Polki na tle kobiet z innych krajów Europy są bardzo przedsiębiorcze, jednak tegoroczne badanie pokazuje nam, że niepewna sytuacja gospodarcza ma odzwierciedlenie w biznesowych nastrojach naszych rodaczek. Odsetek kobiet, które chciałyby prowadzić własną firmę, znacznie spadł w przeciągu ostatniego roku – teraz są to ⅖ badanych, przed rokiem były to ⅔ ankietowanych. Wzrosła również liczba przedsiębiorczyń, które uważają, że ich firmy nie mają szans na rozwój w nadchodzących miesiącach.

Ponad 40% Polek deklaruje, że chciałoby prowadzić własną firmę.

Co druga badana czuje, że odnalazłaby wsparcie u bliskich w przypadku podjęcia decyzji o założeniu firmy.

58% polskich przedsiębiorczyń nie zatrudnia pracowników – i nie planuje tego zmieniać.

Blisko co trzecia ankietowana przedsiębiorczyni przyznaje, że w 2022 r. częściej niż w poprzednich latach miała szansę na nowe projekty.

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close