Kampania Spo艂eczna #Sta膰MnieNaSukces

To by艂 pocz膮tek rewolucji. Rewolucji w kobiecych g艂owach. Og贸lnopolska kampania spo艂eczna #Sta膰MnieNaSukces zosta艂a zainicjowana przez Olg臋 Kozierowsk膮, Prezesk臋 Fundacji Sukcesu Pisanego Szmink膮 w listopadzie 2017 roku. Jej g艂贸wnym celem by艂o u艣wiadomienie kobietom, 偶e nazbyt cz臋sto ulegaj膮 stereotypom, kt贸re ograniczaj膮 je w drodze do samorealizacji.

T膮 kampani膮 chcemy zach臋ci膰 kobiety do tego, by zmierzy艂y si臋 z w艂asnym, krytycznym 鈥瀞zeptem w g艂owie鈥, z negatywnymi przekonaniami, kt贸re nas stopuj膮, wywo艂uj膮 poczucie winy, stereotypami, kt贸rych znaczenie cz臋sto same wzmacniamy. To kampania anty-ograniczaj膮cym my艣lom. Chcemy pokaza膰 kobietom, 偶e mog膮 m贸wi膰 bez wyrzut贸w sumienia 鈥濼ak, osi膮gn臋艂am sukces.

鈥 t艂umaczy Olga Kozierowska.

W przedsi臋wzi臋cie zaanga偶owa艂y si臋 m.in.: Karolina Szostak, Agata M艂ynarska, Tatiana Mindewicz-Puacz, Magdalena Rigamonti, Paulina Smaszcz鈥揔urzajewska, Paulina Koziejowska, Beata Tadla, Iwona Guzowska, Omenaa Mensah, Gabi Drzewiecka.

Kampania powsta艂a przy wsparciu Fundacji Coca-Cola w Atlancie. Partnerem kampanii by艂a marka La Millou. Patroni medialni: chillizet, polki.pl, Uroda 偶ycia, Dziennik Zachodni, Przyjaci贸艂ka, be active, All ABOUT Life, AKPA.

Zarejestruj si臋 aby otrzyma膰 newsletter