#SukcesWMojejNaturze

Czy wiesz, 偶e tylko 11% kobiet za sw贸j sukces uwa偶a sprostanie oczekiwaniom innych i uwzgl臋dnienie w艂asnych potrzeb w 偶yciu? A jednak nasze badania – „DNA Sukcesu Polek” pokazuj膮, 偶e jeste艣my g艂odne sukces贸w! Chcemy ich do艣wiadcza膰 we wszystkich aspektach 偶ycia – jako liderki, silne kobiety, matki, partnerki, singielki. Mamy wiele pomys艂贸w na sukces. Nasza kampania spo艂eczna ma doda膰 kobietom si艂y, odwagi i by膰 wsparciem, kt贸rego potrzebuj膮, by mog艂y realizowa膰 sukces, jaki le偶y w ich naturze.

Agnieszka Hy偶y, fot. Podlewski/AKPA

W kampani臋 #SukcesWmojejNaturze zaanga偶owa艂y si臋, m.in. Maria Sadowska, Julia Pietrucha, Gabi Drzewiecka, Agnieszka Hy偶y, Roma G膮siorowska, Katarzyna Zdanowicz, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Magdalena Rigamonti, Karolina Korwin-Piotrowska oraz Tatiana Mindewicz-Puacz.

Tatiana Mindewicz-Puacz, Olga Kozierowska, fot. Podlewski/AKPA

Wsp贸lnie pokazujemy, 偶e nie ma jednego przepisu na sukces. Jest sukces, kt贸ry le偶y w Twojej naturze!

Co m贸wi膮 nasze badania?

Jaka jest wsp贸艂czesna Polka? Przede wszystkim – bardziej 艣wiadoma. Tak wynika z najnowszych bada艅 „DNA Sukcesu Polek” przeprowadzonych przez Agencj臋 badawcz膮 Izma艂kowa na zlecenie Fundacji Sukcesu Pisanego Szmink膮. Jest bardziej 艣wiadoma tego, czego chce, co uwa偶a za sw贸j sukces oraz jakie mog膮 by膰 koszty sukcesu, do kt贸rego d膮偶y. A偶 92% jest 艣wiadoma koszt贸w, rozumie zagro偶enia, kt贸re mog膮 si臋 pojawi膰, gdy zdobywa szczyt, a wi臋c mo偶e si臋 te偶 lepiej na nie przygotowa膰. Potencjalne koszty nie s膮 wi臋c przeszkod膮, by realizowa艂y swoje plany i marzenia. Nawet, je艣li budz膮 l臋k. Co czwarta Polka za sw贸j sukces uwa偶a konfrontacj臋 ze swoimi l臋kami.

PRACA, R脫WNOWAGA W 呕YCIU CZY RODZINA?

A偶 63% Polek uwa偶a, 偶e sukcesem jest praca, kt贸ra daje poczucie spe艂nienia oraz r贸wnowaga mi臋dzy wszystkimi aspektami 偶ycia. I chocia偶 rodzina nie jest sukcesem, do kt贸rego d膮偶膮, jest ona wa偶na, gdy ju偶 j膮 maj膮. Co wi臋cej, a偶 26% Polek, kt贸re maj膮 dzieci odbiera sukces bardziej pozytywnie od tych, kt贸re s膮 bezdzietne. Co ciekawe, w艣r贸d tych, kt贸re maj膮 dzieci, ale nie maj膮 partnera 鈥 s膮 po rozwodzie 鈥 a偶 67% ma jednoznacznie pozytywny stosunek do sukcesu.

Co uwa偶amy za sw贸j sukces?

– Wierzymy, 偶e 偶ycie w zgodzie ze swoj膮 natur膮 to podstawa sukcesu i szcz臋艣cia na co dzie艅. Stawiamy na jako艣膰, naturalno艣膰 i prostot臋, dlatego chcemy wspiera膰 kobiety i by膰 cz臋艣ci膮 ich drogi w d膮偶eniu do sukcesu. W艂a艣nie dlatego w tym roku postanowili艣my w艂膮czy膰 si臋 w kampani臋 #SukcesWMojejNaturze. Specjalnie na t臋 okazj臋 stworzyli艣my seri臋 wyj膮tkowych, limitowanych koszulek. Doch贸d z ich sprzeda偶y przeznaczymy na wsparcie dzia艂a艅 na rzecz kobiet 鈥 mi臋dzy innymi szkole艅 i warsztat贸w organizowanych przez Fundacj臋 鈥 t艂umaczy Pawe艂 Kap艂on z TATUUM, kt贸ra wspiera kampani臋 #SukcesWMojejNaturze.

Rysunki na limitowan膮 edycj臋 koszulek TATUUM stworzy艂a rysowniczka, Katarzyna Niewiadomska.

Gabi Drzewiecka, fot. Podlewski/AKPA

Organizatorem kampanii spo艂ecznej #SukcesWMojejNaturze jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szmink膮.

Fundacja Sukcesu Pisanego Szmink膮 to najwi臋ksza spo艂eczno艣膰 kobiet przedsi臋biorczych w Polsce. Jej misj膮 jest nie tylko kompleksowe wspieranie kobiet, ale tak偶e dostarczanie im fachowej wiedzy niezb臋dnej do rozwoju osobistego i zawodowego oraz motywowanie ich do podejmowania odwa偶nych dzia艂a艅 i spe艂niania marze艅.

Kampani臋 wspiera marka TATUUM.

TATUUM to marka, dla kt贸rej kobiety s膮 wa偶ne. Promuje naturalny i komfortowy styl 偶ycia w zgodzie z warto艣ciami, kt贸rymi s膮: rodzina, czas wolny, pasja, balans w 偶yciu osobistym i zawodowym. Spe艂nia realne potrzeby klient贸w, s艂uchaj膮c ich potrzeb 鈥 uwag, pragnie艅, zainteresowa艅. Naturalno艣膰, bezpretensjonalno艣膰, wygoda, prostota to cechy, kt贸re niezmiennie charakteryzuj膮 mark臋. Do wsp贸艂pracy zaprasza osoby prawdziwe, spe艂nione zawodowo, posiadaj膮ce pasj臋 i talent, kt贸re mog膮 inspirowa膰 innych. TATUUM funkcjonuje na rynku od niemal 20 lat. Obecnie marka posiada 91 salon贸w sprzeda偶y w Polsce oraz sklepy w Czechach oraz na W臋grzech.