M┼éode kobiety na wakacjach obejmuj─ůce si─Ö (Foto. Canva Pro)

96% m┼éodych Polek uwa┼╝a, ┼╝e kluczem do pewno┼Ťci siebie jest samoakceptacja

Dominika Jajszczak

96% m┼éodych Polek uwa┼╝a, ┼╝e kluczem do pewno┼Ťci siebie jest samoakceptacja, jednocze┼Ťnie tylko 61% uzna┼éo, ┼╝e ich pewno┼Ť─ç siebie wynika z wewn─Ötrznej samooceny, a nie opinii na ich temat. Bywa, ┼╝e ju┼╝ jako ma┼ée dziewczynki jeste┼Ťmy zaszufladkowane w ramy bycia grzecznymi, wychodz─ůcymi naprzeciw oczekiwaniom otoczenia i poruszaj─ůcymi si─Ö w granicach narzuconych nam przez spo┼éecze┼ästwo. Poprzez projekt jEST├ëEm sob─ů marka Est├ęe Lauder chce wspiera─ç kobiety w budowaniu pewno┼Ťci siebie, bez wzgl─Ödu na oczekiwania stawiane przez innych, ┼╝yciowe wybory czy te┼╝ utarte stereotypy.

Pewno┼Ť─ç siebie w┼Ťr├│d m┼éodych Polek

Marka we wsp├│┼épracy z Ko┼éem Naukowym Psycholog w Biznesie, Uniwersytetu SWPS w Warszawie pod nadzorem Prof. Dr Hab. Andrzeja Falkowskiego, przeprowadzi┼éa badanie na temat pewno┼Ťci siebie w┼Ťr├│d m┼éodych Polek. Przebadanych zosta┼éo ┼é─ůcznie ponad 2500 respondentek, w przedziale wiekowym 18-25. Badanie mia┼éo na celu zidentyfikowanie czynnik├│w, kt├│re maj─ů wp┼éyw na pewno┼Ť─ç siebie oraz w jaki spos├│b kobiety postrzegaj─ů poj─Öcie pewno┼Ťci siebie. Marce zale┼╝a┼éo r├│wnie┼╝ na poznaniu warto┼Ťci, kt├│rymi kieruj─ů si─Ö m┼éode kobiety – jakie s─ů ich cele, potrzeby oraz pasje, a tak┼╝e w jaki spos├│b postrzegaj─ů siebie i innych.

  • 96% respondentek zgodnie uwa┼╝a, ┼╝e kluczem do pewno┼Ťci siebie jest samoakceptacja.
  • 91% ankietowanych uwa┼╝a, ┼╝e wygl─ůd istotnie wp┼éywa na poczucie pewno┼Ťci siebie.
  • Tylko 61% m┼éodych Polek w wieku uzna┼éo, ┼╝e ich pewno┼Ť─ç siebie wynika z wewn─Ötrznej samooceny, a nie opinii na ich temat.

Jaka według młodych Polek jest kobieta pewna siebie?

  • Nie boi si─Ö wyrazi─ç w┼éasnego zdania, nawet je┼Ťli jest niezgodne z opini─ů innych
  • Akceptuj─ůca siebie tak─ů jak─ů jest
  • Ma w┼éasne zdanie
  • ┼Üwiadoma swojego cia┼éa i wygl─ůdu
  • Dbaj─ůca o siebie
  • Inspiruj─ůca

Jakie sytuacje obni┼╝aj─ů pewno┼Ť─ç siebie w┼Ťr├│d m┼éodych Polek?

  • Wyst─ůpienia publiczne (68%)
  • Trudna sytuacja finansowa (56%)
  • Konwersacje z osob─ů o charakterze dominuj─ůcym (53%)
  • Egzamin (48%)

M┼éode Polki poszukuj─ů autentycznych tre┼Ťci

Wed┼éug przeprowadzonego przez Estee Lauder badania m┼éode Polski s─ů bardziej aktywne i sprawniej poruszaj─ů si─Ö w social mediach. Ponad po┼éowa skupia si─Ö w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych na tre┼Ťciach, kt├│re uwa┼╝a za autentyczne. Dodatkowo s─ů one mniej krytyczne i sceptyczne w stosunku do takich tre┼Ťci.

Wi─Öcej o badaniu dowiesz si─Ö na: www.esteelauder.pl/jesteem-soba

Jak jest misja projektu jEST├ëEm sob─ů?

Nazwa projektu jEST├ëEm sob─ů nie jest przypadkowa ÔÇô nawi─ůzuje do przekonania, ┼╝e m┼éode kobiety mog─ů pozosta─ç sob─ů, niezale┼╝nie od wybor├│w jakie podejmuj─ů.

W ramach projektu, przy wsp├│┼épracy z HerImpact powsta┼éa seria rozm├│w, w kt├│rych w rol─Ö prowadz─ůcej wcieli┼éa si─Ö Nicole Petters z HerImpact. Z go┼Ť─çmi poruszane s─ů tematy oparte na wynikach bada┼ä, a materia┼éy dost─Öpne na kana┼éach IG @esteelauderpoland oraz @herimpact.co.

Marka Est├ęe Lauder postanowi┼éa tak┼╝e wesprze─ç Fundacj─Ö Sukcesu Pisanego Szmink─ů – 10 z┼é ze sprzeda┼╝y ka┼╝dej kolekcjonerskiej buteleczki kultowego podk┼éadu Double Wear Stay-in-Place, sprzedanej w okresie 1-30.09.2022 r., marka przekazuje na rzecz Sukcesu Pisanego Szmink─ů, kt├│ra od 14 lat kompleksowo wspiera kobiety w rozwoju osobistym i zawodowym.

Grafika promocyjna akcji jESTEEm sob─ů

Limitowana edycja kultowego podk┼éadu Double Wear wyst─Öpuje w 15 bestsellerowych odcieniach. Projekt graweru oraz ilustracji na opakowaniu zewn─Ötrznym powsta┼é we wsp├│┼épracy z ilustratork─ů, Magdalen─ů Pankiewicz. Informacje o dzia┼éaniach na bie┼╝─ůco publikowane s─ů na kanale spo┼éeczno┼Ťciowym marki @esteelauderpoland.

 

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dost─Öp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawid┼éowego dzia┼éania strony. Je┼╝eli nie wyra┼╝asz na to zgody, mo┼╝esz zmieni─ç ustawienia w swojej przegl─ůdarce. Zobacz wi─Öcej w Polityce Prywatno┼Ťci.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close