jak będzie wyglądał świat po covid

Jak będzie wyglądał świat po covid?

Jak będzie wyglądało biuro postcovidowe? Czym będzie charakteryzować się przywództwo w czasach po pandemii? Jak przygotowywać nasze biznesy do jeszcze bardziej digitalowego życia? Jak szykować ryzyka inwestycyjne i układać nowe modele biznesowe? O tym wszystkim rozmawiamy z ekspertkami w ostatniej debacie z cyklu Wiedza Nie Ma Płci.
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin

Jak będzie wyglądał świat po covid?

Odpowiedź na to pytanie jest złożona, bo na samo zagadnienie należy spojrzeć z wielu perspektyw. Właśnie o nich w debacie typu fire chat pt. “Jak będzie wyglądał świat po covid?” opowiadają ekspertki i top menedżerki z międzynarodowych korporacji w Polsce:

  • Iva Georgijew, Deloitte,
  • Anita Rogalska, Philip Morris,
  • Kamila Kaliszyk, Mastercard,
  • Karolina Białobrzewska, MARS,
  • Ela Bonda, NatWest,
  • Elżbieta Budzyńska, Unilever,
  • Agnieszka Zarzycka, Microsoft,
  • Barbara Stęchły, Bank BNP Paribas,
  • Natalia Bożek, Citi Handlowy.

Skąd pomysł na inicjatywę?

Gdy na świecie rozgorzała pandemia, każdego dnia dziesiątki ekspertów w polskich mediach komentowało bieżące wydarzenia. Wśród nich zabrakło jednak kobiet. Czy to oznacza, że kobiety nie są ekspertkami? Wręcz przeciwnie! Właśnie to zjawisko zainspirowało Olgę Kozierowską, prezeskę Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką oraz Klub Champions of Change do stworzenia tego projektu. Wiedza Nie Ma Płci to łącznie pięć debat, w których to ekspertki zabierają głos. Jedynym mężczyzną jest dziennikarz prowadzący wydarzenia – Jarosław Kuźniar. Wszxystkie debaty dostepne są na kanale Youtube Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

Lista ekspertek

W ramach akcji Wiedza Nie Ma Płci została stworzona także lista ekspertek, kobiet biznesu zajmujących wysokie stanowiska w międzynarodowych firmach. Każda z nich ma wiedzę. Każda z nich posiada bogate doświadczenie. Każda z nich w swojej branży jest autorytetem. Serdecznie zachęcam wszystkich dziennikarzy i wydawców, aby zwrócili uwagę na listę przed wyborem gości do swojej kolejnej audycji bądź programu.

Zarejestruj się aby otrzymać newsletter