Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Girl Power w XXI wieku

Girl Power w XXI wieku

kampania społeczna na rzecz równego traktowania kobiet

Pamiętacie wielki hit Spice Girl, który w latach 90. królował na listach przebojów? „Wannabe” powraca – tym razem jako wsparcie globalnej kampanii na rzecz równych praw kobiet.

Gdyby ktoś zapytał, czego bardzo, bardzo chcesz, co byś odpowiedziała? Dziewczynki i kobiety, które tańczą w rytm przeboju Spice Girls mówią jasno – chcemy zaprzestania stosowania przemocy wobec kobiet, chcemy równych płac i równego dostępu do edukacji. Tym razem tylko część klipu kręcona jest w Londynie. Kamera zabiera nas także do Indii, na przedmieścia i do wiosek, w których prawa kobiet w różny sposób są naruszane, a dziewczęta doświadczają różnych form wykluczenia. Kampanię wsparły byłe członkinie zespołu Spice Girls, m.in. Victoria Beckham i Melanie Chisholm. W klipie można zobaczyć z kolei wiele artystek z różnych zakątków świata, m.in. Jacqueline Fernandez, aktorkę ze Sre Lanki, Nigeryjkę Seyi Shay, Gigi Lamayne i Monoea z RPA, Larsen Thompson z USA oraz Kanadyjkę Taylor Hatala.

Kampania #WhatReallyReallyWant jest częścią działań organizacji The Global Goals, która działa na rzecz zrównoważonego rozwoju na świecie. Podejmuje tematy związane m.in. ze zmianami klimatycznymi, głodem i nierównościami społecznymi. Jej celem jest nakłonienie liderów, by wsparli zmiany w swoich regionach. W zeszłym roku podpisany został dokument „Sustainable Development Goals”, w którym jedną z kluczowych pozycji zajmowała kwestia praw kobiet.

„Kobiety i dziewczęta są niewspółmiernie dotknięte skutkami głodu, zmian klimatycznych i nierówności. Są także kluczem do zbudowania prężnych społeczności, które pomogą radzić sobie z tymi wyzwaniami. Właśnie dlatego musimy się upewnić, że światowi liderzy i Sekretarz Generalny ONZ usłyszą głos kobiet oraz że kobiety staną się priorytetem w ich planach i strategiach. Rok 2016 to świetny moment, by użyć naszej wspólnej siły i dać znać liderom, czego bardzo, bardzo chcemy dla kobiet” – wyjaśniają twórcy kampanii.

Ty także możesz ją wesprzeć. Jeśli postulaty, które pojawiają się w kampanii są ci bliskie, sfotografuj się z kartką, na której zapisz, czego bardzo, bardzo chcesz, by poprawić sytuację kobiet na świecie. Zdjęcie zamieść w mediach społecznościowych, dopisując #WhatReallyReallyWant

Im więcej zdjęć pojawi się w sieci, im więcej osób dowie się o akcji, tym większa szansa, że światowi liderzy potraktują ją poważnie podczas spotkania we wrześniu tego roku. Być może zobaczą, jak wiele jeszcze jest do zrobienia i jak dużą wartością jest inwestowanie w prawa kobiet.

Więcej na: www.globalgoals.org/join-the-movement-girls/

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!

NEWSLETTER

Potrzebujesz jeszcze więcej motywacji, inspiracji i wiedzy?

Bądź na bieżąco i zapisz się do naszego newslettera!





Podanie przez Ciebie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Newslettera.
Zapisując się wyrażasz zgodę na przesyłanie przez nas informacji o tematyce motywacyjnej, rozwoju osobistego, nowościach w serwisie oraz informacji handlowych.
Administratorem danych osobowych jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką z siedzibą w Warszawie (00-012) przy ul. Podchorążych 75/77 lok. 2.
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, z której dowiesz się, jak chronimy Twoje dane.

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close