Kampania Społeczna #SukcesWMojejNaturze

Jaka jest współczesna Polka? Przede wszystkim – bardziej świadoma swojego sukcesu. Chcemy ich doświadczać we wszystkich aspektach życia – jako liderki, silne kobiety, matki, partnerki, singielki. Mamy też wiele pomysłów na to, jak sukces może wyglądać. A jednak wciąż brakuje nam odwagi i pewności siebie, by to, co osiągniemy nazywać sukcesem. Nosimy w sobie lęki przed oceną, nie byciu dość dobrą i wystarczająco utalentowaną. Dlatego już samo podjęcie wyzwania i stawienie czoła lękom wiele z nas uznaje za sukces.

Postanowiłyśmy wesprzeć kobiety, by realizowały swój pomysł na sukces! 7 listopada 2018 z okazji Ogólnopolskiego Dnia Sukcesu rozpoczęła się kampania społeczna #SukcesWMojejNaturze. Kampania społeczna miała na celu dodać kobietom siły, odwagi i być wsparciem, którego potrzebują, by nie bały się dążyć do postawionego przed sobą celu. Przesłaniem akcji było to, że nie ma jednego przepisu na sukces. Natomiast sukces leży w naturze każdej kobiety!

W kampanię społeczną #SukcesWMojejNaturze zaangażowały się, m.in. Maria Sadowska, Julia Pietrucha, Gabi Drzewiecka, Katarzyna Zdanowicz, Agnieszka Hyży, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Magdalena Rigamonti, Roma Gosiąrowska, Julia Izmałkowa, Katarzyna Pawlikowska, Karolina Cwalina-Stępniak, Ałbena Grabowska, Karolina Korwin-Piotrowska czy Tatiana Mindewicz-Puacz.

Wspierała ją także marka TATUUM, która na potrzeby kampanii stworzyła limitowana edycje koszulek z rysunkami Katarzyny Niewiadomskiej.

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close