Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Nie chcesz, żeby twoja paczka utknęła przed świętami? Ekspert DPD radzi, jak się przygotować.

Nie chcesz, żeby twoja paczka utknęła przed świętami? Ekspert DPD radzi, jak się przygotować.

DPD

 

Jeden z najpiękniejszych momentów, na które czekamy z niecierpliwością podczas świąt, to odpakowywanie prezentów. Lubimy obdarowywać nimi bliskich i widzieć uśmiech na ich twarzach. Dlatego warto zawczasu, zwłaszcza, gdy zamawiamy prezenty przez internet zadbać o to, by przesyłka dotarła na czas. Ekspertka DPD Polska przygotował kilka ważnych porad, jak się do tego przygotować.

To, czy paczka dotrze na czas zależy od kilku czynników. Niektóre są zależne od firmy kurierskiej – dlatego przygotowując się do Świąt, DPD Polska przestawia się na specjalne procedury już z końcem października. Na czas szczytu paczkowego firma zwiększa zatrudnienie, m.in. w magazynach, contact center oraz na stanowiskach kurierów. Są jednak i takie czynniki, na które firma nie wpływu. I nie chodzi tu tylko o pogodę za oknem. Sporo zależy od zamawiających i od sklepów internetowych.

5 rzeczy, o których warto pamiętać, zamawiając przesyłkę przed świętami:

1) Zamawiaj wszystko z bezpiecznym wyprzedzeniem. Jaki to okres? Najpóźniej na pięć dni roboczych przed Wigilią. Będzie to również zabezpieczenie przed skutkami wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, na które kurier nie ma wpływu.

2) Zadbaj o to, by prawidłowo wpisać adres odbiorcy, dane kontaktowe, włączając w to adres e-mail oraz telefon kontaktowy.

3) Zamów paczkę tam, gdzie ktoś będzie mógł ją odebrać. Paczki standardowo doręczane są w godzinach pracy, dlatego warto pomyśleć o zamówieniu przesyłki do miejsca, gdzie spędzamy większą część dnia. Jeżeli jednak nie wiemy, gdzie będziemy podczas doręczenia, możemy skorzystać z sieci nadań i odbiorów DPD Pickup.

4) Jeśli wolisz rozwiązanie elastyczne, skorzystaj z usługi Predict: odbiorca otrzymuje powiadomienie e-mail lub sms, zawierające precyzyjną informację o planowanym doręczeniu wraz z opcją zmiany terminu doręczenia oraz imię i numer telefonu kuriera.

5) Zanim zamówisz coś w e-sklepie, upewnij się, że towar jest dostępny w magazynie sklepu i nie trzeba czekać dodatkowo na dostawę.

6) Jeśli wysyłasz do kogoś prezent, pamiętaj o właściwym zabezpieczeniu i opakowaniu przesyłki. Standardowa paczka powinna mieć kształt prostopadłościanu, z którego nie wystaje żaden ponadwymiarowy element. Rzeczy szklane i kruche, powinniśmy zapakować w materiał dopasowany do zawartości, a wielkość i wytrzymałość opakowania powinny być dostosowane do gabarytów i ciężaru przesyłki. Warto takie przesyłki dodatkowo oznaczyć. Telefony, akcesoria komórkowe, sprzęt komputerowy czy RTV/AGD, małe AGD czy produkty wnętrzarskie (np. lampy) muszą być transportowane w opakowaniu producenta z oryginalnymi profilami lub być owinięte folią bąbelkową. Całość należy umieścić w mocnym kartonie. Warto pamiętać, że źle opakowane przesyłki są nie tylko narażone na uszkodzenie, ale mogą także uszkodzić lub zniszczyć inne paczki.

Zastosowanie się do powyższych wskazówek zwiększy prawdopodobieństwo, że przesyłki dotrą na czas i we właściwe miejsce, w dobrym stanie.

Przesyłki zlecane DPD Polska można monitorować przez specjalne narzędzie na stronie dpd.com.pl. Pamiętaj też, że możesz w łatwy sposób zarządzać przesyłkami poprzez portal mojapaczka.dpd.com.pl. Za jego pośrednictwem można skutecznie zarządzić terminem dostawy przesyłki, zmienić adres dostawy, sprawdzić numer telefonu do kuriera realizującego dostawę. Możemy także zobaczyć położenie kuriera na mapie.

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!

NEWSLETTER

Potrzebujesz jeszcze więcej motywacji, inspiracji i wiedzy?

Bądź na bieżąco i zapisz się do naszego newslettera!





Podanie przez Ciebie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Newslettera.
Zapisując się wyrażasz zgodę na przesyłanie przez nas informacji o tematyce motywacyjnej, rozwoju osobistego, nowościach w serwisie oraz informacji handlowych.
Administratorem danych osobowych jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką z siedzibą w Warszawie (00-012) przy ul. Podchorążych 75/77 lok. 2.
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, z której dowiesz się, jak chronimy Twoje dane.

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close