Temat wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie i marketingu budzi wiele emocji – czasami przyprawia o b贸l g艂owy, innym razem pobudza wyobra藕ni臋. Codziennie mamy do czynienia z nowymi narz臋dziami i zastosowaniami AI, ale tak偶e s艂yszymy o nowych zagro偶eniach z ust ekspert贸w i ekspertek, kt贸rzy na co dzie艅 zajmuj膮 si臋 tym tematem. Mo偶e to przyt艂acza膰, ale wszyscy, nawet ci, kt贸rzy wcze艣niej nie mieli do czynienia z zaawansowanymi technologiami, zaczynaj膮 coraz bardziej docenia膰 si艂臋, jak膮 niesie ze sob膮 sztuczna inteligencja i zdaj膮 sobie spraw臋, 偶e b臋dzie ona niezb臋dna do osi膮gni臋cia sukcesu ju偶 w niedalekiej przysz艂o艣ci.
Instytut Marki Online i Komunikacji, wychodz膮c na przeciw potrzebom rynku, rozpoczyna edukacj臋 w zakresie sztucznej inteligencji. W ramach wst臋pu do szkolenia AI dla biznesu, kt贸re rozpocznie si臋 na jesieni, czerwcowe spotkanie skupi si臋 na zastosowaniach sztucznej inteligencji w biznesie i marketingu z perspektywy osoby, kt贸ra w przysz艂o艣ci chcia艂aby zosta膰 specjalist膮 w tym zakresie. Podczas wydarzenia b臋dzie mo偶na m.in. pozna膰 konkretne przyk艂ady zastosowania sztucznej inteligencji oraz dowiedzie膰 si臋, jakie korzy艣ci mo偶e przynie艣膰 ich znajomo艣膰. Eksperci om贸wi膮 kwestie zwi膮zane z AI, kt贸re ju偶 teraz s膮 kluczem do sprawnego funkcjonowania w firmach oraz przedstawi膮, jakie umiej臋tno艣ci i kompetencje powinien mie膰 specjalista ds. rozwoju i wdro偶e艅 sztucznej inteligencji.聽
Go艣膰mi spotkania, kt贸re poprowadzi CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji – Joanna Ceplin, b臋d膮:聽
- Andrzej Jankowski – specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel. Poza prac膮 zawodow膮 ogromny entuzjasta AI i edukator. Instruktor w Akademii Leona Ko藕mi艅skiego, gdzie wsp贸艂tworzy艂 studia podyplomowe z zakresu sztucznej inteligencji.聽
- Krzysztof Kaczurba – Strategy Manager z ponad 20-letnim do艣wiadczeniem, kt贸ry obecnie zwi膮zany jest z Orange Polska. Cz艂onek Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy KPRM oraz Rady Edtech przy Konfederacji Lewiatan. Wykszta艂cenie zdobywa艂 m.in. na George Washington University oraz Cambridge University.聽
- Marek Trojanowicz – wsp贸艂za艂o偶yciel licznych startup贸w takich jak: BrainScan S.A., EduSense S.A., Fundacja FREC, Professor Why S.A., InteliWISE S.A., Fundacja StartUp Hub Poland. Absolwent Wydzia艂u Informatyki Politechniki Gda艅skiej, specjalizuj膮cy si臋 w sztucznej inteligencji i przetwarzaniu obrazu. Uznany przez Worldwide TIME Magazine jako jeden z pionier贸w e-learningu w Europie.
Spotkanie b臋dzie doskona艂膮 okazj膮 do poszerzenia wiedzy na temat sztucznej inteligencji i jej roli w biznesie i marketingu. Wspomniani eksperci przedstawi膮 swoje spojrzenie na temat AI i om贸wi膮, w jaki spos贸b mo偶e ona pom贸c w rozwijaniu biznes贸w i poprawie skuteczno艣ci dzia艂a艅 marketingowych. Bez w膮tpienia sztuczna inteligencja to jeden z kluczowych element贸w przysz艂o艣ci, a ci, kt贸rzy ju偶 teraz zaczn膮 interesowa膰 si臋 t膮 dziedzin膮, b臋d膮 mie膰 przewag臋 na rynku pracy.聽
Zapraszamy do wzi臋cia udzia艂u w tym spotkaniu! Bezp艂atna rejestracja dost臋pna jest TUTAJ.聽
Zapraszamy r贸wnie偶 do wzi臋cia udzia艂u w konkursie, w kt贸rym mo偶na wygra膰 98% rabatu na program edukacyjny AI dla biznesu. Regulamin dost臋pny tutaj!聽