nowe technologie

Jakie umiejętności i kompetencje powinien mieć specjalista ds. rozwoju i wdrożeń sztucznej inteligencji?

Sztuczna inteligencja wpływa coraz silniej na nasze życie zawodowe. Liderzy, przedsiębiorcy oraz pracownicy powinni już teraz bliżej przyjrzeć się narzędziom wykorzystującym AI, aby poprawić produktywność, lepiej skalować efektywność oraz upraszczać procesy. Na najbliższym spotkaniu IMOK Future of Skills, wraz z najlepszymi ekspertami z branży, dowiemy się, czym powinien wyróżniać się specjalista zajmujący się sztuczną inteligencją. Wydarzenie z cyklu rozmów o przyszłości pracy i kompetencji odbędzie się 6 czerwca o godzinie 19:00 online.

Temat wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie i marketingu budzi wiele emocji – czasami przyprawia o ból głowy, innym razem pobudza wyobraźnię. Codziennie mamy do czynienia z nowymi narzędziami i zastosowaniami AI, ale także słyszymy o nowych zagrożeniach z ust ekspertów i ekspertek, którzy na co dzień zajmują się tym tematem. Może to przytłaczać, ale wszyscy, nawet ci, którzy wcześniej nie mieli do czynienia z zaawansowanymi technologiami, zaczynają coraz bardziej doceniać siłę, jaką niesie ze sobą sztuczna inteligencja i zdają sobie sprawę, że będzie ona niezbędna do osiągnięcia sukcesu już w niedalekiej przyszłości.

Instytut Marki Online i Komunikacji, wychodząc na przeciw potrzebom rynku, rozpoczyna edukację w zakresie sztucznej inteligencji. W ramach wstępu do szkolenia AI dla biznesu, które rozpocznie się na jesieni, czerwcowe spotkanie skupi się na zastosowaniach sztucznej inteligencji w biznesie i marketingu z perspektywy osoby, która w przyszłości chciałaby zostać specjalistą w tym zakresie. Podczas wydarzenia będzie można m.in. poznać konkretne przykłady zastosowania sztucznej inteligencji oraz dowiedzieć się, jakie korzyści może przynieść ich znajomość. Eksperci omówią kwestie związane z AI, które już teraz są kluczem do sprawnego funkcjonowania w firmach oraz przedstawią, jakie umiejętności i kompetencje powinien mieć specjalista ds. rozwoju i wdrożeń sztucznej inteligencji. 

Gośćmi spotkania, które poprowadzi CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji – Joanna Ceplin, będą: 

  • Andrzej Jankowski – specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel. Poza pracą zawodową ogromny entuzjasta AI i edukator. Instruktor w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie współtworzył studia podyplomowe z zakresu sztucznej inteligencji. 
  • Krzysztof Kaczurba – Strategy Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem, który obecnie związany jest z Orange Polska. Członek Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy KPRM oraz Rady Edtech przy Konfederacji Lewiatan. Wykształcenie zdobywał m.in. na George Washington University oraz Cambridge University. 
  • Marek Trojanowicz – współzałożyciel licznych startupów takich jak: BrainScan S.A., EduSense S.A., Fundacja FREC, Professor Why S.A., InteliWISE S.A., Fundacja StartUp Hub Poland. Absolwent Wydziału Informatyki Politechniki Gdańskiej, specjalizujący się w sztucznej inteligencji i przetwarzaniu obrazu. Uznany przez Worldwide TIME Magazine jako jeden z pionierów e-learningu w Europie.


Spotkanie będzie doskonałą okazją do poszerzenia wiedzy na temat sztucznej inteligencji i jej roli w biznesie i marketingu. Wspomniani eksperci przedstawią swoje spojrzenie na temat AI i omówią, w jaki sposób może ona pomóc w rozwijaniu biznesów i poprawie skuteczności działań marketingowych. Bez wątpienia sztuczna inteligencja to jeden z kluczowych elementów przyszłości, a ci, którzy już teraz zaczną interesować się tą dziedziną, będą mieć przewagę na rynku pracy. 

Zapraszamy do wzięcia udziału w tym spotkaniu! Bezpłatna rejestracja dostępna jest TUTAJ

Zapraszamy również do wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać 98% rabatu na program edukacyjny AI dla biznesu. Regulamin dostępny tutaj