Polskie przedsiębiorczynie ogranicza głównie brak pewności siebie, jak wynika z najnowszego raportu „Bizneswoman Roku” Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Ponad ⅓ czasami zdarza się prowadzić projekty lub brać w nich udział  nieodpłatnie, a wycena swojego czasu przychodzi z łatwością tylko ⅕ badanych. Inspiracją do budowania poczucia własnej wartości jako bizneswoman mogą być laureatki najstarszego i największego konkursu dla przedsiębiorczych Polek Bizneswoman Roku.

Zdaniem Polek 80% kobiet zaniża swoje oczekiwania finansowe

40% badanych przedsiębiorczyń twierdzi, że wycena ich produktów i usług sprawia im problemy, co wynika z niechęci do rozmów o pieniądzach lub nieznajomości cen konkurencji.

Ponad 1/3 czasami zdarza się prowadzić projekty lub brać w nich udział nieodpłatnie.

14% wycenia swoje działania poniżej stawki rynkowej.