Monika Kordowska

Jak zarządzać ryzykiem w czasach absolutnej niepewności i wygrać w biznesie?

Olga Kozierowska

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin

Pandemia spowodowała, że pewne procesy i działania, których się obawialiśmy lub odwlekaliśmy ich wprowadzenie w czasie stały się koniecznością. Kryzys to moment, w którym przetrwa i wygra tylko ten, kto jest otwarty na zmiany i elastyczny.

W tej chwili znajdujemy się w momencie absolutnej niepewności. W każdym wymiarze. A niepewność to nic innego jak ryzyko. Jeżeli nie wiemy, jaki będzie wynik to właśnie mamy do czynienia z ryzykiem. Jeżeli ktoś dostrzega szanse w tym momencie i decyduje się też na poszukiwanie rozwiązań, a być może nawet na zakładanie bądź rozwijanie swojej działalności to będzie wygranym, ponieważ rozumie, że ta niepewność wyzwala mechanizmy kreatywności i poszukiwania nowych rozwiązań” – opowiada Monika Kordowska, BNP Paribas w najnowszym wydaniu programu Sukces Pisany Szminką.

Zarejestruj się aby otrzymać newsletter

 

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close