BrandMe CEO to jeden z najważniejszych plebiscytów organizowanych przez magazyn „Forbes”. Wydarzenie ma wskazać prezesów, którzy mogą stać się przykładem dla innych i którzy realizują swoją misję z pasją i zaangażowaniem.. Jury, przy wyborze laureatów, brało pod uwagę 10 kryteriów: autentyczność prezesa, odwagę w podejmowaniu ryzyka i dokonywania nieoczywistych wyborów, wyrazisty styl zarządzania, spójność wizji i stylu zarządzania, wartości deklarowane i przestrzegane, komunikację zewnętrzną z konsumentami, rynkiem i otoczeniem biznesowym oraz wewnętrzną z pracownikami, siłę wpływu reputacji i działań prezesa na wzrost zaufania i wartości firmy, którą zarządza, strategię zarządzania i jej efekty, lidera jako promotora i wychowawcę następców oraz misyjność.
Michał Mierzejewski jest z wykształcenia prawnikiem, absolwentem Wydziału Prawa UW. Z Philip Morris związany jest od 2004 roku. Cztery lata później wszedł do zarządu spółki i objął stanowisko dyrektora ds. korporacyjnych na Polskę, a od 2013 roku także na Kraje Bałtyckie. W 2017 roku został mianowany dyrektorem zarządzającym PM Polska i Kraje Bałtyckie. Pracował też m.in. jako prawnik w Rządowym Centrum Studiów Strategicznych.
W 2018 roku razem z kilkunastoma prezesami największych polskich firm, postanowił połączyć siły i dołączył do klubu Champions of Change – organizacji, która powstała z inicjatywy założycielek Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką – Olgi Kozierowskiej i Olgi Legosz oraz Ambasadora Australii, Paula Wojciechowskiego. Najważniejszym celem klubu oraz jego ideą jest wspólne działanie na rzecz wspierania różnorodności w biznesie i promowanie równości szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy poprzez zaangażowanie mężczyzn-prezesów.
>> DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O KLUBIE CHAMPIONS OF CHANGE <<