Jednym z naszych celów jest odczarowanie mitu pieniądza. Tak, aby przestał on być tematem tabu. Rzeczą, o którą się nie pyta i o której głośno się nie mówi. Zależy nam, aby z jednej strony kobiety potrafiły wycenić swój czas, swoje usługi, znały swoją wartość na rynku pracy oraz w biznesie. Z drugiej natomiast, żeby nie bały się inwestować, także w nowoczesne technologie, swoje pomysły, nowe projekty.

Dla 59,9% Polek motywacją do założenia własnej firmy była elastyczność oraz możliwość samodzielnego decydowania o tym, ile, kiedy i gdzie pracuję.

Połowa respondentek deklaruje, że przychody ich firmy są większe niż w ostatnich latach.

Blisko co czwarta badana, która rozważa założenie swojej firmy, chciałabym zarabiać między 6 000 a 10 000 złotych.

42% polskie przedsiębiorczyń spędza w pracy więcej niż 40 godzin tygodniowo.