Jednym z naszych cel贸w jest odczarowanie mitu pieni膮dza. Tak, aby przesta艂 on by膰 tematem tabu. Rzecz膮, o kt贸r膮 si臋 nie pyta i o kt贸rej g艂o艣no si臋 nie m贸wi. Zale偶y nam, aby z jednej strony kobiety potrafi艂y wyceni膰 sw贸j czas, swoje us艂ugi, zna艂y swoj膮 warto艣膰 na rynku pracy oraz w biznesie. Z drugiej natomiast, 偶eby nie ba艂y si臋 inwestowa膰, tak偶e w nowoczesne technologie, swoje pomys艂y, nowe projekty.
Dla 59,9%聽Polek motywacj膮 do za艂o偶enia w艂asnej firmy by艂a elastyczno艣膰 oraz mo偶liwo艣膰 samodzielnego decydowania o tym, ile, kiedy i gdzie pracuj臋.
Po艂owa respondentek deklaruje, 偶e przychody ich firmy s膮 wi臋ksze ni偶 w ostatnich latach.
Blisko co czwarta badana, kt贸ra rozwa偶a za艂o偶enie swojej firmy, chcia艂abym zarabia膰 mi臋dzy 6 000 a 10 000 z艂otych.
42% polskie przedsi臋biorczy艅 sp臋dza w pracy wi臋cej ni偶 40 godzin tygodniowo.