Odbiorczynie tegorocznej kampanii będą mogły rozwiązać test predyspozycji IT Talent Profile i rozpoznać swoje supermoce. Kampania będzie okazją do bliższego poznania 4 różnorodnych talentów: Steel, Integrator, Unicorn lub Venture Builder. Każdy z wymienionych klasyfikuje do określonych ścieżek kariery w IT:
- analitycznej,
- programistycznej,
- UX-owej,
- związanej z zarządzaniem zespołem.
Organizatorzy kampanii mnóstwo materiałów, które znajdują się na stronie kampanii:
- test IT Talent Profile, którego rozwiązanie pokaże, jakie talenty posiadasz,
- darmowe lekcje kompetencji cyfrowych,
- poradniki podpowiadające, jak przejść przez proces przebranżowienia się do IT
- inspirujące wideo historie absolwentek, które odkryły swoje talenty i z sukcesem się przebranżowiły,
- podcasty z liderkami ze świata biznesu.
Organizatorzy kampanii zaplanowali również serię inspirujących webinarów z udziałem kobiet, które odkryły w sobie talent, znalazły odpowiednią ścieżkę w IT i odważyły się na zmianę zawodową. Podczas spotkań opowiedzą o swojej drodze do odkrycia talentu, przebranżowieniu i początkach w IT. Każda z nich znajduje się w innym momencie życia i pracuje na innym stanowisku związanym z jedną z czterech ścieżek kariery.
Woman Update to kampania, która ma na celu zachęcenie kobiet do odkrycia drzemiącego w nich potencjału, talentów i odnalezienia swojego miejsca w IT.
Każda kobieta posiada potencjał, który może wykorzystać do zmiany życia zawodowego na lepsze i rozpoczęcia pracy w IT. Musi mieć tylko odwagę do odkrycia swojego talentu i podążenia za nim, tak jak bohaterki tegorocznej edycji, które zmieniły swoją zawodową ścieżkę i dzisiaj pracują na różnych stanowiskach w IT.
Beata Jarosz i Joanna Pruszyńska-Witkowska, Future Collars