Jak b臋dzie wygl膮da艂 biznes przysz艂o艣ci? Zapraszamy na konferencj臋 Sieci Przedsi臋biorczych Kobiet.

Katarzyna D膮browska, Fundacja Przedsi臋biorczo艣ci Kobiet

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin

 


W Polsce co trzecia firma zosta艂a za艂o偶ona i jest prowadzona przez kobiet臋. To plasuje nas w czo艂贸wce Europy. Jednocze艣nie, prawie po艂owa w艂a艣cicielek firm uwa偶a, 偶e trudno im znale藕膰 partnera na ca艂e 偶ycie. Jak wi臋c kszta艂tuj膮 si臋 ich relacje w zwi膮zkach? To jeden z temat贸w, kt贸ry pojawi podczas X. Konferencji Sieci Przedsi臋biorczych Kobiet 鈥濨e Open鈥. Zapraszamy 31 maja do Centrum Konferencyjnego Muran贸w w Muzeum Polin w Warszawie.

– To spotkanie zosta艂o zorganizowane przede wszystkim z my艣l膮 o Polkach, kt贸re dzia艂aj膮 nieszablonowo. Kobietach otwartych na ludzi i nowe wsp贸艂prace. Nieboj膮cych si臋 ryzyka i konkurencji. Przedsi臋biorczy艅 akceptuj膮cych zmiany i rozw贸j technologii 鈥 m贸wi Katarzyna Wierzbowska, prezeska zarz膮du Fundacji Przedsi臋biorczo艣ci Kobiet. Co zatem czeka na uczestniczki warszawskiej konferencji? I jak wygl膮da biznes z perspektywy jutra?

Przysz艂o艣膰 jest teraz!

O najwa偶niejszych si艂ach, kszta艂tuj膮cych nasz膮 przysz艂o艣膰 opowie Julia Izma艂kowa, kt贸ra poruszy temat uwa偶nej obserwacji tera藕niejszo艣ci. Niezb臋dny, potrzebny jak powietrze, nieodkryty element naszej codzienno艣ci. Marek Staniszewski przeanalizuje zjawisko 鈥瀦miany鈥 w otoczeniu biznesowym, spo艂ecznym i technologicznym. Oceni je z perspektywy barier i szans. Wska偶e przewag臋 elastycznego reagowania i przemy艣lanej improwizacji nad sztampowymi rozwi膮zaniami, utartymi schematami decyzyjnymi w obliczu nowych wyzwa艅 zawodowych oraz sytuacji, kt贸re definiujemy jako innowacyjne, kszta艂tuj膮ce przysz艂o艣膰 firmy.

Be OPEN

Spo艣r贸d przedsi臋biorstw mo偶na wyr贸偶ni膰 dwa typy, te nastawione na jak najszybszy i jak najwi臋kszy zysk oraz te, kt贸re w swoich dzia艂aniach bior膮 pod uwag臋 spo艂eczn膮 odpowiedzialno艣膰 biznesu oraz zr贸wnowa偶ony rozw贸j. Ten podzia艂 wyst臋puje nie tylko w polskim 艣rodowisku, ale na ca艂ym 艣wiecie. Jednak to te drugie maj膮 zazwyczaj wymiar globalny i korzystaj膮 z rozbudowanych schemat贸w dzia艂ania. O otwartych modelach biznesowych opowie profesor Boles艂aw Rok, kt贸ry wsp贸lnie ze s艂uchaczami b臋dzie szuka艂 pozytywnego wp艂ywu na jako艣膰 i styl 偶ycia, czy te偶 wzorc贸w produkcji i konsumpcji w poszczeg贸lnych modelach.

Punkty zwrotne, kt贸re zmieniaj膮 kierunek historii albo 偶ycia b臋d膮 kluczowym tematem konferencji Be The Change “BE OPEN”, podczas kt贸rej wyst膮pi膮 m.in. Paula Rettinger i Eliza Kugler. Prelegentki podziel膮 si臋 niezwyk艂ymi prze偶yciami, kt贸re odmieni艂y ich 偶ycie.

Po sesji odb臋d膮 si臋 3 r贸wnoleg艂e seminaria warsztatowe do wyboru, kt贸re b臋d膮 dotyczy艂y zarz膮dzania, storytellingu w praktyce i strategii wprowadzania nowego produktu na rynek. Zaj臋cia poprowadz膮: Marek Staniszewski, Krzysztof Jankowski, Agnieszka Grostal oraz Ola Wi臋cka.

Si艂a to rodzaj 偶e艅ski

Zapewne dla niekt贸rych pewn膮 form膮 improwizacji jest inwestycja w startupy. Kinga Nowakowska, CEO Black Swan Fund, wyja艣ni, dlaczego warto i nale偶y wspiera膰 kobiece biznesy. Opowie o roli, jak膮 obecnie pe艂ni膮 Anielice Biznesu oraz o tym, ile trzeba mie膰, aby zyska膰 wi臋cej. Po jej wyst膮pieniu odb臋dzie si臋 spotkanie dla potencjalnych inwestorek i pomys艂odawczy艅 szukaj膮cych wsparcia business angels.

W Polsce co trzecia firma zosta艂a za艂o偶ona i jest prowadzona przez kobiet臋. To plasuje nas w czo艂贸wce Europy. Jednocze艣nie, prawie po艂owa w艂a艣cicielek firm uwa偶a, 偶e trudno im znale藕膰 partnera na ca艂e 偶ycie. Jak wi臋c kszta艂tuj膮 si臋 ich relacje w zwi膮zkach? Jak dziel膮 si臋 obowi膮zkami ze swoimi partnerami/m臋偶ami? I wreszcie, jak odbierany jest sukces zawodowy kobiet鈥損rezesek przez ich najbli偶sze otoczenie? Na te i inne pytania odpowie Justyna Pokojska, przedstawicielka o艣rodka badawczego DELab UW, kt贸ry na zlecenie Fundacji Przedsi臋biorczych Kobiet opracowa艂 raport 鈥瀂aw贸d Prezeska鈥.

Dwie strony technologii

Na przestrzeni lat wymagania klient贸w znacznie wzros艂y. Oczekuj膮 oni od swoich ulubionych firm trafnego odczytywania potrzeb i umiej臋tnego spe艂niania oczekiwa艅 konsumenckich. Przedsi臋biorcy maj膮 zatem wysoko ustawion膮 poprzeczk臋. Sukces zale偶y od ich 艣wiadomych obserwacji, zdolno艣ci gromadzenia wiedzy na temat nawyk贸w swoich klient贸w, ich marze艅 i zainteresowa艅. Wszystko to kszta艂tuje siln膮 wi臋藕. Aspekt gromadzenia i skutecznego wykorzystywania danych w celach marketingowych w soczewce om贸wi Dawid Prokopowicz, przedstawiciel Google.

Warto zwr贸ci膰 uwag臋, 偶e rozw贸j technologii, internetowe rewolucje s膮 pewnym wyzwaniem, z kt贸rym spo艂ecznie b臋dziemy musieli si臋 zmierzy膰. Aleksandra Przegali艅ska zwr贸ci uwag臋 na to, 偶e obecnie ka偶dy w domu mo偶e przetestowa膰 najprostsze przejawy sztucznej inteligencji. Zastanowi si臋 tak偶e nad etycznymi, psychologicznymi i spo艂ecznymi konsekwencjami rozwoju technologii oraz otworzy debat臋 dotycz膮c膮 przysz艂o艣ci technologii
i naszych wyobra偶e艅.

Podczas konferencji uczestniczki b臋d膮 mog艂y tak偶e skorzysta膰 z indywidualnych konsultacji z obszaru wykorzystania narz臋dzi internetowych do rozwoju swojej firmy, prowadzonych przez ekspert贸w Internetowych Rewolucji Google. Miejsca na konsultacje z ekspertami dost臋pne s膮 po wcze艣niejszej rejestracji.

Jak b臋dzie wygl膮da艂 biznes przesz艂o艣ci

Szczeg贸艂owy plan X. Konferencji Sieci Przedsi臋biorczych Kobiet znajdziesz:
https://xkonferencjaspk.evenea.pl/

Zarejestruj si臋 aby otrzyma膰 newsletter

 

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dost臋p w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawid艂owego dzia艂ania strony. Je偶eli nie wyra偶asz na to zgody, mo偶esz zmieni膰 ustawienia w swojej przegl膮darce. Zobacz wi臋cej w Polityce Prywatno艣ci.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close