Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone
Według prognoz sprzedaż to ważna umiejętność przyszłości. Poznaj 7 kluczowych pytań sprzedażowych.

Według prognoz sprzedaż to ważna umiejętność przyszłości. Poznaj 7 kluczowych pytań sprzedażowych.

7 kluczowych pytań sprzedażowych
Aneta Wątor

 

Według prognoz sprzedaż to największa umiejętność przyszłości. Sprzedawać trzeba umieć nie tylko produkty, bądź usługi, ale również siebie. Jakie kompetencje powinien więc posiadać idealny sprzedawca?

“Najgorszym błędem, jaki możesz popełnić jest myślenie, że pracujesz dla kogoś innego, a nie wyłącznie dla samego siebie.”

Istnieje wiele mechanizmów, które wspomagają proces sprzedaży np. marketing, reklama czy szukanie idealnego klienta. O kompetencjach idealnego sprzedawcy i obsłudze klienta również można by mówić godzinami. Naprzeciw oczekiwaniom rynku i chęci społeczeństwa do nabywania kompetencji w zakresie sprzedaży coraz częściej wychodzą mentorzy czy praktycy. Na takich szkoleniach uczy się nie tylko teorii, lecz również praktyki czy nabywania umiejętności miękkich.

Przygotowałam dziś dla Ciebie kilka pytań, które zadane Klientowi przybliżą Cię do skutecznej sprzedaży.

Dlaczego?
Pytania to klucz do sukcesu, dzięki nim prowadzisz rozmowę i pomagasz klientowi w podjęciu decyzji.
Przygotuj na każdą rozmowę 5-7 pytań, które zadasz klientowi.

Oto moje propozycje kluczowych pytań:

● Czy możemy się tak umówić, że podczas rozmowy zadam Panu kilka pytań aby lepiej poznać Pańskie oczekiwania i móc możliwie najtrafniej dostosować ofertę pod Pańskie potrzeby?
● Proszę mi powiedzieć, tak czysto hipotetycznie, gdyby miał Pan kupić mój produkt (wymieniamy swoją usługę) to z jakiego powodu?
● Jakie mogłyby być pozytywne skutki zakupu tego produktu przez Pana?
● Jakie jest możliwie najlepsze rozwiązanie tej transakcji dla Pana?
● Co powinno się stać by zechciał Pan dokonać zakupu w najbliższym czasie?
● Czy można wiedzieć co Pana wstrzymuje?
● Proszę mi powiedzieć co możemy zrobić aby wyszedł Pan na tym jeszcze lepiej niż myślał Pan, że wyjdzie?

Niezależnie od tego, czy sprzedajesz siebie, usługi czy produkty. Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz. Niezależnie od tego, czy istnieje ona od dawna czy jest stosunkowo nowa, każdego sprzedawcę charakteryzują podobne schematy myślenia i działania.

Według badań, 85% decyzji podejmujemy nieświadomie. 70% decyzji świadomych podejmujemy w oparciu o panujące normy społeczne. 86 % firm deklaruje zwrot z inwestycji w rozwój osobisty pracowników. Czy warto zatem inwestować w edukację miękką własną i swojej kadry? Odpowiedź pozostawiam Tobie.

***

A już 23 listopada zapraszamy na kolejne spotkanie Kobieta w Biznesie, które odbędzie się we Wrocławiu, w hotelu Doubletree by Hilton, o godz. 17. Będzie można spotkać tam ponad 80 przedsiębiorczych Polek, kobiet sukcesu pragnących się rozwijać i nawiązać nowe kontakty.

Tym razem, gościem specjalnym wydarzenia będzie Katarzyna Trawińska – twórczyni i właścicielka nowej polskiej marki perfum, kosmetyków do wnętrz i środków czystości Prouvé. Ta znana wrocławska bizneswoman ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży produktów beauty i doskonałe wyczucie trendów. Pachnące perfumami kosmetyki do domu i środki czystości to jej autorski pomysł. Oczywiście, jak zawsze, będzie również czas na networking i zdobycie potencjalnych klientek, zgodnie z celem spotkania. Inicjatorka spotkań i mówca motywacyjny Aneta Wątor, działająca w sprzedaży już od dekady, opowie o tym jak zwiększyć jej wyniki dzięki japońskiej filozofii Kaizen.

Informacja o biletach:

https://kwb3wro.evenea.pl/?source=directory

Mamy dla was prezent: kod rabatowy PREZENT obniżający cenę biletu o 10%

***

O autorce:

Aneta Wątor
Autorka projektu Kobieta w Biznesie, który integruje środowisko przedsiębiorczych kobiet. Szkoli pracowników mniejszych firm i korporacji w rozwijaniu umiejętności miękkich tj. sprzedaż, komunikacja czy personal branding.
www.anetawator.com oraz www.kobietawbiznesie.pl

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!