 w atrakcyjny spos贸b online.
– Krista Neher

Im bardziej lubisz siebie, tym mniej jeste艣 jak wszyscy inni, co czyni ci臋 wyj膮tkowym.
– Walt Disney

Marka osobista to w gruncie rzeczy obietnica unikalnych warto艣ci, kt贸re mo偶esz da膰 od siebie. Jest to te偶 spos贸b, aby potencjalni klienci widzieli ciebie jako jedyn膮 mo偶liwo艣膰 na rozwi膮zanie ich problemu.
– Dr. Sarah David

Budowanie marki osobistej jest tak wa偶ne, poniewa偶 jest jedyn膮 rzecz膮, kt贸r膮 tak naprawd臋 masz. Twoja reputacja online, a w obecnym 艣wiecie biznesu odgrywa ona bardzo wa偶na rol臋, te偶 musi sprawi膰, 偶e b臋dziesz uchodzi膰 za dobr膮 osob臋. Nie mo偶esz tam niczego ukry膰, a co wa偶niejsze, musisz trzyma膰 te偶 odpowiedni poziom.
– Gary Vaynerchuk

Twoja osobista marka to obietnica dla twoich klient贸w … obietnica jako艣ci, sp贸jno艣ci, kompetencji i niezawodno艣ci.
– Jason Hartman

呕ycie nie polega na znalezieniu, lecz stworzeniu samego siebie.
– George Bernhard Shaw

Zbyt wielu ludzi przyk艂ada zbyt du偶膮 uwag臋 do tego kim nie s膮, zamiast skupi膰 si臋 na tym kim s膮.
– Malcolm Forbes

Nie b贸j si臋 przedstawi膰 prawdziwego siebie 艣wiatu. Autentyczno艣膰 jest kluczem do sukcesu
– Autor nieznany

B膮d藕 sob膮, wszyscy inni s膮 ju偶 zaj臋ci.
– Oscar Wilde

Skup si臋 na identyfikacji docelowych odbiorc贸w, komunikowaniu autentycznych wiadomo艣ci, kt贸rych oni chc膮 i potrzebuj膮 i poka偶 si臋 jako “ekspert” w swojej niszy.
– Kim Garst

Tw贸j czas jest ograniczony, wi臋c nie marnuj 偶ycia 偶yj膮c jako kto艣 inny.
– Steve Jobs

Nie zbudujesz reputacji na tym, co dopiero zamierzasz zrobi膰.
– Henry Ford

Zarejestruj si臋 aby otrzyma膰 newsletter

 

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dost臋p w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawid艂owego dzia艂ania strony. Je偶eli nie wyra偶asz na to zgody, mo偶esz zmieni膰 ustawienia w swojej przegl膮darce. Zobacz wi臋cej w Polityce Prywatno艣ci.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close