Temat wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie i marketingu budzi wiele emocji – czasami przyprawia o ból głowy, innym razem pobudza wyobraźnię. Codziennie mamy do czynienia z nowymi narzędziami i zastosowaniami AI, ale także słyszymy o nowych zagrożeniach z ust ekspertów i ekspertek, którzy na co dzień zajmują się tym tematem. Może to przytłaczać, ale wszyscy, nawet ci, którzy wcześniej nie mieli do czynienia z zaawansowanymi technologiami, zaczynają coraz bardziej doceniać siłę, jaką niesie ze sobą sztuczna inteligencja i zdają sobie sprawę, że będzie ona niezbędna do osiągnięcia sukcesu już w niedalekiej przyszłości.
Instytut Marki Online i Komunikacji, wychodząc na przeciw potrzebom rynku, rozpoczyna edukację w zakresie sztucznej inteligencji. W ramach wstępu do szkolenia AI dla biznesu, które rozpocznie się na jesieni, czerwcowe spotkanie skupi się na zastosowaniach sztucznej inteligencji w biznesie i marketingu z perspektywy osoby, która w przyszłości chciałaby zostać specjalistą w tym zakresie. Podczas wydarzenia będzie można m.in. poznać konkretne przykłady zastosowania sztucznej inteligencji oraz dowiedzieć się, jakie korzyści może przynieść ich znajomość. Eksperci omówią kwestie związane z AI, które już teraz są kluczem do sprawnego funkcjonowania w firmach oraz przedstawią, jakie umiejętności i kompetencje powinien mieć specjalista ds. rozwoju i wdrożeń sztucznej inteligencji.
Gośćmi spotkania, które poprowadzi CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji – Joanna Ceplin, będą:
- Andrzej Jankowski – specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel. Poza pracą zawodową ogromny entuzjasta AI i edukator. Instruktor w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie współtworzył studia podyplomowe z zakresu sztucznej inteligencji.
- Krzysztof Kaczurba – Strategy Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem, który obecnie związany jest z Orange Polska. Członek Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy KPRM oraz Rady Edtech przy Konfederacji Lewiatan. Wykształcenie zdobywał m.in. na George Washington University oraz Cambridge University.
- Marek Trojanowicz – współzałożyciel licznych startupów takich jak: BrainScan S.A., EduSense S.A., Fundacja FREC, Professor Why S.A., InteliWISE S.A., Fundacja StartUp Hub Poland. Absolwent Wydziału Informatyki Politechniki Gdańskiej, specjalizujący się w sztucznej inteligencji i przetwarzaniu obrazu. Uznany przez Worldwide TIME Magazine jako jeden z pionierów e-learningu w Europie.
Spotkanie będzie doskonałą okazją do poszerzenia wiedzy na temat sztucznej inteligencji i jej roli w biznesie i marketingu. Wspomniani eksperci przedstawią swoje spojrzenie na temat AI i omówią, w jaki sposób może ona pomóc w rozwijaniu biznesów i poprawie skuteczności działań marketingowych. Bez wątpienia sztuczna inteligencja to jeden z kluczowych elementów przyszłości, a ci, którzy już teraz zaczną interesować się tą dziedziną, będą mieć przewagę na rynku pracy.
Zapraszamy do wzięcia udziału w tym spotkaniu! Bezpłatna rejestracja dostępna jest TUTAJ.
Zapraszamy również do wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać 98% rabatu na program edukacyjny AI dla biznesu. Regulamin dostępny tutaj!