Kampania społeczna #SukcesWMojejNaturze

Czy wiesz, że tylko 11% kobiet za swój sukces uważa sprostanie oczekiwaniom innych i uwzględnienie własnych potrzeb w życiu? A jednak nasze badania – „DNA Sukcesu Polek” pokazują, że jesteśmy głodne sukcesów! Chcemy ich doświadczać we wszystkich aspektach życia – jako liderki, silne kobiety, matki, partnerki, singielki. Mamy wiele pomysłów na sukces. Nasza kampania społeczna ma dodać kobietom siły, odwagi i być wsparciem, którego potrzebują, by mogły realizować sukces, jaki leży w ich naturze.

Agnieszka Hyży, fot. Podlewski/AKPA

W kampanię #SukcesWmojejNaturze zaangażowały się, m.in. Maria Sadowska, Julia Pietrucha, Gabi Drzewiecka, Agnieszka Hyży, Roma Gąsiorowska, Katarzyna Zdanowicz, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Magdalena Rigamonti, Karolina Korwin-Piotrowska oraz Tatiana Mindewicz-Puacz.

Tatiana Mindewicz-Puacz, Olga Kozierowska, fot. Podlewski/AKPA

Wspólnie pokazujemy, że nie ma jednego przepisu na sukces. Jest sukces, który leży w Twojej naturze!

Co mówią nasze badania?

Jaka jest współczesna Polka? Przede wszystkim – bardziej świadoma. Tak wynika z najnowszych badań „DNA Sukcesu Polek” przeprowadzonych przez Agencję badawczą Izmałkowa na zlecenie Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Jest bardziej świadoma tego, czego chce, co uważa za swój sukces oraz jakie mogą być koszty sukcesu, do którego dąży. Aż 92% jest świadoma kosztów, rozumie zagrożenia, które mogą się pojawić, gdy zdobywa szczyt, a więc może się też lepiej na nie przygotować. Potencjalne koszty nie są więc przeszkodą, by realizowały swoje plany i marzenia. Nawet, jeśli budzą lęk. Co czwarta Polka za swój sukces uważa konfrontację ze swoimi lękami.

Praca, równowaga w życiu czy praca?

Aż 63% Polek uważa, że sukcesem jest praca, która daje poczucie spełnienia oraz równowaga między wszystkimi aspektami życia. I chociaż rodzina nie jest sukcesem, do którego dążą, jest ona ważna, gdy już ją mają. Co więcej, aż 26% Polek, które mają dzieci odbiera sukces bardziej pozytywnie od tych, które są bezdzietne. Co ciekawe, wśród tych, które mają dzieci, ale nie mają partnera – są po rozwodzie – aż 67% ma jednoznacznie pozytywny stosunek do sukcesu.

Co uważamy za swój sukces?

Wierzymy, że życie w zgodzie ze swoją naturą to podstawa sukcesu i szczęścia na co dzień. Stawiamy na jakość, naturalność i prostotę, dlatego chcemy wspierać kobiety i być częścią ich drogi w dążeniu do sukcesu. Właśnie dlatego w tym roku postanowiliśmy włączyć się w kampanię #SukcesWMojejNaturze. Specjalnie na tę okazję stworzyliśmy serię wyjątkowych, limitowanych koszulek. Dochód z ich sprzedaży przeznaczymy na wsparcie działań na rzecz kobiet – między innymi szkoleń i warsztatów organizowanych przez Fundację – tłumaczy Paweł Kapłon z TATUUM, która wspiera kampanię #SukcesWMojejNaturze.

Rysunki na limitowaną edycję koszulek TATUUM stworzyła rysowniczka, Katarzyna Niewiadomska.

Gabi Drzewiecka, fot. Podlewski/AKPA

Organizatorem kampanii społecznej #SukcesWMojejNaturze
jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką to największa społeczność kobiet przedsiębiorczych w Polsce. Jej misją jest nie tylko kompleksowe wspieranie kobiet, ale także dostarczanie im fachowej wiedzy niezbędnej do rozwoju osobistego i zawodowego oraz motywowanie ich do podejmowania odważnych działań i spełniania marzeń.

Kampanię wspiera marka TATUUM.

TATUUM to marka, dla której kobiety są ważne. Promuje naturalny i komfortowy styl życia w zgodzie z wartościami, którymi są: rodzina, czas wolny, pasja, balans w życiu osobistym i zawodowym. Spełnia realne potrzeby klientów, słuchając ich potrzeb – uwag, pragnień, zainteresowań. Naturalność, bezpretensjonalność, wygoda, prostota to cechy, które niezmiennie charakteryzują markę. Do współpracy zaprasza osoby prawdziwe, spełnione zawodowo, posiadające pasję i talent, które mogą inspirować innych. TATUUM funkcjonuje na rynku od niemal 20 lat. Obecnie marka posiada 91 salonów sprzedaży w Polsce oraz sklepy w Czechach oraz na Węgrzech.