Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone
Jak zbudować wizerunek marki za pomocą social mediów? Oto 3 elementy sukcesu w mediach społecznościowych [WIDEO].

Jak zbudować wizerunek marki za pomocą social mediów? Oto 3 elementy sukcesu w mediach społecznościowych [WIDEO].

Jak wykorzystać Instagram, by promować swoją firmę
Joanna Ceplin

 

Media społecznościowe – Facebook, Instagram, LinkedIn pełnią kluczową rolę w budowaniu wizerunku marki oraz zasięgu, który przekłada się na dotarcie do klienta. W mediach społecznościowych możesz nie tylko opowiadać o tym, co robi twoja firma, ale także rozmawiać z klientem, odpowiadać na jego pytania i wątpliwości.

Czy Twój profil jest na to gotowy?

W tym wideo wykładzie Joanna Ceplin, ekspertka w dziedzinie social mediów opowie więcej o tym, jak przygotować swój profil firmowy, żeby wyglądał profesjonalnie i spełnił swoją rolę. Zdradzi też jak budować relacje z klientami online oraz jak zdobyć ich zaufanie.

Gotowe na podbój mediów społecznościowych? Joanna Ceplin przedstawia praktyczne wskazówki ukazujące, w jaki sposób można odnaleźć swoich wymarzonych klientów w social media.

A już za tydzień zapraszamy na kolejny wideo wykład Joanny Ceplin – 5 najważniejszych kroków na Instagramie.

Więcej na www.joannaceplin.pl i www.markaonline.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!

LinkedIn to „Facebook dla biznesu”, działa jak CV i jest świetnym kanałem do komunikacji marki. LinkedIn jest platformą społecznościową przeznaczoną do nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych i zarejestrowanych jest tam ponad 380 mln użytkowników, w tym ponad 2 mln w Polsce. Tak jak Facebook z założenia służy rozrywce, tak LinkedIn przydatny jest do celów biznesowych. CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ? PRZECZYTAJ TEKST: LINKEDIN – NIEDOCENIANE NARZĘDZIE KOMUNIKOWANIA MARKI OSOBISTEJ

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!

NEWSLETTER

Potrzebujesz jeszcze więcej motywacji, inspiracji i wiedzy?

Bądź na bieżąco i zapisz się do naszego newslettera!





Podanie przez Ciebie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Newslettera. Zapisując się wyrażasz zgodę na przesyłanie przez nas informacji w postaci wiedzy biznesowej, zawodowej i psychologicznej, informacji o wydarzeniach, które organizujemy i  nowościach w serwisach SukcesPisanySzminka.pl i SukcesToJa.pl oraz informacji handlowych. Administratorem danych osobowych jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką z siedzibą w Warszawie (00-722) przy ul. Podchorążych 75/77 lok. 2.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, z której dowiesz się, jak chronimy Twoje dane.

NEWSLETTER

Potrzebujesz jeszcze więcej motywacji, inspiracji i wiedzy?

Bądź na bieżąco i zapisz się do naszego newslettera!






Podanie przez Ciebie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Newslettera.
Zapisując się wyrażasz zgodę na przesyłanie przez nas informacji o tematyce motywacyjnej, rozwoju osobistego, nowościach w serwisie oraz informacji handlowych.
Administratorem danych osobowych jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką z siedzibą w Warszawie (00-012) przy ul. Podchorążych 75/77 lok. 2.
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, z której dowiesz się, jak chronimy Twoje dane.

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close