Jak kryzys zamienić w sukces

Jak kryzys zamienić w sukces? Trzeba sobie zaufać! Posłuchajcie rozmowy z twórczyniami marki La Millou.

Dagny Kurdwanowska

 

Po dwóch latach prowadzenia firmy wszystkim się wydaje, że powinny pojawić się zyski. A co dzieje się, kiedy jednak ich nie ma? Wówczas na horyzoncie zamiast sukcesu, pojawia się kryzys. Jak poradziły z nim sobie Izabela Lewandowska i Marta Pieniążek, twórczynie marki La Millou? Zobaczcie i posłuchajcie rozmowę Olgi Kozierowskiej w chillizet.

La Millou są laureatkami konkursu Bizneswoman Roku. Co dała im nagroda? Dlaczego uważają, że warto wystartować? Zobaczcie, co mówi Izabela Lewandowska:

Zdobycie tytułu Bizneswoman Roku zastało nas w bardzo trudnym momencie naszej działalności. La Millou rozwijało się tak szybko, że czasem nie nadążałyśmy. Pojawił się pierwszy kryzys, wszyscy nam gratulowali sukcesów, a my borykałyśmy się z różnymi problemami. Nagroda Sukcesu Pisanego Szminką dodała nam odwagi, siły i przede wszystkim poczucia, że damy radę. I dajemy do dziś, dzień po dniu.

Drogie Panie walczcie o swoje marzenia, zamiast myśleć i gdybać – działajcie. Najwyżej będziecie żałować, że czegoś spróbowałyście, a nie żałować, że nawet nie dałyście sobie szansy. W środku tak naprawdę jesteśmy odważniejsze i bardziej zdeterminowane od mężczyzn tylko mamy problem z wydobyciem tej odwagi. A w tym właśnie pomaga Olga Kozierowska.


CZYTAJ TAKŻE: NA ZGŁOSZENIA DO KONKURSU CZEKAMY DO 30 LISTOPADA! DLACZEGO WARTO TO ZROBIĆ? ZOBACZ, CO MÓWIĄ LAUREATKI BIZNESWOMAN ROKU.


Więcej informacji na temat konkursu, kategorie oraz formularze zgłoszeniowe można znaleźć na stronie: www.bizneswomanroku.pl