Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Do 24 lutego można głosować na Bizneswoman Publiczności!

Do 24 lutego można głosować na Bizneswoman Publiczności!

Trwa VII edycja Konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku 2015. Poznaj finalistki!

Jeszcze do 24 lutego można głosować na Bizneswoman Publiczności w VII edycji Konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku 2016. Bizneswoman Publiczności zostanie wybrana spośród finalistek w trzech kategoriach: Debiut Roku, Moja Firma i Korporacja. Na swoją faworytkę można głosować na stronie www.forbes.pl/bizneswomanroku.

Jak ją wybrać? Poprosiliśmy finalistki o wypełnienie krótkich kwestionariuszy, w których opowiadają o sobie, swoich pomysłach i drodze zawodowej.

Kliknij w nazwisko i przeczytaj kwestionariusz każdej z finalistek Konkursu.

KATEGORIA: DEBIUT ROKU

1. Justyna Duszyńska i Maryna Tomaszewska – Fashion Post – twórczynie portalu modowego promującego także młodych projektantów i kreatywne inicjatywy. Przemyślana i konsekwentnie wdrażana strategia marketingowa oraz współpraca z wyspecjalizowanymi dziennikarzami spowodowały, że Fashion Post uchodzi za jeden z najbardziej merytorycznych portali modowych w Polsce.
2. Karina Friedel – Karina Products Processing – kobieta świetnie odnajdująca się w męskiej branży. Stworzyła firmę produkującą podzespoły z tworzyw sztucznych, które stanowią jedno z ogniw w procesie budowy innowacyjnych maszyn z branży energii odnawialnej, elektronicznej, czy ochrony środowiska.
3. Olga Malinkiewicz – Saule Technologies – liderka jednego z najbardziej innowacyjnych przedsięwzięć w zakresie energetyki w Polsce i na świecie. Młoda naukowczyni, która wpadła na pomysł, jak uprościć proces produkcji ogniw perowskitowych.
4. Zuzanna Sielicka-Kalczyńska i Julia Sielicka-Jastrzębska – Whisbear Sp. z o.o. – założycielki innowacyjnego start-upu i twórczynie Szumiącego Misia Whisbear – zabawki wspierającej młodych rodziców, której szum uspokaja noworodki i starsze dzieci m.in. podczas kolek. Po roku działalności siostry Sielickie mogą pochwalić się rosnącą sprzedażą w Polsce i zagranicą, szeroką rzeszą fanów oraz nagrodami konsumentów.
5. Agnieszka Zembrzycka – Booksy International Sp. z o.o. – współzałożycielka globalnej firmy zajmującej się rezerwowaniem wizyt w branży usługowej. Istnieje na rynku zaledwie od półtora roku, a działa już na terenie Polski, USA, Wielkiej Brytanii, Kanady, na Filipinach i w Indiach.

KATEGORIA: MOJA FIRMA

1. Emilia Bańbura – Endurance – współwłaścicielka firmy oferującej systemy dystrybucji naturalnych soków Nektar Natura oraz porcjowanej kawy Lavazza. Obecnie współpracuje z klientami takimi jak: Pijalnie Czekolady WEDEL, Fornetti Polska, Hotele Sofitel, Novotel, Mercure, Diament czy Narvil.
2. Agata Brucko-Stępkowska – Futuro Finance – założycielka firmy doradztwa i pośrednictwa finansowego, która oferuje spersonalizowane produkty finansowe jednocześnie tworząc miejsce pracy z wysokimi standardami zatrudnienia. Pod jej kierownictwem firma kilkuosobowa rozrosła się do 80 osobowego zespołu profesjonalistów.
3. Monika Ferreira – Mała Lingua – założycielka ogólnopolskiej sieci franczyzowej wyspecjalizowanych szkół językowych dla dzieci i młodzieży. Stworzyła autorską metodę nauczania. Nawiązała współpracę z 40 partnerami franczyzowymi działającymi w ponad 150 miejscach w Polsce.
4. Joanna Komorniczak – Marka „My Tummy” – pomysłodawczyni ciążowej marki odzieżowej, która w ciągu 5 lat rozwinęła się na skalę międzynarodową obecną dziś w 30 krajach. Współpracuje ze światowymi graczami takimi jak Amazon i Alibaba.
5. Adriana Piekarska – Exclusive Event – właścicielka firmy organizującej eventy biznesowe i korporacyjne. W roku 2013 podjęła się zorganizowania eventu w najbardziej ekstremalnych warunkach w kraju pod kątem logistycznym, czyli na terenie Polskiej Sahary. Stworzyła także markę Event Intitute zajmującą się kompleksową edukacją branży eventowej.
6. Martyna Wójtowicz – Firma Flash – założycielka sieci placówek opieki nad dziećmi w województwie świętokrzyskim. Umiejętne wykorzystała fundusze UE w celu rozwoju działalności, zwiększania zatrudnienia oraz szkolenia kadr.
7. Monika Żochowska i Ewa Dudzic – Phenicoptere Sp. z o.o. – założycielki start-upu, który po 3 latach działalności stał się globalną firmą kosmetyczną wartą kilkadziesiąt milionów złotych. Stworzyły innowacyjny produkt jakim jest GLOV – akcesorium do demakijażu. Obecnie jest on dostępny na czterech kontynentach.

KATEGORIA: KORPORACJA

1. Anna Flis – BPH S.A. – Dyrektor Zarządzający, Departament Rozwoju Kompetencji Sieci Sprzedaży.
Jest menedżerką i specjalistką m.in. w zakresie strategicznego zarządzania zespołami i zarządzania zmianą. Wprowadziła w życie projekt, którego celem była edukacja pracowników w zakresie obsługi klienta. Dzięki niemu Bank BPH awansował w rankingach Przyjaznych Banków tworzonych przez Newsweek i Forbesa.
2. Agnieszka Kosik – MediaCom Warszawa Sp. z o.o. – CEO
Ma ponad 20-letnie doświadczenie pracy w firmach z branży reklamowej. Pod jej kierunkiem zysk MediaComu wzrósł trzykrotnie i to w okresie, kiedy w Polsce nastąpiło spowolnienie gospodarcze i ograniczanie budżetów reklamowych. MediaCom dołączył do grona największych agencji mediowych, a spółka osiągnęła czołową pozycję w swojej kategorii pod względem efektywności realizowanych działań oraz profesjonalnego podejścia do obsługi klienta.
3. Bożena Leśniewska – Orange Polska SA – Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji
Jest specjalistką w zakresie m.in. zarządzanie strategiczne, zarządzanie sprzedażą, eCommerce, multichannel, business transformation. Pod jej nadzorem w 2015 roku Orange Polska otworzył 8 nowoczesnych, interaktywnych salonów sprzedaży – Smart Store.
4. Joanna Pawlak – Grupa Wirtualna Polska – VP Sales Key Clients
Jest managerem i ekspertem w zakresie m.in. rynku mediowego, e-commerce i negocjacji. Dzięki jej wiedzy, kompetencjom i doświadczeniu z dużym sukcesem udało się przeprowadzić spółkę przez bardzo trudny okres połączenia dwóch konkurencyjnych marek i struktur.
5. Anna Sakowicz – Członek zarządu, Chief Digital, Data&Analitics Officer SMG Polska
Od 15 lat w branży marketingowej. Innowacje, które od 2014 r. wprowadza w SMG, odpowiadają na nowe potrzeby biznesowe klientów agencji w obszarach BIG DATA, analityki i marketingu precyzyjnego. Restrukturyzacja przyczyniła się do wzrostu przychodów firmy i budowania partnerskich relacji z klientami.
6. Ilona Weiss – ABC Data S.A. – Prezes Zarządu
Od 25 lat związana jest z rynkiem finansowym i inwestycyjnym oraz z firmami z branży technologii i IT. W styczniu 2015 objęła stanowisko prezesa ABC Data, a wprowadzone przez nią zmiany już po kilku miesiącach przyczyniły się do wzmocnienia pozycji firmy na rynku polskim i zagranicznym.
7. Małgorzata Wróblewska – SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny – Dyrektor Generalny
Od początku kariery związana z obszarem edukacji. Kieruje rozbudowaną strukturą, na którą składają się m.in. kampusy w pięciu największych miastach w kraju. Między innymi dzięki jej konsekwencji SWPS stał się pierwszą uczelnią niepubliczną w Polsce, która zyskała status uniwersytetu.

Czwartą Kategorią Konkursu jest Działalność na Rzecz Kobiet (nie bierze udziału w głosowaniu na Bizneswoman Publiczności). Oto finalistki:

1. Karolina Cikowska i Van Anh Dam – pomysłodawczynie Girls Code Fun – fundacji mającej na celu motywowanie i zachęcanie dzieci w wieku szkolnym (szczególnie dziewczynek) do zdobywania wiedzy w zakresie nowych technologii. Uczą programowania komputerowego i przekazują umiejętności umożliwiające sukces oraz lepsze zrozumienie współczesnego świata zdominowanego przez nowe technologie.
2. Katarzyna Gulczyńska – Prezes Fundacji Pokonaj Raka, której celem działania jest pokazywanie na przykładach konkretnych osób, iż raka można pokonać, a po chorobie można wrócić do życia pełnego pasji i marzeń. Fundacja ma przekonywać o tym, że rak to diagnoza nie wyrok.
3. Joanna Pruszyńska-Witkowska – inicjatorka projektu Znane Ekspertki, który promuje obecność kobiet w debacie publicznej i ma na celu zmianę stereotypowego obrazu eksperta w świadomości społecznej, gospodarczej i medialnej. Ułatwia mediom i organizatorom konferencji wybór ekspertek oraz kontakt z nimi.
4. Katarzyna Twarowska – Prezes Fundacji Liderek Biznesu, której misją jest propagowanie idei równości i różnorodności w zarządzaniu oraz równomiernego dostępu do najwyższych stanowisk zarządczych. Fundacja stała się miejscem i platformą wymiany opinii i doświadczeń, gdzie każda kobieta znajdzie wskazówki, wsparcie oraz inspirację do ciągłego samodoskonalenia się i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
5. Urszula Wójtowicz – współzałożycielka Fundacji Force Feminite, której celem jest promowanie wśród kobiet wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań telemedycznych m.in. w obszarze treningu mięśni dna miednicy. W czasie wykonywania opracowanego zestawu ćwiczeń pacjentka może obserwować na ekranie smartfonu działanie swoich mięśni dna miednicy.

O tym, kto zdobędzie tytuł Bizneswoman Roku dowiemy się podczas gali finałowej już 25 lutego 2016 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Statuetki zostaną przyznane w czterech kategoriach: Debiut Roku, Moja Firma, Korporacja, Działalność na Rzecz Kobiet. Dodatkowo uczestniczki konkursu mają szansę otrzymać nagrodę specjalną ufundowaną przez firmę GTECH za dokonania w świecie nowych technologii.

***

Bizneswoman Roku to pierwszy ogólnopolski i jedyny stricte biznesowy konkurs dla przedsiębiorczych kobiet, w którym od sześciu lat honorowane i doceniane są kobiety realizujące ambitne projekty zawodowe. Wyróżnienie, poza prestiżem i satysfakcją, jest także okazją do nagłośnienia ich sukcesów. Kobiety coraz odważniej zdobywają różne obszary świata biznesu. Rozwijają firmy na skalę międzynarodową, sięgają po najwyższe stanowiska w korporacjach, angażują się w prospołeczne inicjatywy. W dalszym ciągu jednak, nie są widoczne w mediach. Inicjatywa Bizneswoman Roku powstała, by to zmienić.

Plakat Bizneswoman Roku

 

Organizatorzy: Sukces Pisany Szminką
Partner strategiczny: GTECH (Grupa IGT), PZU
Partnerzy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, PwC, Giza Polish Ventures, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Teraz Polska, Klub Polska Rada Biznesu, Instytut Monitorowania Mediów, Program Executive MBA@UW, Kancelaria OKW
Patroni medialni: Dziennik Gazeta Prawna, Polsat Cafe, Forbes.pl, Pierwszy Milion, Grupa Wirtualna Polska, Radio ZET Chilli, ITWIZ

Sukces Pisany Szminką jest pierwszą w Polsce organizacją, która kompleksowo wspiera i promuje działania kobiet w obszarach nauki, kultury i biznesu. Została utworzona w 2008 roku z inicjatywy Olgi Kozierowskiej. Misją Sukces Pisanego Szminką jest inspirowanie kobiet do podejmowania odważnych działań, spełniania marzeń, nagłaśnianie ich sukcesów w mediach oraz dostarczanie fachowej wiedzy, niezbędnej do rozwoju osobistego i zawodowego.

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!

[newsletter_form type="minimal"]

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close