Pewność siebie wśród młodych Polek
Marka we współpracy z Kołem Naukowym Psycholog w Biznesie, Uniwersytetu SWPS w Warszawie pod nadzorem Prof. Dr Hab. Andrzeja Falkowskiego, przeprowadziła badanie na temat pewności siebie wśród młodych Polek. Przebadanych zostało łącznie ponad 2500 respondentek, w przedziale wiekowym 18-25. Badanie miało na celu zidentyfikowanie czynników, które mają wpływ na pewność siebie oraz w jaki sposób kobiety postrzegają pojęcie pewności siebie. Marce zależało również na poznaniu wartości, którymi kierują się młode kobiety – jakie są ich cele, potrzeby oraz pasje, a także w jaki sposób postrzegają siebie i innych.
- 96% respondentek zgodnie uważa, że kluczem do pewności siebie jest samoakceptacja.
- 91% ankietowanych uważa, że wygląd istotnie wpływa na poczucie pewności siebie.
- Tylko 61% młodych Polek w wieku uznało, że ich pewność siebie wynika z wewnętrznej samooceny, a nie opinii na ich temat.
Jaka według młodych Polek jest kobieta pewna siebie?
- Nie boi się wyrazić własnego zdania, nawet jeśli jest niezgodne z opinią innych
- Akceptująca siebie taką jaką jest
- Ma własne zdanie
- Świadoma swojego ciała i wyglądu
- Dbająca o siebie
- Inspirująca
Jakie sytuacje obniżają pewność siebie wśród młodych Polek?
- Wystąpienia publiczne (68%)
- Trudna sytuacja finansowa (56%)
- Konwersacje z osobą o charakterze dominującym (53%)
- Egzamin (48%)
Młode Polki poszukują autentycznych treści
Według przeprowadzonego przez Estee Lauder badania młode Polski są bardziej aktywne i sprawniej poruszają się w social mediach. Ponad połowa skupia się w mediach społecznościowych na treściach, które uważa za autentyczne. Dodatkowo są one mniej krytyczne i sceptyczne w stosunku do takich treści.
Więcej o badaniu dowiesz się na: www.esteelauder.pl/jesteem-soba
Jak jest misja projektu jESTÉEm sobą?
Nazwa projektu jESTÉEm sobą nie jest przypadkowa – nawiązuje do przekonania, że młode kobiety mogą pozostać sobą, niezależnie od wyborów jakie podejmują.
W ramach projektu, przy współpracy z HerImpact powstała seria rozmów, w których w rolę prowadzącej wcieliła się Nicole Petters z HerImpact. Z gośćmi poruszane są tematy oparte na wynikach badań, a materiały dostępne na kanałach IG @esteelauderpoland oraz @herimpact.co.
Marka Estée Lauder postanowiła także wesprzeć Fundację Sukcesu Pisanego Szminką – 10 zł ze sprzedaży każdej kolekcjonerskiej buteleczki kultowego podkładu Double Wear Stay-in-Place, sprzedanej w okresie 1-30.09.2022 r., marka przekazuje na rzecz Sukcesu Pisanego Szminką, która od 14 lat kompleksowo wspiera kobiety w rozwoju osobistym i zawodowym.

Limitowana edycja kultowego podkładu Double Wear występuje w 15 bestsellerowych odcieniach. Projekt graweru oraz ilustracji na opakowaniu zewnętrznym powstał we współpracy z ilustratorką, Magdaleną Pankiewicz. Informacje o działaniach na bieżąco publikowane są na kanale społecznościowym marki @esteelauderpoland.