Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone
Twoja sieć kontaktów to twoja największa siła. Oto trzy powody, dla których warto założyć konto na LinkedIn.

Twoja sieć kontaktów to twoja największa siła. Oto trzy powody, dla których warto założyć konto na LinkedIn.

powody, dla których warto założyć konto na LinkedIn
Background image created by Ijeab - Freepik.com

 

LinkedIn to jedna z najszybciej rozwijających się sieci profesjonalistów. I jest to miejsce dla Ciebie obowiązkowe, jeśli chcesz promować swoją firmę, poszukujesz pracy, pracowników albo po prostu chciałabyś zwiększyć sprzedaż swoich usług lub produktów.

LinkedIn stanowi potężne narzędzie biznesowe dostępne dla Ciebie za darmo, przez 24 godziny, przez siedem dni w tygodniu. To idealne miejsce do tego, aby poszukiwać nowych klientów bądź pracowników, tworzyć własną markę osobistą lub znaleźć wymarzoną pracę. Jeszcze nie jesteś przekonana do założenia konta? Oto trzy powody, dla których powinnaś mieć profil na LinkedIn- piszą Grzegorz Miecznikowski i Artur Krysiak.


CZYTAJ TAKŻE: JAK ZBUDOWAĆ SILNĄ MARKĘ W BIZNESIE? OTO 9 KROKÓW, KTÓRE WARTO WYKONAĆ!


1. Twoja sieć kontaktów to twoja największa siła

Twoja sieć zawodowa na LinkedIn może stać się najpotężniejszym narzędziem biznesowym, jakie kiedykolwiek znałaś. Dzięki wyszukiwarce kontaktów będziesz mogła znaleźć potencjalnych klientów, nawiązać z nimi kontakt, podzielić się wiedzą, ekspertyzą, zbudować relację albo poprosić o pomoc. Dzięki researchowi z łatwością zidentyfikujesz potencjalnych dostawców, branżowych liderów opinii, klientów.

2. Zwiększysz swoją widoczność… i sprzedaż

Dzięki LinkedIn możesz nie tylko regularnie postować i dzielić się branżowymi newsami, ale także tworzyć, w obrębie tej sieci społecznościowej, własnego, eksperckiego bloga. Dodatkowo możesz brać udział w branżowych dyskusjach w specjalnych grupach. Będąc ekspertką w swojej dziedzinie, nie tylko zwiększasz widoczność własnej marki osobistej, ale przede wszystkim ułatwiasz sprzedaż swoich usług. Consultancy selling, czyli sprzedaż przez handlowca – eksperta, partnera to nic nowego, ale nadal jest bardzo skuteczna, niezależnie od modelu biznesowego naszej firmy. Oczywiście wymaga dużego zaangażowania i poznania potencjalnego klienta na poziomie umożliwiającym nam konsultacje, co na koniec dnia, zwraca się w postaci wykupionej usługi. Prawdziwym polem do popisu dla sprzedawców są dzisiaj media społecznościowe i to one zastępują już tradycyjne kanały sprzedaży

3. Znajdziesz wymarzoną posadę lub pracownika

LinkedIn to Twoje narzędzie do szukania pracy i kreowania wizerunku pracownika. Nawiązuj kontakty, nie bój się prosić o pomoc lub radę. Pamiętaj, że grupy na LinkedIn zwiększają szansę na poznanie kogoś, kto wskaże Ci możliwość zatrudnienia albo kogoś kto szuka pracy. Dobrą praktyką jest dołączenie do grup typu Giełda Pracy, Szukam Pracy, JOBS.Pl. Tam bez problemów możesz napisać, że szukasz pracy bądź pracownika. Wykorzystaj to!

LinkedIn w liczbach

Przeprowadzone przez Gemius/PBI badanie pokazuje, że w kwietniu 2017 roku serwis LinkedIn został odwiedzony przez ponad 2 miliony użytkowników z Polski. Najwięcej osób przegląda portal korzystając z urządzeń mobilnych – w kwietniu liczba ta wyniosła 580 tysięcy, co stanowi wzrost w porównaniu z tym samym miesiącem rok temu (320 tysięcy). Sama aplikacja mobilna LinkedIn cieszy się także sporym zainteresowaniem – korzysta z niej niemal 90 tysięcy Polaków – chociaż i tak najwięcej osób loguje się na swoje konto LinkedIn używając komputera bądź laptopa. Do tego celu urządzeń stacjonarnych używa 1,6 miliona osób z Polski i liczba ta niemal nie zmieniła się w stosunku do zeszłego roku.

O Autorach:

Para nie tylko w życiu, ale także w biznesie. Grzegorz jest założycielem agencji marketingowej S Words, a Artur warszawskiego salonu fryzjerskiego Hair Circus. Dzięki synergii i połączeniu kompetencji, sprawnie kreują wizerunek swoich klientów, zarządzają nim i doradzają jak budować silną markę osobistą.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!