Kto wygra? Ci, którzy zostaną w nowej rzeczywistości, czy Ci którzy powrócą do starej?

Olga Kozierowska

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin

 

 

O tym, jak COVID-19 zmienił rzeczywistość korporacji i proces planowania, o nowych potrzebach szkoleniowych pracowników, szybszej digitalizacji i zarządzaniu różnorodnością w dobie koronawirusa w najnowszym wydaniu audycji Sukces Pisany Szminką rozmawia Olga Kozierowska i Bartosz Ciołkowski, Dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację, Mastercard Europe.

Nie jesteśmy w stanie się wyzbyć tego, co przez tysiące lat budowało naszą wspólnotę, czyli interakcji z ludźmi. Łatwiej się pracuje z domu, jeżeli wszyscy tak muszą robić. Jednak wyobraźmy sobie, że teraz połowa ludzi zostaje dokładnie w tym samym świecie, a druga połowa powraca do starej rzeczywistości. Pytanie, która połowa wygra? W kontekście rozwoju biznesu, nowych technologii, interakcji z ludźmi czy innowacyjnych rozwiązań” – opowiada Bartosz Ciołkowski.

 

 

 

Zarejestruj się aby otrzymać newsletter