Siostry Sielickie są doskonałym przykładem na to, że czasem warto wejść do tej samej rzeki dwa razy. Kiedy pierwszy raz zgłosiły się do konkursu Bizneswoman Roku w kategorii Debiut Roku, zaszły do finału, ale nie wygrały. Jak mówią w rozmowie z Dagny Kurdwanowską, błędy są wyznacznikiem rozwoju, więc i z tej przygody wyciągnęły wnioski. Z sukcesem – rok później wygrały w kategorii “Moja firma”. Wygrana okazała się przełomowa – nagroda jaką było wsparcie Microsoftu pomogła w cyfrowej transformacji firmy i była dla nich ogromną motywacją do działania.
Zaowocowała też nowym, bardziej zaawansowanym technicznie produktem – Leniwcem E-zzy. Międzynarodowy rynek podbiły misiem Whisbear, który pomaga dzieciom zasypiać. Same udowadniają, że chwila przerwy, jaką był dla nich urlop macierzyński, może skończyć się pomysłem na firmę i zdwojeniem mocy, wzbogaconą o siostrzany pierwiastek.
Posłuchajcie całej rozmowy z Zuzanną Sielicką-Kalczyńską i Julią Sielicką-Jastrzębską – współtwórczyniami marki Whisbear.
***
***
O Konkursie
Konkurs Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku od 10 lat nagradza sukcesy kobiet w biznesie, nauce i kulturze i nagłaśnia je na skalę ogólnopolską. Przed uczestniczkami otwiera możliwości rozwoju, pozyskania partnerów biznesowych oraz inwestorów. Jako pierwszy konkurs tego typu, nagradza także mężczyzn wspierających kobiety i politykę różnorodności. Wszystko po to, aby przyczynić się do wzmocnienia roli kobiet w życiu gospodarczym Polski.
Organizator
Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką jest największą społecznością kobiet przedsiębiorczych w Polsce. Jej misją jest kompleksowe wspieranie kobiet, dostarczanie im fachowej wiedzy niezbędnej do rozwoju osobistego i zawodowego oraz motywowanie ich do podejmowania odważnych działań. Współzałożycielkami fundacji są: Olga Kozierowska oraz Olga Legosz. Fundacja koncentruje się na wzmacnianiu pozycji kobiet i zwiększaniu ich aktywności zawodowej, budowaniu różnorodności i wspieraniu młodych ludzi w rozwoju zawodowym i osobistym. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.sukcespisanyszminka.pl oraz www.sukcestoja.pl.
Organizator: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką
Partner strategiczny: Mastercard
Partner wspierający: Coca-Cola Poland Services
Partnerzy kategorii: BGŻ BNP Paribas, DPD Polska, Huawei, IGT Poland
Partner edukacyjny: Microsoft
Partner merytoryczny: Deloitte
Partnerzy: Ambasada Australii, Shell, Teraz Polska, Program Executive MBA@UW, Vital Voices
Patroni medialni: Forbes, Forbes Women, Wysokie Obcasy, Chillizet, Sukces Pisany Szminką