Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone
Koniec z brudnymi gierkami! Znana blogerka ujawnia nieuczciwe praktyki na Instagramie i pokazuje, co dzieje się za kulisami popularnych profili.

Koniec z brudnymi gierkami! Znana blogerka ujawnia nieuczciwe praktyki na Instagramie i pokazuje, co dzieje się za kulisami popularnych profili.

nieuczciwe praktyki na Instagramie
Znana blogerka ujawniła nieuczciwe praktyki na Instagramie fot. Pexels.com

 


Myślałaś, że tysiące obserwujących i zostawiających like lub komentarz to wynik wyłącznie ciężkiej pracy? Nic z tego. Znana blogerka ujawnia nieuczciwe praktyki na Instagramie.

Sara Melotti to blogerka, podróżniczka i wschodząca gwiazda Instagrama – dziś obserwuje ją 28 tys. osób. Melotti jeździ po świecie i z każdego zakątka świata, który odwiedza wrzuca zapierające dech w piersiach zdjęcia. Teraz jednak postanowiła opowiedzieć nie o pięknie, ale o brzydkich i często nieuczciwych praktykach na Instagramie, które wykorzystywane są do zdobycia popularności. Popularności, która przekłada się potem na konkretne pieniądze.

Still one of the most magical places I've seen so far ✨ It was a cold, cloudy, rainy October day; there was no one around and everything was closed beside the nearby hotel on the lake. I went to talk to the owner to ask him if there was any way I could get in touch with the person who owns the boat rental cabin and he handed me the keys to it without hesitation. Kindness always goes a very long way! . . . #venice #italy #europe #travel #IamATraveler #wanderlust #travelgirl #tlpicks #passionpassport #traveldeeper #tandctravel #beautifuldestinations #huffpostgram #outdoors #livetravelchannel #timeoutsociety #travelstoke #natgeo #lonelyplanet #peoplecreatives #theweekoninstagram #photooftheday #asia #ocean #beach

Post udostępniony przez Sara Melotti (@saramelotti_)

„Pamiętam jak podekscytowana byłam, kiedy zaczęłam postować na Instagramie. Wreszcie miałam platformę, na której mogłam pokazać swoje zdjęcia, opowiedzieć swoje historie, dzielić się swoim życiem i czerpać inspirację z doświadczeń innych. Chodziło wtedy o kreatywność i sztukę. Wszystko było etyczne, sprawiedliwe i po prostu wspaniałe! Ale ostatnio się to zmieniło” – napisała we wpisie na swoim blogu. „Piszę o tym z ciężkim sercem, bo wiem, że jestem wielką hipokrytką. Grałam w tę grę przez ostatnich sześć miesięcy i czuję się z tym strasznie!” – dodała Melotii i bez owijania w bawełnę opisała różne nieetyczne tricki, które napędzają ruch na Insta.

The most instagram famous palm tree of Sri Lanka! ?? Meanwhile in real life, I just got to Jaipur, the pink city in Rajasthan! Has anyone been here?? Any tips? . Tomorrow is a busy day exploring forts and such so tune into my stories to see some beautiful and weird things ?? . . . . #srilanka #asia #train #europe #travel #IamATraveler #wanderlust #travelgirl #tlpicks #passionpassport #traveldeeper #tandctravel #beautifuldestinations #huffpostgram #outdoors #livetravelchannel #timeoutsociety #travelstoke #natgeo #lonelyplanet #peoplecreatives #theweekoninstagram #photooftheday #lovetravel #traveler #beach #ocean #palmtrees

Post udostępniony przez Sara Melotti (@saramelotti_)

Dlaczego ruch jest tak ważny? Bo liczna obserwujących i ich zaangażowanie przekładają się na zmienianie konta w przedsięwzięcie biznesowe – kontrakty od sponsorów, płatne zlecenia i reklamy. Dlatego walka o użytkownika jest zacięta. Czy jednak usprawiedliwia to oszukiwanie? Melotti mówi „Dość!” – bo nabierani są nie tylko sponsorzy, ale i sami użytkownicy.

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.” ―Friedrich Nietzsche . always keep dancing ✨goodnight or good day wherever you are guys ? . . . #bali #asia #sea #indonesia #travel #IamATraveler #wanderlust #travelgirl #tlpicks #passionpassport #traveldeeper #tandctravel #beautifuldestinations #huffpostgram #outdoors #livetravelchannel #timeoutsociety #travelstoke #natgeo #lonelyplanet #peoplecreatives #theweekoninstagram #photooftheday #lovetravel #traveler #sky #birds #sunset @elizabeth_gilbert_writer

Post udostępniony przez Sara Melotti (@saramelotti_)

Jakie praktyki pokazuje?

  • Kupowanie fanów – 1000 nowych obserwujących to koszt ok. 70 dolarów
  • Polubianie i odlubianie profili zwykłych użytkowników – klikając „obserwuj”, wysyłasz powiadomienie do użytkownika, który często odwdzięcza się tym samym, zaczynając obserwować twój profil. Gdy masz go już w „Followersach” odlubiasz jego profil. Nie masz na to czasu? Możesz wynająć firmę, która zrobi to za ciebie.
  • Robienie zdjęć w najpopularniejszych miejscach, tzw. IG Spots. Efekt? Większość podróżników na Insta ma zdjęcia dokładnie w tych samych punktach, w podobnych pozach.

Więcej znajdziesz na jej BLOGU

Melotii przyznała, które z tych praktyk sama stosowała. Zapewniła jednocześnie, że z tym skończyła i działa uczciwie. Zachęca też innych, by poszli jej śladem. Gdy w grę wchodzą jednak duże pieniądze, jest szansa na zachowanie fair play?

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!