W dzisiejszym zabieganym 艣wiecie pieni膮dze odgrywaj膮 niezwykle istotn膮 rol臋, kszta艂tuj膮c nasze 偶ycie i rzeczywisto艣膰 na r贸偶ne sposoby. Kampania spo艂eczna #CoZT膮Kas膮, realizowana przez Sukces Pisany Szmink膮 przy wsparciu Banku BNP Paribas聽przybli偶a spojrzenie i emocje Polak贸w oraz Polek na temat pieni臋dzy. D膮偶y do zrozumienia, jak my艣limy o pieni膮dzach i jak te my艣li wp艂ywaj膮 na nasze relacje z rodzin膮, bliskimi, przyjaci贸艂mi i spo艂ecze艅stwem.

44% Polek i Polak贸w my艣l膮c o pieni膮dzach, odczuwa niepok贸j o przysz艂o艣膰.

Co dziesi膮ty z nas ma d艂ugi, o kt贸rych nie wie nasz partner lub partnerka.

11% respondent贸w zako艅czy艂o kiedy艣 zwi膮zek partnerski przez konflikt o pieni膮dze.聽