Wyniki naszego zesz┼éorocznego badania wskazywa┼éy, ┼╝e co trzecia przedsi─Öbiorczyni uwa┼╝a, ┼╝e prowadzenie w┼éasnej firmy u┼éatwia ┼╝ycie rodzinne np. z powodu elastycznych godzin pracy. Jednak wi─Ökszy odsetek respondentek, bo 39 proc., deklarowa┼é, ┼╝e w┼éasny biznes to ┼╝ycie rodzinne utrudnia. Bardzo cieszy fakt, ┼╝e w najnowszej edycji badania te proporcje ulegaj─ů zmianom.

Nie nale┼╝y tak┼╝e zapomina─ç o tym, jak istotna jest rola m─Ö┼╝czyzny, zar├│wno jako ojca, jak i partnera. W ubieg┼éym roku blisko co czwarta ankietowana przedsi─Öbiorczyni przyznawa┼éa, ┼╝e nie dzieli r├│wno z partnerem obowi─ůzk├│w domowych i rodzinnych ÔÇô i to niestety si─Ö nie zmieni┼éo. Od lat w ramach Fundacji Sukcesu Pisanego Szmink─ů dzia┼éamy na rzecz r├│wno┼Ťci p┼éci zar├│wno w biznesie, jak i w ┼╝yciu prywatny, bo r├│wno┼Ť─ç zaczyna si─Ö w domu.

Co trzecia Polka po urlopie macierzyńskim lub wychowawczym planuje zmienić pracę.

Co 12. niemal co dwunasta badana po powrocie z urlopu macierzy┼äskiego lub wychowawczego planuje rozpocz─ů─ç w┼éasn─ů dzia┼éalno┼Ť─ç.

Blicko 40% wszystkich respondentek planuj─ůcych rozpocz─Öcie dzia┼éalno┼Ťci na w┼éasny rachunek przypuszcza, ┼╝e u┼éatwia ona kobietom opiek─Ö nad dzie─çmi i domem.┬á