Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Jak będzie wyglądał biznes przyszłości? Zapraszamy na konferencję Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.

Jak będzie wyglądał biznes przyszłości? Zapraszamy na konferencję Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.

Jak będzie wyglądał biznes przyszłości
Jak będzie wyglądał biznes przyszłości?

 


W Polsce co trzecia firma została założona i jest prowadzona przez kobietę. To plasuje nas w czołówce Europy. Jednocześnie, prawie połowa właścicielek firm uważa, że trudno im znaleźć partnera na całe życie. Jak więc kształtują się ich relacje w związkach? To jeden z tematów, który pojawi podczas X. Konferencji Sieci Przedsiębiorczych Kobiet „Be Open”. Zapraszamy 31 maja do Centrum Konferencyjnego Muranów w Muzeum Polin w Warszawie.

– To spotkanie zostało zorganizowane przede wszystkim z myślą o Polkach, które działają nieszablonowo. Kobietach otwartych na ludzi i nowe współprace. Niebojących się ryzyka i konkurencji. Przedsiębiorczyń akceptujących zmiany i rozwój technologii – mówi Katarzyna Wierzbowska, prezeska zarządu Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet. Co zatem czeka na uczestniczki warszawskiej konferencji? I jak wygląda biznes z perspektywy jutra?

Przyszłość jest teraz!

O najważniejszych siłach, kształtujących naszą przyszłość opowie Julia Izmałkowa, która poruszy temat uważnej obserwacji teraźniejszości. Niezbędny, potrzebny jak powietrze, nieodkryty element naszej codzienności. Marek Staniszewski przeanalizuje zjawisko „zmiany” w otoczeniu biznesowym, społecznym i technologicznym. Oceni je z perspektywy barier i szans. Wskaże przewagę elastycznego reagowania i przemyślanej improwizacji nad sztampowymi rozwiązaniami, utartymi schematami decyzyjnymi w obliczu nowych wyzwań zawodowych oraz sytuacji, które definiujemy jako innowacyjne, kształtujące przyszłość firmy.

Be OPEN

Spośród przedsiębiorstw można wyróżnić dwa typy, te nastawione na jak najszybszy i jak największy zysk oraz te, które w swoich działaniach biorą pod uwagę społeczną odpowiedzialność biznesu oraz zrównoważony rozwój. Ten podział występuje nie tylko w polskim środowisku, ale na całym świecie. Jednak to te drugie mają zazwyczaj wymiar globalny i korzystają z rozbudowanych schematów działania. O otwartych modelach biznesowych opowie profesor Bolesław Rok, który wspólnie ze słuchaczami będzie szukał pozytywnego wpływu na jakość i styl życia, czy też wzorców produkcji i konsumpcji w poszczególnych modelach.

Punkty zwrotne, które zmieniają kierunek historii albo życia będą kluczowym tematem konferencji Be The Change “BE OPEN”, podczas której wystąpią m.in. Paula Rettinger i Eliza Kugler. Prelegentki podzielą się niezwykłymi przeżyciami, które odmieniły ich życie.

Po sesji odbędą się 3 równoległe seminaria warsztatowe do wyboru, które będą dotyczyły zarządzania, storytellingu w praktyce i strategii wprowadzania nowego produktu na rynek. Zajęcia poprowadzą: Marek Staniszewski, Krzysztof Jankowski, Agnieszka Grostal oraz Ola Więcka.

Siła to rodzaj żeński

Zapewne dla niektórych pewną formą improwizacji jest inwestycja w startupy. Kinga Nowakowska, CEO Black Swan Fund, wyjaśni, dlaczego warto i należy wspierać kobiece biznesy. Opowie o roli, jaką obecnie pełnią Anielice Biznesu oraz o tym, ile trzeba mieć, aby zyskać więcej. Po jej wystąpieniu odbędzie się spotkanie dla potencjalnych inwestorek i pomysłodawczyń szukających wsparcia business angels.

W Polsce co trzecia firma została założona i jest prowadzona przez kobietę. To plasuje nas w czołówce Europy. Jednocześnie, prawie połowa właścicielek firm uważa, że trudno im znaleźć partnera na całe życie. Jak więc kształtują się ich relacje w związkach? Jak dzielą się obowiązkami ze swoimi partnerami/mężami? I wreszcie, jak odbierany jest sukces zawodowy kobiet–prezesek przez ich najbliższe otoczenie? Na te i inne pytania odpowie Justyna Pokojska, przedstawicielka ośrodka badawczego DELab UW, który na zlecenie Fundacji Przedsiębiorczych Kobiet opracował raport „Zawód Prezeska”.

Dwie strony technologii

Na przestrzeni lat wymagania klientów znacznie wzrosły. Oczekują oni od swoich ulubionych firm trafnego odczytywania potrzeb i umiejętnego spełniania oczekiwań konsumenckich. Przedsiębiorcy mają zatem wysoko ustawioną poprzeczkę. Sukces zależy od ich świadomych obserwacji, zdolności gromadzenia wiedzy na temat nawyków swoich klientów, ich marzeń i zainteresowań. Wszystko to kształtuje silną więź. Aspekt gromadzenia i skutecznego wykorzystywania danych w celach marketingowych w soczewce omówi Dawid Prokopowicz, przedstawiciel Google.

Warto zwrócić uwagę, że rozwój technologii, internetowe rewolucje są pewnym wyzwaniem, z którym społecznie będziemy musieli się zmierzyć. Aleksandra Przegalińska zwróci uwagę na to, że obecnie każdy w domu może przetestować najprostsze przejawy sztucznej inteligencji. Zastanowi się także nad etycznymi, psychologicznymi i społecznymi konsekwencjami rozwoju technologii oraz otworzy debatę dotyczącą przyszłości technologii
i naszych wyobrażeń.

Podczas konferencji uczestniczki będą mogły także skorzystać z indywidualnych konsultacji z obszaru wykorzystania narzędzi internetowych do rozwoju swojej firmy, prowadzonych przez ekspertów Internetowych Rewolucji Google. Miejsca na konsultacje z ekspertami dostępne są po wcześniejszej rejestracji.

Jak będzie wyglądał biznes przeszłości

Szczegółowy plan X. Konferencji Sieci Przedsiębiorczych Kobiet znajdziesz:
https://xkonferencjaspk.evenea.pl/

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!

NEWSLETTER

Potrzebujesz jeszcze więcej motywacji, inspiracji i wiedzy?

Bądź na bieżąco i zapisz się do naszego newslettera!





Podanie przez Ciebie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Newslettera.
Zapisując się wyrażasz zgodę na przesyłanie przez nas informacji o tematyce motywacyjnej, rozwoju osobistego, nowościach w serwisie oraz informacji handlowych.
Administratorem danych osobowych jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką z siedzibą w Warszawie (00-012) przy ul. Podchorążych 75/77 lok. 2.
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, z której dowiesz się, jak chronimy Twoje dane.

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close