Kampania Społeczna #StaćMnieNaSukces

To był początek rewolucji. Rewolucji w kobiecych głowach. Ogólnopolska kampania społeczna #StaćMnieNaSukces została zainicjowana przez Olgę Kozierowską, Prezeskę Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką w listopadzie 2017 roku. Jej głównym celem było uświadomienie kobietom, że nazbyt często ulegają stereotypom, które ograniczają je w drodze do samorealizacji.

Tą kampanią chcemy zachęcić kobiety do tego, by zmierzyły się z własnym, krytycznym „szeptem w głowie”, z negatywnymi przekonaniami, które nas stopują, wywołują poczucie winy, stereotypami, których znaczenie często same wzmacniamy. To kampania anty-ograniczającym myślom. Chcemy pokazać kobietom, że mogą mówić bez wyrzutów sumienia „Tak, osiągnęłam sukces.

– tłumaczy Olga Kozierowska.

W przedsięwzięcie zaangażowały się m.in.: Karolina Szostak, Agata Młynarska, Tatiana Mindewicz-Puacz, Magdalena Rigamonti, Paulina Smaszcz–Kurzajewska, Paulina Koziejowska, Beata Tadla, Iwona Guzowska, Omenaa Mensah, Gabi Drzewiecka.

Kampania powstała przy wsparciu Fundacji Coca-Cola w Atlancie. Partnerem kampanii była marka La Millou. Patroni medialni: chillizet, polki.pl, Uroda życia, Dziennik Zachodni, Przyjaciółka, be active, All ABOUT Life, AKPA.

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close