Kamila G─Öbik o e-commerce w bran┼╝y fashion

Co ┼é─ůczy dobrego projektanta, sprzedawc─Ö i sportowca?

Takiej pozycji jeszcze nie by┼éo na polskim rynku wydawniczym. Blockchain na ratunek markom odzie┼╝owym i kosmetycznym, ulubiona pomadka i szpilki za kryptowaluty, a mo┼╝e shoppable TV dla Pokolenia ,,ZÔÇŁ? Przeczytaj fragment ksi─ů┼╝ki ÔÇ×Pi─Ökny e-commerce. Jak sprzedawa─ç fashion i beauty w Internecie?ÔÇŁ autorstwa Kamili G─Öbik.

Dzi┼Ť rano pij─ůc kaw─Ö w fili┼╝ance stworzonej w warszawskim studio Fenek, obejrza┼éam odcinek dokumentalny o projektancie modeli but├│w NIKE ÔÇô Tinkerze Hatfieldzie. Inspiracje, kt├│re czerpa┼é do swoich projekt├│w by┼éy zwi─ůzane z szalonymi wystawami we Francji, a tak┼╝e z rozm├│w i wsp├│┼épracy z Michaelem Jordanem. Dlaczego jego projekty by┼éy wyj─ůtkowe? Sam projektant by┼é sportowcem, kt├│ry uleg┼é kontuzji. Potrzebowa┼é on wygodnego obuwia, kt├│re zamortyzuje jego staw skokowy. Dodatkowo kolorystyka, kszta┼éty, paski, podeszwa, rodzaj materia┼éu, tworzy┼éy fantastyczn─ů opowie┼Ť─ç i ca┼éo┼Ť─ç. Projekt but├│w, kt├│ry posiada magiczny guzik, daj─ůcy mo┼╝liwo┼Ť─ç automatycznego zaciskania si─Ö sznur├│wek i dopasowania do kszta┼étu stopy to nie mrzonka przysz┼éo┼Ťci. To but, kt├│ry ju┼╝ teraz mo┼╝emy kupi─ç w ramach serii NIKE ADEPT obs┼éugiwany z poziomu aplikacji mobilnej. ┼╗eby na┼éadowa─ç buty, wystarczy po┼éo┼╝y─ç je na macie i obserwowa─ç, jak zmieniaj─ů si─Ö kolory diod. Je┼Ťli bateria roz┼éaduje si─Ö podczas noszenia but├│w, te same si─Ö rozsznuruj─ů i b─Ödziemy mieli niespodziank─Ö.

Z regu┼éy trendy d─ů┼╝─ů do funkcjonalno┼Ťci, do usprawnienia ┼╝ycia u┼╝ytkownikom, u┼éatwienia codziennych czynno┼Ťci, a tak┼╝e sprawiaj─ů, ┼╝e czego┼Ť mocno pragniemy lub za czym┼Ť z ca┼éych si┼é chcemy pod─ů┼╝a─ç. Dobry projektant i sprzedawca maj─ů wiele cech sportowca, takich jak determinacja, niepoddawanie si─Ö, fokus na cele, pokora i systematyczno┼Ť─ç. Buty, kt├│re za┼éo┼╝y znany sportowiec, b─Öd─ůce wzorem dla mas, staj─ů si─Ö hitem i ka┼╝dy chce je mie─ç. Dlatego projektanci wyznaczaj─ů trendy ka┼╝dego dnia.

Pytanie za┼Ť jest takie: jak za 5 czy 10 lat b─Öd─ů wygl─ůda┼éy nasze zakupy odzie┼╝y i kosmetyk├│w? Czy powstanie co┼Ť zupe┼énie nowego, o czym do tej pory nigdy nie s┼éyszeli┼Ťmy? Warto przyjrze─ç si─Ö bli┼╝ej futurystycznym trendom ┼Ťwiata e-commerce i pod─ů┼╝a─ç za nimi, a┼╝eby nie zosta─ç w tyle. Czas zweryfikuje, kt├│re z nich rozwin─ů si─Ö mocnej, a kt├│re przystopuj─ů.

Wyobra┼║my sobie kapsu┼é─Ö, do kt├│rej wchodzimy, zaprojektowan─ů w naszym stylu i ulubionym kolorze. W tym czasie sztuczna inteligencja w oparciu o nasz aktualny nastr├│j oraz plan dnia, dopasuje odpowiedni str├│j. Roboty zadbaj─ů tak┼╝e o makija┼╝ i fryzur─Ö. W przeci─ůgu kilku minut jeste┼Ťmy gotowi do wyj┼Ťcia na spacer lub na spotkanie z kontrahentem. Id─ůc krok dalej ÔÇô mamy ci─Ö┼╝ki dzie┼ä. Nat┼éok obowi─ůzk├│w sprawia, ┼╝e potrzebujemy zadba─ç o cer─Ö i samopoczucie. Kapsu┼éa mog┼éaby pe┼éni─ç funkcj─Ö mini SPA, w kt├│rej mamy zabiegi na twarz, maseczki dostosowane do potrzeb piel─Ögnacyjnych naszej sk├│ry. W mi─Ödzy czasie, kiedy my by┼Ťmy odpoczywali i nabierali energii do dalszych wyzwa┼ä, Alexa zamawia┼éyby nam taks├│wk─Ö lub robi┼éa za nas zakupy online.

Czy nasze ┼╝ycie i codzienno┼Ť─ç zwi─ůzana z internetowymi zakupami za kilka lat b─Ödzie na tyle wygodna, ┼╝e nie b─Ödziemy musieli wstawa─ç z kanapy? Czy za zakupy i gromadzenie zapas├│w b─Öd─ů odpowiada┼éy inteligentne roboty i cybernetyczni asystenci? ┼╗yjemy w ko┼äcu w p─Ödz─ůcym ┼Ťwiecie, przepe┼énionym deadlinami i obowi─ůzkami. W czasach COVID wielu z nas nie jest w stanie oddzieli─ç pracy od ┼╝ycia prywatnego, dzia┼éaj─ůc zdalnie. W takim modelu funkcjonowania bardzo ci─Ö┼╝ko ,,z┼éapa─çÔÇŁ tak zwany life balance, ┼╝yj─ůc w ci─ůg┼éym niedoczasie. Przysz┼éo┼Ť─ç trend├│w e-commerce jest bardzo wa┼╝na nie tylko dla tych os├│b, kt├│re robi─ů zakupy w Internecie, ale przede wszystkim dla tych, kt├│rzy prowadz─ů w┼éasny sklep internetowy. W┼éa┼Ťciciele sklep├│w fashion i beauty maj─ů kilka cel├│w. Przede wszystkim zarabia─ç i pomna┼╝a─ç zyski, zwi─Ökszaj─ůc sprzeda┼╝, poszerza─ç sw├│j asortyment i rozrasta─ç si─Ö. Do tego wchodzi─ç na rynki zagraniczne, promowa─ç ekologi─Ö, a tak┼╝e pracowa─ç nad coraz lepsz─ů jako┼Ťci─ů produktu. Zadowolony klient to taki, kt├│ry b─Ödzie dokonywa┼é wielokrotnych zakup├│w oraz stanie si─Ö lojalnym i wiernym fanem marki. Sztuczna inteligencja, rzeczywisto┼Ť─ç rozszerzona, Internet rzeczy, drony, roboty i druk 3D. Te dziedziny obecnie wiod─ů prym w sektorze handlu onlineÔÇŽ

Powy┼╝szy fragment pochodzi z ksi─ů┼╝ki ÔÇ×Pi─Ökny e-commerce. Jak sprzedawa─ç fashion i beauty w Internecie?ÔÇŁ autorstwa Kamili G─Öbik, kt├│ra od wielu lat ┼é─ůczy w swojej pracy sprzeda┼╝, marketing, PR, copywriting, a tak┼╝e wysokie umiej─Ötno┼Ťci organizacyjne. W swojej karierze na co dzie┼ä wsp├│┼épracowa┼éa z markami fashion i beauty, takimi jak: Bielenda, Dr. Irena Eris, Yves Rocher, Nivea, Hebe, Clochee, ┬áLevis, Adidas, Apart, Olsen, Sadva, Briju, Yes i wiele innych. Autorka blog├│w o marketingu online i redaktorka magazyn├│w E-commerce & Digital marketing.

Kamila Gębik / Piękny e-commerce / Okładka

,,PI─śKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawa─ç fashion i beauty w Internecie?ÔÇŁ ÔÇô takiej pozycji jeszcze do tej pory nie by┼éo na polskim rynku. Blockchain na ratunek markom odzie┼╝owym i kosmetycznym, ulubiona pomadka i szpilki za kryptowaluty, a mo┼╝e shoppable TV dla Pokolenia ,,ZÔÇŁ? Autorka zabiera nas nie tylko w przysz┼éo┼Ť─ç i predykcje ┼Ťwiata e-commerce na podstawie bran┼╝y fashion i beauty, ale tak┼╝e opowiada o tym jak by┼éo kiedy┼Ť i jakie zamiany zasz┼éy we wsp├│┼éczesnym e-konsumencie i sposobie robienia zakup├│w online. W swojej ksi─ů┼╝ce opowiada o tym, jakie by┼éy pocz─ůtki e-commerce fashion i beauty, o tym na co nale┼╝y zwr├│ci─ç uwag─Ö tworz─ůc sw├│j pierwszy e-sklep, jak zwi─Öksza─ç sprzeda┼╝ i skalowa─ç biznes, jednocze┼Ťnie dbaj─ůc o wizerunek marki, jaki jest nowoczesny marketing dla fashion i beauty. Premiera wersji papierowej ju┼╝ na Miko┼éajki 2021, a jej sprzeda┼╝ w sklepie autorki – www.pieknyecommerce.pl.

ÔÇ×┼Üwietna ksi─ů┼╝ka, kt├│ra zabiera czytelnika w podr├│┼╝ od pocz─ůtk├│w e-commerce, przez najwa┼╝niejsze aspekty tego szybko rosn─ůcego biznesu, a┼╝ po niezaprzeczalne i nieuniknione trendy jak live commerce i shoppable videos.” – Vincent Yang – Firework – CEO

Zarejestruj si─Ö aby otrzyma─ç newsletter

 

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dost─Öp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawid┼éowego dzia┼éania strony. Je┼╝eli nie wyra┼╝asz na to zgody, mo┼╝esz zmieni─ç ustawienia w swojej przegl─ůdarce. Zobacz wi─Öcej w Polityce Prywatno┼Ťci.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close