Ruszyła trzecia edycja kampanii społecznej Woman Update

Jej głównym celem jest dodanie kobietom odwagi do wykonania pierwszego kroku ku zawodowej zmianie, łamanie stereotypów na temat branży IT, promocja lifelong learning oraz pomoc w wykonaniu pierwszego kroku do wyjścia poza ramy i zdobycia nowych kompetencji cyfrowych.

Odbiorczynie tegorocznej kampanii będą mogły rozwiązać test predyspozycji IT Talent Profile i rozpoznać swoje supermoce. Kampania będzie okazją do bliższego poznania 4 różnorodnych talentów: Steel, Integrator, Unicorn lub Venture Builder. Każdy z wymienionych klasyfikuje do określonych ścieżek kariery w IT: 

  • analitycznej,
  • programistycznej,
  • UX-owej,
  • związanej z zarządzaniem zespołem.

Organizatorzy kampanii mnóstwo materiałów, które znajdują się na stronie kampanii

  • test IT Talent Profile, którego rozwiązanie pokaże, jakie talenty posiadasz,
  • darmowe lekcje kompetencji cyfrowych, 
  • poradniki podpowiadające, jak przejść przez proces przebranżowienia się do IT 
  • inspirujące wideo historie absolwentek, które odkryły swoje talenty i z sukcesem się przebranżowiły,
  • podcasty z liderkami ze świata biznesu. 

 
Organizatorzy kampanii zaplanowali również serię inspirujących webinarów z udziałem kobiet, które odkryły w sobie talent, znalazły odpowiednią ścieżkę w IT i odważyły się na zmianę zawodową. Podczas spotkań opowiedzą o swojej drodze  do odkrycia talentu, przebranżowieniu i początkach w IT. Każda z nich znajduje się w innym momencie życia i pracuje na innym stanowisku związanym z jedną z czterech ścieżek kariery.

Woman Update to kampania, która ma na celu zachęcenie kobiet do odkrycia drzemiącego w nich potencjału, talentów i odnalezienia swojego miejsca w IT. 
Każda kobieta posiada potencjał, który może wykorzystać do zmiany życia zawodowego na lepsze i rozpoczęcia pracy w IT. Musi mieć tylko odwagę do odkrycia swojego talentu i podążenia za nim, tak jak bohaterki tegorocznej edycji, które zmieniły swoją zawodową ścieżkę i dzisiaj pracują na różnych stanowiskach w IT.

Beata Jarosz i Joanna Pruszyńska-Witkowska, Future Collars

Organizator kampanii: Future Collars

Partnerzy: Amazor, PFR TFI, Pfizer, NESsT, Orange

Partnerzy społecznościowi: No Fluff Jobs, IIG, Women in Technology, Ekspertki Razem, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Lider She, Fundacja Digital Poland, IT-Leaders, Wolni od Metryki, Strong Women in IT, Praca 50 Plus

Patroni medialni: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, Businesswoman and Life, Enter The Code, Mamo Pracuj, Ofeminin, Think Tank

Więcej informacji na: www.womanupdate.pl