Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Jak dobrać usługę kurierską do specyfiki twojego biznesu?

Jak dobrać usługę kurierską do specyfiki twojego biznesu?

Jak dobrać usługę kurierską do specyfiki twojego biznesu?
Jak dobrać usługę kurierską do specyfiki twojego biznesu?

Małe firmy często szukają optymalnego rozwiązania dotyczącego logistyki przesyłek, które łączy wygodę i rozsądne koszty.

Case 1

Pani Katarzyna postanowiła spełnić swoje marzenia o własnym biznesie. Jej pasją już od nastoletniej młodości było projektowanie i szycie ubrań. Z biegiem czasu pani Katarzyna zdobyła doświadczenie i uznanie znajomych, więc postanowiła przekształcić swoje hobby w biznes. Rok temu otworzyła sklep internetowy, by sprzedawać szytą przez siebie odzież. Proces projektowania i szycia jest bardzo czasochłonny, a same ubrania są unikatowe, dlatego też liczba wysyłek nie jest duża i wynosi średnio kilkanaście paczek miesięcznie. Przy niewielkiej skali i nieregularnych wysyłkach pani Katarzyna potrzebowała takiego modelu logistyki w swojej firmie, który pozwoliłoby uprościć proces wysyłki towaru, obniżyć jej koszty i zaoszczędzić czas.

Wraz z konsultantem DPD pani Katarzyna wybrała najkorzystniejszą dla siebie ofertę spośród rozwiązań dla małych firm. Paczki z zamówieniami nie przekraczają 5 kg, toteż pani Katarzyna zdecydowała się na pakiet abonamentowy „Light 20”, w ramach którego nadawca otrzymuje gwarancję utrzymania ceny za przesyłkę. Pakiet zapewnia ubezpieczenie paczki do 1000zł w standardzie oraz usługę Predict E-mail która pozwala odbiorcy określić wygodny termin dostawy.

Dzięki nowym rozwiązaniom DPD klienci pani Katarzyny mogą zapłacić za przesyłkę u kuriera kartą lub za pomocą BLIK. Jedna miesięczna opłata abonamentowa uprościła procesy logistyczne firmy pani Katarzyny, która może w maksymalnym stopniu skupić się na projektowaniu ubrań i promocji sklepu internetowego. Koszty usług kurierskich są klarowne i niezmienne, a liczne usługi dodatkowe sprawiają, że firma sprawnie realizuje zamówienia ku zadowoleniu swoich klientów.

Case 2

Pani Anna od czterech lat prowadzi sklep internetowy, w którym sprzedaje sportowe obuwie. Rosnąca popularność sklepu skłoniły właścicielkę do rozszerzenia oferty o odzież i akcesoria sportowe. Pani Anna zdecydowała się na sprzedaż artykułów również za pośrednictwem portalu Allegro. Sklep w nowej odsłonie odniósł spory sukces, jednak dużym wyzwaniem okazała się czasochłonna obsługa logistyczna większej liczby przesyłek. Z tego powodu pani Anna zdecydowała się na platformę zarządzania wysyłką DPD Online, która znacznie upraszcza i usprawnia wszelkie działania logistyczne.

Dzięki temu rozwiązaniu może sama zarządzać procesem – szybko tworzyć listy przewozowe, obsługiwać wysyłki seryjne oraz dokonywać kompleksowego rozliczania procesów logistycznych. Pani Anna korzysta również ze specjalnego modułu zintegrowanego z platformą Allegro, pozwalającego między innymi na bezpośredni import danych o zakończonych transakcjach na Allegro. Rozwiązanie znacznie poprawiło szybkość i bezpieczeństwo realizowania zleceń, a zadowoleni klienci już następnego dnia po transakcji mogą cieszyć się otrzymanym zamówieniem.

Case 3

Pani Beata jest mamą dwójki małych dzieci. Gdy młodsze z nich poszło do przedszkola, pani Beata postanowiła założyć własny biznes – sklep internetowy. Jako doświadczony inżynier chciała pozostać w obrębie swojej specjalizacji, dlatego stworzyła internetową księgarnię, której asortyment stanowi literatura techniczna. Właścicielka stara się pogodzić prowadzenie e-księgarni z opieką nad dziećmi. Biznes dość szybko zaczął przynosić stały dochód, który stał się niebagatelnym wzmocnieniem domowego budżetu.

Niestety, z uwagi na konieczność zajmowania się dziećmi Pani Beata nie zawsze jest obecna w firmie, żeby przekazać kurierowi paczki do wysyłki. Kluczem do sukcesu jest płynne, wystandaryzowane działanie oraz szybkie dostawy do odbiorców. Po rozmowie z konsultantem DPD uznała, że optymalnym rozwiązaniem zapewniającym szybkie wysyłki. A  dla niej samej dużą wygodę jest pobliski punkt nadania i odbioru DPD Pickup. Opcja ta rozwiązuje problemy związane z nieregularną obecnością właścicielki w firmie. Pani Beata nadaje przesyłki wtedy, kiedy akurat może udać się do punktu.

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!

NEWSLETTER

Potrzebujesz jeszcze więcej motywacji, inspiracji i wiedzy?

Bądź na bieżąco i zapisz się do naszego newslettera!





Podanie przez Ciebie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Newslettera.
Zapisując się wyrażasz zgodę na przesyłanie przez nas informacji o tematyce motywacyjnej, rozwoju osobistego, nowościach w serwisie oraz informacji handlowych.
Administratorem danych osobowych jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką z siedzibą w Warszawie (00-012) przy ul. Podchorążych 75/77 lok. 2.
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, z której dowiesz się, jak chronimy Twoje dane.

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close