Co to kalendarz optymistyczny?
„Kalendarz optymistyczny” to 12 po prostu dobrych miesięcy i 365 po prostu fajnych dni. To kalendarz, który udowadnia, że codziennie można świętować i celebrować. Każdy dzień ma przypisane jedno nietypowe święto, które wywołuje uśmiech n twarzy i przyciąga same dobre myśli. W kalendarzu można znaleźć takie dni, jak: Dzień Ulubionego Klienta, Dzień Pozytywnego Myślenia czy Święto Pizzy. Ten rok będzie po prostu fajny, tak fajny, jak ten kalendarz!

Jak historia kryje się za kalendarzem?
Optymistyczne kalendarze w ramach mikołajkowych paczek otrzymały kobiety, z którymi pomysłodawczynie kalendarza – dziewczyny z 99ZŁO miały przyjemność pracować w 2020 roku. Były to m.in. Asia Banaszewska, Kamila Kalińczak czy Ula Chincz. Kalendarze zostały pokazane na ich Instastory i bardzo ciepło przyjęte przez fanów. Twórczynie optymistycznych kalendarzy dostały wiele zapytań związanych ze sprzedażą kalendarza – wtedy pojawił się pomysł, aby przygotować ich więcej, sprzedać je, a zysk przeznaczyć na dobry cel. To nasza idea, w której 99ZŁO robi dobro.

Co stanie się z zyskiem z kalendarzy?
Część dochodu ze sprzedaży zostanie przekazany na konto Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką i wesprze realizację programu Fun. Tech. Future. Fun. Tech. Future to pomoc zawodowa dla dziewcząt opuszczających dom dziecka i z ubogich rodzin, które właśnie wkraczają w dorosłość. Program został stworzony z myślą̨ o młodych kobietach w wieku 18-20 lat, które potrzebują̨ motywacji, konkretnej wiedzy oraz profesjonalnego wsparcia, by zbudować kompetencje potrzebne do wejścia na rynek pracy. Wszystko po to, aby pomóc im w usamodzielnieniu się. W programie wzięło już udział ponad 220 dziewcząt z całej Polski. Więcej o programie możesz dowiedzieć się na www.sukcestoja.pl/ftf.
Kim są dziewczyny z 99ZŁO?
To twórczynie innowacyjnej agencji marketingowej! 99ZŁO to Stół Kreatywny, przy którym zasiadają dziewczyny z dużym doświadczeniem reklamowym i ogromną pasją do tego, co robią. Po latach intensywnej pracy w agencjach dla wielu polskich i światowych marek, wymyśliły bardziej efektywny sposób tworzenia propozycji dla swoich klientów. Tak powstał ZŁOty podział pracy, czyli tworzenie najlepiej funkcjonujących zespołów, dedykowanych osobno każdemu z projektów. W zależności od projektu, do Stołu Kreatywnego dosiadają się specjaliści i specjalistki z zakresu kreacji, grafiki, social mediów, zarządzania projektami i strategii. Wykładają na blat swoje umiejętności, przemyślenia i talenty. W taki sposób powstają idealnie dopracowane projekty reklamowe.