nowe technologie

Jakie umiej臋tno艣ci i kompetencje powinien mie膰 specjalista ds. rozwoju i wdro偶e艅 sztucznej inteligencji?

Sztuczna inteligencja wp艂ywa coraz silniej na nasze 偶ycie zawodowe. Liderzy, przedsi臋biorcy oraz pracownicy powinni ju偶 teraz bli偶ej przyjrze膰 si臋 narz臋dziom wykorzystuj膮cym AI, aby poprawi膰 produktywno艣膰, lepiej skalowa膰 efektywno艣膰 oraz upraszcza膰 procesy. Na najbli偶szym spotkaniu IMOK Future of Skills, wraz z najlepszymi ekspertami z bran偶y, dowiemy si臋, czym powinien wyr贸偶nia膰 si臋 specjalista zajmuj膮cy si臋 sztuczn膮 inteligencj膮. Wydarzenie z cyklu rozm贸w o przysz艂o艣ci pracy i kompetencji odb臋dzie si臋 6 czerwca o godzinie 19:00 online.

Temat wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie i marketingu budzi wiele emocji – czasami przyprawia o b贸l g艂owy, innym razem pobudza wyobra藕ni臋. Codziennie mamy do czynienia z nowymi narz臋dziami i zastosowaniami AI, ale tak偶e s艂yszymy o nowych zagro偶eniach z ust ekspert贸w i ekspertek, kt贸rzy na co dzie艅 zajmuj膮 si臋 tym tematem. Mo偶e to przyt艂acza膰, ale wszyscy, nawet ci, kt贸rzy wcze艣niej nie mieli do czynienia z zaawansowanymi technologiami, zaczynaj膮 coraz bardziej docenia膰 si艂臋, jak膮 niesie ze sob膮 sztuczna inteligencja i zdaj膮 sobie spraw臋, 偶e b臋dzie ona niezb臋dna do osi膮gni臋cia sukcesu ju偶 w niedalekiej przysz艂o艣ci.

Instytut Marki Online i Komunikacji, wychodz膮c na przeciw potrzebom rynku, rozpoczyna edukacj臋 w zakresie sztucznej inteligencji. W ramach wst臋pu do szkolenia AI dla biznesu, kt贸re rozpocznie si臋 na jesieni, czerwcowe spotkanie skupi si臋 na zastosowaniach sztucznej inteligencji w biznesie i marketingu z perspektywy osoby, kt贸ra w przysz艂o艣ci chcia艂aby zosta膰 specjalist膮 w tym zakresie. Podczas wydarzenia b臋dzie mo偶na m.in. pozna膰 konkretne przyk艂ady zastosowania sztucznej inteligencji oraz dowiedzie膰 si臋, jakie korzy艣ci mo偶e przynie艣膰 ich znajomo艣膰. Eksperci om贸wi膮 kwestie zwi膮zane z AI, kt贸re ju偶 teraz s膮 kluczem do sprawnego funkcjonowania w firmach oraz przedstawi膮, jakie umiej臋tno艣ci i kompetencje powinien mie膰 specjalista ds. rozwoju i wdro偶e艅 sztucznej inteligencji.聽

Go艣膰mi spotkania, kt贸re poprowadzi CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji – Joanna Ceplin, b臋d膮:聽

  • Andrzej Jankowski – specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel. Poza prac膮 zawodow膮 ogromny entuzjasta AI i edukator. Instruktor w Akademii Leona Ko藕mi艅skiego, gdzie wsp贸艂tworzy艂 studia podyplomowe z zakresu sztucznej inteligencji.聽
  • Krzysztof Kaczurba – Strategy Manager z ponad 20-letnim do艣wiadczeniem, kt贸ry obecnie zwi膮zany jest z Orange Polska. Cz艂onek Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy KPRM oraz Rady Edtech przy Konfederacji Lewiatan. Wykszta艂cenie zdobywa艂 m.in. na George Washington University oraz Cambridge University.聽
  • Marek Trojanowicz – wsp贸艂za艂o偶yciel licznych startup贸w takich jak: BrainScan S.A., EduSense S.A., Fundacja FREC, Professor Why S.A., InteliWISE S.A., Fundacja StartUp Hub Poland. Absolwent Wydzia艂u Informatyki Politechniki Gda艅skiej, specjalizuj膮cy si臋 w sztucznej inteligencji i przetwarzaniu obrazu. Uznany przez Worldwide TIME Magazine jako jeden z pionier贸w e-learningu w Europie.


Spotkanie b臋dzie doskona艂膮 okazj膮 do poszerzenia wiedzy na temat sztucznej inteligencji i jej roli w biznesie i marketingu. Wspomniani eksperci przedstawi膮 swoje spojrzenie na temat AI i om贸wi膮, w jaki spos贸b mo偶e ona pom贸c w rozwijaniu biznes贸w i poprawie skuteczno艣ci dzia艂a艅 marketingowych. Bez w膮tpienia sztuczna inteligencja to jeden z kluczowych element贸w przysz艂o艣ci, a ci, kt贸rzy ju偶 teraz zaczn膮 interesowa膰 si臋 t膮 dziedzin膮, b臋d膮 mie膰 przewag臋 na rynku pracy.聽

Zapraszamy do wzi臋cia udzia艂u w tym spotkaniu! Bezp艂atna rejestracja dost臋pna jest TUTAJ.聽

Zapraszamy r贸wnie偶 do wzi臋cia udzia艂u w konkursie, w kt贸rym mo偶na wygra膰 98% rabatu na program edukacyjny AI dla biznesu. Regulamin dost臋pny tutaj!聽