Sprawdzone metody budowania relacji z mediami

9 prostych krok├│w do zbudowania realcji z mediami

Dominika Jajszczak

Je┼╝eli ÔÇ×public relationsÔÇŁ kojarz─ů Ci si─Ö z mrocznymi tajemnicami, kt├│re posi─ů┼Ť─ç mog─ů jedynie wybrani magicy to przekonamy Ci─Ö, ┼╝e jest inaczej! Zobacz, od czego powinna┼Ť zacz─ů─ç dzia┼éania skierowane na budowanie relacji z mediami i nie tylko.

Je┼╝eli ju┼╝ prowadzisz swoj─ů firm─Ö to przekona┼éa┼Ť si─Ö ju┼╝, ┼╝e potrzebujesz narz─Ödzi do kreowania pozytywnego wizerunku tego, co tworzysz. Je┼╝eli jeszcze nie uruchomi┼éa┼Ť swojej dzia┼éalno┼Ťci to mo┼╝esz si─Ö przygotowa─ç na to, ┼╝e takich narz─Ödzi b─Ödziesz potrzebowa┼éa w niedalekiej przysz┼éo┼Ťci! Chcesz, aby Tw├│j biznes cz─Ö┼Ťciej pojawia┼é si─Ö w Internecie, prasie, czy telewizji? Tak, to mo┼╝liwe! Pragniesz zainteresowa─ç dziennikarza histori─ů swojej firmy?

Dobrze si─Ö przygotuj. Ale od czego zacz─ů─ç?

Jest kilka fakt├│w, kt├│re powinna┼Ť wiedzie─ç na pocz─ůtek. Pami─Ötaj, ┼╝e relacje to nasze kontakty z dziennikarzami i redakcjami. Im lepsze i silniejsze relacje tym wi─Öksz szansa na d┼éugofalow─ů wsp├│┼éprac─Ö. Relacje to nie to samo, co znajomo┼Ťci. Po znajomo┼Ťci zrobicie co┼Ť raz. Nie ma w tym wypadku mowy o ┼╝adnej przysz┼éo┼Ťciowej wsp├│┼épracy. A przecie┼╝ na tym zale┼╝y nam najbardziej. Buduj─ůc relacje nie ÔÇ×sprzedajemyÔÇŁ tematu, ale staramy si─Ö nim zainteresowa─ç dziennikarza. I zawsze musimy da─ç co┼Ť od siebie ÔÇô czas, wiedz─Ö, zasoby, know how. Dobra relacja, kt├│ra dzia┼éa na zasadzie wzajemno┼Ťci, oparta jest na profesjonalizmie. Nie tylko na oczekiwaniu, ale tak┼╝e na dawaniu. I najwa┼╝niejsze: RELACJE TO LUDZIE!

PRZECZYTAJ TAKŻE: Marzysz o własnym biznesie? Oto 20 ważnych pytań, które warto sobie zadać, zanim założysz firmę.

Jak je nawi─ůza─ç? Dowiesz si─Ö z bezp┼é─ůtnego kursu online ÔÇ×Jak budowa─ç relacje z mediami? PR dla pocz─ůtkuj─ůcychÔÇŁ, kt├│ry stworzyli┼Ťmy jako Fundacja Sukcesu Pisanego Szmink─ů w ramach programu Sukces TO JA.

Masz 6 minut? Posłuchaj pierwszej lekcji na próbę.

Stworzyli┼Ťmy ten kurs, aby pom├│c Ci w pe┼éni wykorzysta─ç sw├│j ukryty potencja┼é PR-owy. Aby┼Ť zdoby┼éa kompetencje niezb─Ödne do efektywnego pozyskiwania kontakt├│w i budowania warto┼Ťciowych relacji z mediami. Aby┼Ť mog┼éa budowa─ç pozytywny wizerunek swojej firmy lub osoby.

Kurs online mo┼╝esz realizowa─ç w wybranym przez siebie miejscu i czasie na komputerze b─ůd┼║ smartfonie.

Kurs online skierowany jest do os├│b, kt├│re chc─ů:

ÔÇô promowa─ç swoj─ů mark─Ö na ┼éamach medi├│w lokalnych i og├│lnopolskich,
ÔÇô prowadzi─ç b─ůd┼║ rozwin─ů─ç w┼éasny biznes,
ÔÇô budowa─ç pozytywny wizerunek firmy,
ÔÇô nawi─ůza─ç kontakty z dziennikarzami,
ÔÇô wiedzie─ç, jak mierzy─ç efektywno┼Ť─ç dzia┼éa┼ä PR-owych.

Dlaczego warto wzi─ů─ç udzia┼é w tym kursie?

1. Dowiesz si─Ö, jak stworzy─ç plan i strategi─Ö komunikacji z mediami.
2. Poznasz sposoby na nawi─ůzanie kontakt├│w z dziennikarzami.
3. Będziesz wiedziała, jak stworzyć i aktualizować bazę mediów.
4. Nauczysz się, w jaki sposób tworzyć materiały prasowe tak, aby każdy chciał je opublikować.

Zapisz się na bezpłatny kurs online! 

 

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dost─Öp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawid┼éowego dzia┼éania strony. Je┼╝eli nie wyra┼╝asz na to zgody, mo┼╝esz zmieni─ç ustawienia w swojej przegl─ůdarce. Zobacz wi─Öcej w Polityce Prywatno┼Ťci.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close