Kampania Społeczna #StaćMnieNaSukces

To był początek rewolucji. Rewolucji w kobiecych głowach. Ogólnopolska kampania społeczna #StaćMnieNaSukces została zainicjowana przez Olgę Kozierowską, Prezeskę Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką w listopadzie 2017 roku. Jej głównym celem było uświadomienie kobietom, że nazbyt często ulegają stereotypom, które ograniczają je w drodze do samorealizacji.

Tą kampanią chcemy zachęcić kobiety do tego, by zmierzyły się z własnym, krytycznym „szeptem w głowie”, z negatywnymi przekonaniami, które nas stopują, wywołują poczucie winy, stereotypami, których znaczenie często same wzmacniamy. To kampania anty-ograniczającym myślom. Chcemy pokazać kobietom, że mogą mówić bez wyrzutów sumienia „Tak, osiągnęłam sukces.

– tłumaczy Olga Kozierowska.

W przedsięwzięcie zaangażowały się m.in.: Karolina Szostak, Agata Młynarska, Tatiana Mindewicz-Puacz, Magdalena Rigamonti, Paulina Smaszcz–Kurzajewska, Paulina Koziejowska, Beata Tadla, Iwona Guzowska, Omenaa Mensah, Gabi Drzewiecka.

Kampania powstała przy wsparciu Fundacji Coca-Cola w Atlancie. Partnerem kampanii była marka La Millou. Patroni medialni: chillizet, polki.pl, Uroda życia, Dziennik Zachodni, Przyjaciółka, be active, All ABOUT Life, AKPA.