twórczynie marki Whisbear

Siła sióstr w biznesie. Poznaj historię marki Whisbear.

Anna Czajkowska

Start własnego biznesu to zawsze wyzwanie – tym większe jeśli czas na jego planowanie dzielisz z pracą na etacie i obowiązkami rodzinnymi. Jednak bycie mamą może też do założenia własnej firmy zainspirować – tak było w przypadku Zuzanny Sielickiej-Kalczyńskiej i Julii Sielickiej-Jastrzębskiej – współtwórczyń marki Whisbear i laureatek VIII edycji konkursu Bizneswoman Roku.

Siostry Sielickie są doskonałym przykładem na to, że czasem warto wejść do tej samej rzeki dwa razy. Kiedy pierwszy raz zgłosiły się do konkursu Bizneswoman Roku w kategorii Debiut Roku, zaszły do finału, ale nie wygrały. Jak mówią w rozmowie z Dagny Kurdwanowską, błędy są wyznacznikiem rozwoju, więc i z tej przygody wyciągnęły wnioski. Z sukcesem – rok później wygrały w kategorii “Moja firma”. Wygrana okazała się przełomowa – nagroda jaką było wsparcie Microsoftu pomogła w cyfrowej transformacji firmy i była dla nich ogromną motywacją do działania.

Zaowocowała też nowym, bardziej zaawansowanym technicznie produktem – Leniwcem E-zzy. Międzynarodowy rynek podbiły misiem Whisbear, który pomaga dzieciom zasypiać. Same udowadniają, że chwila przerwy, jaką był dla nich urlop macierzyński, może skończyć się pomysłem na firmę i zdwojeniem mocy, wzbogaconą o siostrzany pierwiastek.

Posłuchajcie całej rozmowy z Zuzanną Sielicką-Kalczyńską i Julią Sielicką-Jastrzębską – współtwórczyniami marki Whisbear.

***

***

O Konkursie

Konkurs Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku od 10 lat nagradza sukcesy kobiet w biznesie, nauce i kulturze i nagłaśnia je na skalę ogólnopolską. Przed uczestniczkami otwiera możliwości rozwoju, pozyskania partnerów biznesowych oraz inwestorów. Jako pierwszy konkurs tego typu, nagradza także mężczyzn wspierających kobiety i politykę różnorodności. Wszystko po to, aby przyczynić się do wzmocnienia roli kobiet w życiu gospodarczym Polski.

Organizator

Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką jest największą społecznością kobiet przedsiębiorczych w Polsce. Jej misją jest kompleksowe wspieranie kobiet, dostarczanie im fachowej wiedzy niezbędnej do rozwoju osobistego i zawodowego oraz motywowanie ich do podejmowania odważnych działań. Współzałożycielkami fundacji są: Olga Kozierowska oraz Olga Legosz. Fundacja koncentruje się na wzmacnianiu pozycji kobiet i zwiększaniu ich aktywności zawodowej, budowaniu różnorodności i wspieraniu młodych ludzi w rozwoju zawodowym i osobistym. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.sukcespisanyszminka.pl oraz www.sukcestoja.pl.

Organizator: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką
Partner strategiczny: Mastercard
Partner wspierający: Coca-Cola Poland Services
Partnerzy kategorii: BGŻ BNP Paribas, DPD Polska, Huawei, IGT Poland
Partner edukacyjny: Microsoft
Partner merytoryczny: Deloitte
Partnerzy: Ambasada Australii, Shell, Teraz Polska, Program Executive MBA@UW, Vital Voices
Patroni medialni: Forbes, Forbes Women, Wysokie Obcasy, Chillizet, Sukces Pisany Szminką