Instagram powstał w 2010 roku. Z niewielkiej niezależnej aplikacji stał się gigantem, który według oficjalnych statystyk już w 2013 roku osiągnął ponad 100 milionów logowań miesięcznie. Jeżeli do tej pory ignorowałeś to medium społecznościowe to czas najwyższy abyś zaczął wykorzystywać je w swoim biznesie i dotarł do nowych klientów. Zobacz, jak wygląda Instagram Marketing w branży HoReCa. Od czego zacząć? Jak założyć profil? Co i kiedy na niego wrzucać? Jak sprawdzać czy ktoś w ogóle nas obserwuje? Na początku możesz mieć mnóstwo pytań, ale nie przejmuj się. odpowiedzi na nie znajdziesz w tym e-booku, który wprowadzi Cię w tajniki Instagrama krok po kroku. Pamiętaj, że #JesteśmyWTymRazem.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania lub
uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Korzystamy z nich w celu prawidłowego wyświetlania witryny
internetowej, utrzymywania sesji użytkowników, tworzenia i analizowania statystyk oraz wyświetlania
spersonalizowanych reklam. Więcej informacji na ten temat przeczytasz w Polityce prywatności. Poniżej
klikając w odpowiednie pole możesz zezwolić na korzystanie ze wszystkich cookies („Akceptuj wszystkie”),
odrzucić wszystkie („Odrzuć wszystkie”) lub zarządzać ustawieniami cookies według Twojego wyboru („Zarządzaj
ustawieniami”).