Regu艂a 5 sekund sprawia, 偶e to najbardziej skuteczny dziennik w galaktyce. Sprawd藕, jak to dzia艂a!

Dominika Jajszczak

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin

 

Mel Robbins przez d艂ugi czas by艂a jedn膮 z tych os贸b, kt贸re du偶o robi膮, ale nie s膮 produktywne. By艂a mistrzyni膮 w robieniu list zada艅. Kupowa艂a terminarze i zakre艣lacze, bo wydawa艂o jej si臋, 偶e dzi臋ki nim stanie si臋 pouk艂adana. Szkopu艂 w tym, 偶e bez wzgl臋du na to, ile pracowa艂a, nigdy nie uda艂o si臋 jej wygospodarowa膰 czasu na wa偶ne sprawy. Po latach kr臋cenia si臋 w k贸艂ko Mel Robbins znalaz艂a wybawienie w nauce.

Zacz臋艂o si臋 od ma艂ego projektu badawczego, kt贸ry szybko przerodzi艂 si臋 w obsesj臋 na punkcie odkrywania niesamowitych trik贸w dotycz膮cych produktywno艣ci, szcz臋艣cia i pewno艣ci siebie. Wypr贸bowa艂a te sprawdzone rozwi膮zania w 偶yciu osobistym oraz zawodowym, a efekty pojawi艂y si臋 z dnia na dzie艅. Autorka chce podzieli膰 si臋 tymi pomys艂ami z tob膮. Sprawd藕 proste i bazuj膮ce na wiedzy naukowej sposoby prowadzenia dziennika, kt贸ry pozwoli ci przej膮膰 kontrol臋 nad dniem, czasem i przysz艂o艣ci膮.

Po lekturze dziennika i w trakcie jego u偶ytkowania:

ZROBISZ, CO TRZEBA!

Nie chodzi tylko o to, 偶e zrobisz wi臋cej 鈥 dokonasz tego dwa razy szybciej. 呕ycie jest zbyt cenne, by marnowa膰 je na prokrastynacj臋. Je艣li codziennie przeznaczysz odrobin臋 czasu na prowadzenie tego dziennika, skorzystasz z najskuteczniejszych narz臋dzi znanych psychologii, neuronauce i specjalistom od zachowania organizacyjnego.

PO呕EGNASZ SI臉 Z POCZUCIEM PRZYT艁OCZENIA

Przesta艅 godzi膰 si臋 na to, by rz膮dzi艂y tob膮 listy zada艅 do zrobienia, a zacznij si臋 zajmowa膰 naprawd臋 wa偶nymi sprawami. Dni wype艂nione realizacj膮 przyziemnych zada艅 nie prze艂o偶膮 si臋 na warto艣ciowe 偶ycie. Ten dziennik pomo偶e ci si臋 skupi膰 na tym, co najistotniejsze, nawet w po艣piechu mi臋dzy telekonferencjami i obowi膮zkami domowymi.

ZDOB臉DZIESZ PEWNO艢膯 SIEBIE GODN膭 CELEBRYTY

Pewno艣膰 siebie jest umiej臋tno艣ci膮, kt贸r膮 mo偶esz opanowa膰. (Tak, zwracam si臋 do ciebie!). To nie takie trudne. Ten dziennik b臋dzie dzie艅 po dniu popycha艂 ci臋 do przodu i zach臋ca艂 do wychodzenia poza stref臋 komfortu, aby艣 m贸g艂 by膰 z siebie dumny i patrze膰, jak twoja pewno艣膰 siebie ro艣nie.

PODSYCISZ PASJ臉

Chcesz 偶y膰 z pasj膮? Przesta艅 si臋 zajmowa膰 nu偶膮cymi pierdo艂ami. Nie 偶artuj臋. Ten dziennik to 艣wietny spos贸b na odzyskanie energii i si臋gni臋cie do wewn臋trznej m膮dro艣ci, kt贸ra doskonale wie, co ci臋 nap臋dza.

PRZEJMIESZ KONTROL臉 NAD SWOIM 呕YCIEM

Je艣li pod koniec dnia nie masz poj臋cia, gdzie si臋 podzia艂a doba, to znaczy, 偶e pora uwa偶nie przyjrze膰 si臋 problemowi. Poznasz prosty trik, opracowany na podstawie bada艅 przeprowadzonych w Harvard Business School, kt贸ry pozwoli ci zaj膮膰 si臋 tym, co si臋 najbardziej liczy 鈥 to tajemnica panowania nad czasem.

B臉DZIESZ SZCZ臉艢LIWY

Badania pokazuj膮, 偶e poranny nastr贸j wp艂ywa na reszt臋 dnia. W艂a艣nie dlatego ten dziennik ju偶 na pocz膮tku ma ci da膰 pozytywny zastrzyk energii, aby艣 przez ca艂y dzie艅 m贸g艂 by膰 szcz臋艣liwszy, m膮drzejszy i lepiej nastawiony do 艣wiata. Prawda jest taka, 偶e szcz臋艣liwi ludzie wiedz膮, jak robi膰, co trzeba!

Za chwil臋 si臋 dowiesz si臋, 偶e wystarczy
5鈥 4鈥 3鈥 2鈥 1鈥 by zrobi膰, co trzeba!

 

Regu艂a 5 sekund Dziennik

***

O AUTORCE:

Mel Robbins jest cenion膮 komentatork膮 CNN, autork膮 felieton贸w, wsp贸艂pracowniczk膮 magazynu 鈥濻uccess鈥, poczytn膮 pisark膮 i jedn膮 z najbardziej rozchwytywanych prelegentek w Ameryce. Karier臋 zawodow膮 zacz臋艂a w Nowym Jorku jako adwokat, potem za艂o偶y艂a i sprzeda艂a kilka przedsi臋biorstw, prowadzi艂a programy telewizyjne oraz radiowe dla stacji A&E, FOX, Cox Media i CNN. Autorka Regu艂y 5 sekund mi臋dzynarodowego bestsellera przet艂umaczonego na 31 j臋zyk贸w!

Mel Robbins
Mel Robbins

Zarejestruj si臋 aby otrzyma膰 newsletter