Wzrost liczby użytkowników mediów społecznościowych jest wielką szansą na zwiększenie rozpoznawalności prowadzonego biznesu. Bardzo ważne jest, aby osoby rozwijające swoją działalność stale aktualizowały wiedzę i kompetencje w tym szybko zmieniającym się obszarze. Zdobyta podczas najbliższego wydarzenia wiedza, będzie mogła być wykorzystana w praktyce, na każdym etapie kierowania firmą. Inicjatywa ma na celu promocję przedsiębiorczości i pomoc w rozwoju przedsiębiorczyń i przedsiębiorców.
– Wpieramy początkujące przedsiębiorczynie i przedsiębiorców. Organizujemy szkolenia, które dostarczają podstawowych informacji, a także spotkania, podczas których uczestnicy i uczestniczki mogą wymieniać się doświadczeniami – mówi Karolina Zdrodowska, dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego z Urzędu m.st. Warszawy. – Spotkanie, które organizujemy z okazji Światowego Dnia Przedsiębiorczości Kobiet w Centrum Kreatywności Targowa to wspaniała okazja zarówno do poszerzania wiedzy i sieci kontaktów. Zapraszamy na nie warszawskie przedsiębiorczynie, ale także przedsiębiorców, bo Warszawa nikogo nie wyklucza.
Warsztaty podzielone będą na 2 panele:
- Pierwszy panel pt. „Marka osobista jako super moc w biznesie” poprowadzi Pani Patrycja Sawicka – Sikora (10:00 – 11:30)
- Drugi panel pt. „Jak skutecznie zarządzać kanałami #SoMe w biznesie?” poprowadzi Patrycjusz Pasik (12:00 – 13:30)

WARSZYTATY POPROWADZĄ:
Patrycja Sawicka – Sikora
Psycholożka biznesu, wykładowczyni SWPS, ekspertka ds. zarządzania reputacją oraz wizerunkiem. Doświadczenie zdobywała, tworząc, kreując, wdrażając i prowadząc innowacyjne, widoczne, a także skuteczne, projekty oraz kampanie PR (również CSR). Pracuje zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i średnimi, czy małymi podmiotami, a także z klientami indywidualnymi wspierając ich w budowaniu wizerunku w oparciu o autorski program ARCYMARKA. Wspiera firmy w tworzeniu środowiska pracy umożliwiającego rozkwit pracowników, zespołów i biznesów. W swojej pracy, na co dzień wykorzystuje dowody z najnowszych badań naukowych (evidenced based knowledge (EBK)) Promuje filozofię #SMARTWORKING.
Patrycjusz Pasik
Doradca ds. wizerunku z 10 letnim doświadczeniem. Swoją przygodę z wizerunkiem rozpoczął jako Asystent posła na Sejm Roberta Biedronia w 2012 roku. Od tamtego czasu z powodzeniem pracuje i wspiera w budowaniu wizerunku polityków, aktorów, muzyków czy mały i średni biznes. Podczas szkolenia opowie o wszystkich tajnikach budowania wizerunku w sieci.