Bizneswoman Roku, laureaci i laureatki XIV edycji Konkursu

Termin nadsyłania zgłoszeń do XV edycji Bizneswoman Roku wydłużony. Jak się zgłosić?

Magda Mikos

W związku z licznymi prośbami, które do nas napływają, jako Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką zadecydowaliśmy o przedłużeniu terminu nadsyłania zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu Bizneswoman Roku do 20 stycznia 2024 r. do godz. 23:59. Oto najważniejsze rzeczy, które warto wiedzieć, żeby się zgłosić i najczęściej zadawane pytania.

Jak zgłosić się do konkursu?

Do konkursu zgłaszać można się w pięciu kategoriach otwartych:
– Biznes Roku: przychód powyżej 10 mln złotych,
– Biznes Roku: przychód poniżej 10 mln złotych,
– Mikrobiznes,
– Startup Roku,
– Liderka w Nowych Technologiach,
– Organizacja Przyjazna Rodzicom,
– Pracodawca Równych Szans.

W danej edycji konkursu mozna się zgłosić tylko w jednej kategorii! Po wyborze kategorii, kolejnym krokiem jest wypełnienie i przesłanie formularza on-line w wybranej Kategorii, który znajduje się na stronie: https://bizneswomanroku.pl/zglos-sie/

Jak wybrać właściwą kategorię?

Należy zapoznać się z kryteriami zawartymi w REGULAMINIE konkursu i wybrać tę kategorię, która najlepiej pasuje do prowadzonej działalności.

Czy firma, która działa krócej niż dwa lata może zgłosić się w kategorii Biznes Roku i Mikrobiznes?

Firma musi działać dłużej niż dwa lata i załączyć do formualrza dokumenty finansowe za pełny rok obrotowy 2021 i 2022. Jeśli Twoja firma działa krócej, możesz zgłosić się na przykład w kategorii Startup Roku.

Co dzieje się dalej z Twoim zgłoszeniem?

Zgłoszenia, które do nas wpłyną pod kątem formalnym weryfikuje partner merytoryczny konkursu, firma Accenture. Następnie formularze przekazane zostają do dedykowanych Lóż Ekspertów, a ich członkowie wyłonią finalistki w kategoriach otwartych. Ostatnim etapem sa prezentacje przed Jury Głównym konkursu, które odbędzie się w kwietniu 2024 roku. Członkowie Jury po sesji prezentacji i pytań do finalistek, wyłonią laureatki w poszczególnych kategoriach, które ogłoszone zostają na gali finałowej  w maju 2024 roku.

Po co mam się zgłaszać do konkursu?

To pytanie często słyszymy. Wiele kobiet dodaje – „Przecież nie osiągnęłam nic wielkiego”. Czasem mówią – „Startowałam w zeszłym roku i nie wygrałam, więc jaki jest sens startować w tym roku?”. Wiele z nas nie docenia swoich sukcesów, potrafimy ich nie dostrzegać lub je umniejszać. Zgłoszenie do konkursu to szansa, żeby trochę się przełamać w mówieniu o tym, co robimy dobrze. A warto o tym mówić – by inspirować innych, budować swoją markę, promować swoje projekty. Zgłoszenie to także szansa na spotkanie doświadczonych ludzi biznesu, wartościowe rozmowy, kontakty i mentoring. Udział w konkursie możesz więc potraktować jako inwestycję w siebie i swoją firmę.

Udział w konkursie to szansa dla Ciebie i dla Twojej firmy na:

  • promocję i nagłośnienie produktu / usługi / projektu / działań,
  • rozwój i zdobycie nowych kontaktów biznesowych i pozyskanie nowych inwestorów.
  • dotarcie do nowych klientów oraz potencjalnych pracowników,
  • dołączenie do społeczności liderek i liderów, którzy wymieniają się doświadczeniami, nawiązują nowe współprace i wzajemnie inspirują!

Czy dwie osoby mogą się zgłosić na jednym formualarzu?

Tak, jak najbardziej! Muszą jedynie pamiętać, aby do formularza dołączyć dwa oddzielne oświadczenia o zapoznaniu się i zaakceptowaniu regulaminu konkursu.

A jeśli zgłosiłaś się w poprzednich edycjach i nie wygrałaś?

W historii konkursu są przykłady kobiet, które zgłosiły się ponownie i za drugim razem wygrały! Tak stało się w przypadku Urszuli Herman z PelviFly, Zuzi Sielickiej-Kalczyńskiej i Juli Sielickiej-Jastrzębskiej, twórczyń Whisbear, Anny Krajewskiej z Salad Story czy Anny Didiuk i Anny Rutkowskiej-Didiuk, założycielek Mokosh.

Czy udział w konkursie wiąże się z jakimiś opłatami?

Nie, udział w konkursie jest bezpłatny.

Jeśli masz pytania, pisz do nas na konkurs@bizneswomanroku.pl

 Bizneswoman Roku XV

Organizator konkursu: Sukces Pisany Szminką
Partner strategiczny: Mastercard
Partner merytoryczny: Accenture
Partnerzy kategorii: Altkom Akademia, BNP Paribas, DPD Polska, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Google Cloud, home.pl, IGT Poland, Isla, NatWest Group w Polsce, Orange, SMAKKI Gastrotargi 
Partnerzy konkursu: Vital Voices, Humanites, Perspektywy Women in Tech 
Patronat Honorowy Konkursu: Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
Patroni medialni: Kobieta RP, TVN Discovery, Forbes Woman, WP Kobieta, money.pl, Twój Styl, PANI, PulsHR, MamStartup, NaTemat, MamaDu, MyCompany, ITwiz, ISBtech, Radio Kolor, Polskie Radio Łódź, Polskie Radio Lublin, Głos Mordoru, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Europejski Klub Kobiet Biznesu.

Przeczytaj także