Kampania Społeczna #SukcesWMojejNaturze

Jaka jest współczesna Polka? Przede wszystkim – bardziej świadoma swojego sukcesu. Chcemy ich doświadczać we wszystkich aspektach życia – jako liderki, silne kobiety, matki, partnerki, singielki. Mamy też wiele pomysłów na to, jak sukces może wyglądać. A jednak wciąż brakuje nam odwagi i pewności siebie, by to, co osiągniemy nazywać sukcesem. Nosimy w sobie lęki przed oceną, nie byciu dość dobrą i wystarczająco utalentowaną. Dlatego już samo podjęcie wyzwania i stawienie czoła lękom wiele z nas uznaje za sukces.

Postanowiłyśmy wesprzeć kobiety, by realizowały swój pomysł na sukces! 7 listopada 2018 z okazji Ogólnopolskiego Dnia Sukcesu rozpoczęła się kampania społeczna #SukcesWMojejNaturze. Kampania społeczna miała na celu dodać kobietom siły, odwagi i być wsparciem, którego potrzebują, by nie bały się dążyć do postawionego przed sobą celu. Przesłaniem akcji było to, że nie ma jednego przepisu na sukces. Natomiast sukces leży w naturze każdej kobiety!

W kampanię społeczną #SukcesWMojejNaturze zaangażowały się, m.in. Maria Sadowska, Julia Pietrucha, Gabi Drzewiecka, Katarzyna Zdanowicz, Agnieszka Hyży, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Magdalena Rigamonti, Roma Gosiąrowska, Julia Izmałkowa, Katarzyna Pawlikowska, Karolina Cwalina-Stępniak, Ałbena Grabowska, Karolina Korwin-Piotrowska czy Tatiana Mindewicz-Puacz.

Wspierała ją także marka TATUUM, która na potrzeby kampanii stworzyła limitowana edycje koszulek z rysunkami Katarzyny Niewiadomskiej.