Przede wszystkim – bardziej ┼Ťwiadoma. Tak wynika z bada┼ä ÔÇ×DNA Sukcesu PolekÔÇŁ przeprowadzonych przez Agencj─Ö badawcz─ů Izma┼ékowa na zlecenie Fundacji Sukcesu Pisanego Szmink─ů. Jest bardziej ┼Ťwiadoma tego, czego chce, co uwa┼╝a za sw├│j sukces oraz jakie mog─ů by─ç koszty sukcesu, do kt├│rego d─ů┼╝y. A┼╝ 92% jest ┼Ťwiadoma koszt├│w, rozumie zagro┼╝enia, kt├│re mog─ů si─Ö pojawi─ç, gdy zdobywa szczyt, a wi─Öc mo┼╝e si─Ö te┼╝ lepiej na nie przygotowa─ç. Potencjalne koszty nie s─ů wi─Öc przeszkod─ů, by realizowa┼éy swoje plany i marzenia. Nawet, je┼Ťli budz─ů l─Ök. Co czwarta Polka za sw├│j sukces uwa┼╝a konfrontacj─Ö ze swoimi l─Ökami.

58% Polek uwa┼╝a, ┼╝e sukces jest zawsze pozytywny i nie ma koszt├│w.

1/3 badanych kobiet zarabia 4100 – 10 tys. na r─Ök─Ö i dla prawie po┼éowy jest to sukces.

63% Polek za sukces uwa┼╝a prac─Ö, kt├│ra sprawia przyjemno┼Ť─ç oraz zapewnia r├│wnowag─Ö miedzy prac─ů, domem i rozwojem osobistym.

  • Dla Polek sukcesem jest samo podj─Öcie pr├│by, bez wzgl─Ödu na osi─ůgni─Öty efekt.
  • Co czwarta Polka za sw├│j sukces uznaje konfrontacj─Ö z l─Ökami oraz odwag─Ö, by zadba─ç o swoje potrzeby bez poczucia winy.

A┼╝ 63% Polek uwa┼╝a, ┼╝e sukcesem jest praca, kt├│ra daje poczucie spe┼énienia oraz r├│wnowaga mi─Ödzy wszystkimi aspektami ┼╝ycia. I chocia┼╝ rodzina nie jest sukcesem, do kt├│rego d─ů┼╝─ů, jest ona wa┼╝na, gdy ju┼╝ j─ů maj─ů. Co wi─Öcej, a┼╝ 26% Polek, kt├│re maj─ů dzieci odbiera sukces bardziej pozytywnie od tych, kt├│re s─ů bezdzietne. Co ciekawe, w┼Ťr├│d tych, kt├│re maj─ů dzieci, ale nie maj─ů partnera ÔÇô s─ů po rozwodzie ÔÇô a┼╝ 67% ma jednoznacznie pozytywny stosunek do sukcesu.

Czy wiesz, ┼╝e…

  • To pieni─ůdze, a nie rodzina cz─Ö┼Ťciej kojarz─ů si─Ö Polkom z sukcesem.
  • Satysfakcja z sukcesu ro┼Ťnie w┼Ťr├│d kobiet, kt├│re s─ů po rozwodzie lub zako┼äczy┼éy d┼éugoletni zwi─ůzek.
  • Rodzina nie jest sukcesem, do kt├│rego si─Ö d─ů┼╝y. Ale uznaje si─Ö j─ů za sukces, je┼Ťli si─Ö j─ů ma.
  • Single cz─Ö┼Ťciej czuj─ů pe┼én─ů satysfakcj─Ö z sukcesu, ni┼╝ osoby, kt├│re maj─ů partnera.