Foto by Aleksandra Piotrowska

Postanowi艂y艣my stworzy膰 co艣 w oparciu o siostrzan膮 si艂臋 i wsp贸艂prac臋

Justyna Bystrzycka

鈥濪ecyduj膮c si臋 na wsp贸lny, siostrzany biznes wiedzia艂y艣my na co si臋 godzimy i z czym to si臋 wi膮偶臋. Sp臋dzamy ze sob膮 mn贸stwo czasu, ale mimo wszystko staramy si臋 oddziela膰 nasze 偶ycie osobiste od zawodowego鈥 鈥 opowiadaj膮 Marta Kapusta i Paulina Majchrzak, pomys艂odawczynie Paso a Paso.
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin

Kiedy zacz臋艂a si臋 Wasza przygoda z mod膮?

Nasza przygoda z mod膮 si臋ga ju偶 czas贸w dzieci艅stwa. To w艂a艣nie z rodzinnego domu wynios艂y艣my pasj臋 do tworzenia but贸w. Ju偶 w trakcie studi贸w zacz臋艂y艣my pracowa膰 w rodzinnej firmie, gdzie nauczy艂y艣my si臋 podstaw i zdoby艂y艣my wiedz臋 na temat bran偶y obuwniczej, kt贸r膮 wykorzystujemy do dzi艣.

Sk膮d wzi膮艂 si臋 pomys艂 na stworzenie w艂asnej marki?

W艂asn膮 mark臋 zacz臋艂y艣my budowa膰 od ko艅ca 2014 roku, wraz z pojawiaj膮cym si臋 trendem na tworzenie w艂asnego biznesu i rzemios艂o w stylu slow. Postanowi艂y艣my wykorzysta膰 wcze艣niej zdobyte do艣wiadczenie i stworzy膰 co艣 odr臋bnego, w艂asnego, w oparciu o siostrzan膮 si艂臋 i wsp贸艂prac臋.

Co by艂o dla Was najtrudniejsze przy tworzeniu w艂asnego biznesu?

Najtrudniejsze by艂o znalezienie odpowiednich podwykonawc贸w, kt贸rzy byliby w stanie zamieni膰 nasze projekty w rzeczywisty produkt, zachowuj膮c jednocze艣nie wysok膮 jako艣膰 wykonania. Czynnik ludzki by艂 tutaj bardzo istotny. Musia艂y艣my znale藕膰 osoby, kt贸re rozumiej膮 nas, a przede wszystkim nasze wizje i pomys艂y. Kreowanie wizerunku marki od podstaw r贸wnie偶 by艂o dla nas nowo艣ci膮. To proces, kt贸ry wymaga du偶o cierpliwo艣ci. Relacji z klientem nie jeste艣my w stanie zbudowa膰 od razu, to wymaga czasu.

Jak 艂膮czycie prac臋 z obowi膮zkami domowymi? Czy prowadz膮c w艂asny biznes nie zaciera si臋 granica mi臋dzy prac膮 a 偶yciem osobistym?

Decyduj膮c si臋 na wsp贸lny, siostrzany biznes wiedzia艂y艣my na co si臋 godzimy i z czym to si臋 wi膮偶臋. Sp臋dzamy ze sob膮 mn贸stwo czasu, ale mimo wszystko staramy si臋 oddziela膰 nasze 偶ycie osobiste od zawodowego.

Jak zrodzi艂y si臋 Wasze pierwsze projekty?

Naszym g艂贸wnym zamys艂em by艂o to, aby kolekcje by艂y bardzo minimalistyczne. Chcia艂y艣my w ten spos贸b wyr贸偶ni膰 si臋 na tle innych firm, kt贸rych w Polsce jest niema艂o i kt贸re stawia艂y w贸wczas na mocne kolory i zdobienia. I cho膰 wy艂amanie si臋 z trend贸w wzbudza艂o wtedy zdziwienie, to jednak w艂a艣nie za minimalizm i klasyk臋 pokocha艂y nas nasze klientki.

Sk膮d czerpiecie pomys艂y do tworzenia kolejnych kolekcji?

Najcz臋艣ciej tworzymy modele, kt贸re same chcia艂yby艣my nosi膰 lub takie kt贸rych akurat potrzebujemy, a brakuje ich na polskim rynku. Skupiamy si臋 przede wszystkim na klasycznych modelach, kt贸re b臋dziemy nosi膰 kilka sezon贸w. Zdarza si臋, 偶e spe艂niamy r贸wnie偶 pro艣by i zapytania naszych klientek, kt贸re ch臋tnie podsuwaj膮 nam swoje pomys艂y. Staramy si臋 projektowa膰 tak, by w kolekcji ka偶da kobieta znalaz艂a co艣 dla siebie, niezale偶nie od wieku.

W 2018 roku zdecydowa艂y艣cie si臋 na stworzenie kolekcji przy wsp贸艂pracy z jedn膮 z popularnych influencerek. Jak zrodzi艂 si臋 pomys艂 na t臋 akcj臋?

Od dawna dyskutowa艂y艣my o tym pomy艣le, a wyb贸r Radzkiej nie by艂 przypadkowy. Magda jest nasz膮 klientk膮 od samego pocz膮tku. Pierwsze spotkanie mia艂o miejsce podczas targ贸w we Wroc艂awiu w 2015 roku, na kt贸rych kupi艂a nasz flagowy model but贸w Yasmina. Do dzi艣 s膮 one w czo艂贸wce jej kana艂u na YouTube. Tak zacz臋艂a si臋 nasza wsp贸lna przygoda. Kupuj膮c kolejne modele, klientki zacz臋艂y nas razem kojarzy膰 i tak zrodzi艂 si臋 pomys艂 na zrobienie wsp贸lnej, limitowanej kolekcji.

Rozpocz臋艂y艣cie przygod臋 z mod膮 jako marka stricte obuwnicza, teraz w swoich kolekcjach macie te偶 m.in. torebki czy portfele. Planujecie i艣膰 dalej w tym kierunku?

Za艂o偶eniem naszej firmy by艂o sta艂e poszerzanie oferty krok po kroku. Chcemy oferowa膰 naszym klientkom przede wszystkim produkty uniwersalne i ponadczasowe. Lubimy zaskakiwa膰 czym艣 nowym, tak偶e kto wie co przynios膮 kolejne kolekcje.

Co jest dla Was najwa偶niejsze w prowadzeniu i tworzeniu w艂asnej marki?

Zadowolona klientka to dla nas najwi臋ksza satysfakcja. To w艂a艣nie z my艣l膮 o nich projektujemy, dlatego tak wa偶ne jest dla nas ich zdanie.

Czujecie si臋 Kobietami Sukcesu?

Oczywi艣cie! :-)

Jakie macie plany na przysz艂o艣膰?

W nadchodz膮cym roku chcia艂yby艣my skupi膰 si臋 przede wszystkim na rozwoju naszej marki na za granic膮. Chcemy coraz bardziej poszerza膰 nasz zasi臋g i otwiera膰 si臋 na nowe rynki. Marzymy te偶 o w艂asnym butiku, ale zobaczymy, co czas nam poka偶e.

Zarejestruj si臋 aby otrzyma膰 newsletter

 

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dost臋p w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawid艂owego dzia艂ania strony. Je偶eli nie wyra偶asz na to zgody, mo偶esz zmieni膰 ustawienia w swojej przegl膮darce. Zobacz wi臋cej w Polityce Prywatno艣ci.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close