Sprawdzone metody budowania relacji z mediami

9 prostych krok├│w do zbudowania realcji z mediami

Dominika Jajszczak

Je┼╝eli ÔÇ×public relationsÔÇŁ kojarz─ů Ci si─Ö z mrocznymi tajemnicami, kt├│re posi─ů┼Ť─ç mog─ů jedynie wybrani magicy to przekonamy Ci─Ö, ┼╝e jest inaczej! Zobacz, od czego powinna┼Ť zacz─ů─ç dzia┼éania skierowane na budowanie relacji z mediami i nie tylko.

Je┼╝eli ju┼╝ prowadzisz swoj─ů firm─Ö to przekona┼éa┼Ť si─Ö ju┼╝, ┼╝e potrzebujesz narz─Ödzi do kreowania pozytywnego wizerunku tego, co tworzysz. Je┼╝eli jeszcze nie uruchomi┼éa┼Ť swojej dzia┼éalno┼Ťci to mo┼╝esz si─Ö przygotowa─ç na to, ┼╝e takich narz─Ödzi b─Ödziesz potrzebowa┼éa w niedalekiej przysz┼éo┼Ťci! Chcesz, aby Tw├│j biznes cz─Ö┼Ťciej pojawia┼é si─Ö w Internecie, prasie, czy telewizji? Tak, to mo┼╝liwe! Pragniesz zainteresowa─ç dziennikarza histori─ů swojej firmy?

Dobrze si─Ö przygotuj. Ale od czego zacz─ů─ç?

Jest kilka fakt├│w, kt├│re powinna┼Ť wiedzie─ç na pocz─ůtek. Pami─Ötaj, ┼╝e relacje to nasze kontakty z dziennikarzami i redakcjami. Im lepsze i silniejsze relacje tym wi─Öksz szansa na d┼éugofalow─ů wsp├│┼éprac─Ö. Relacje to nie to samo, co znajomo┼Ťci. Po znajomo┼Ťci zrobicie co┼Ť raz. Nie ma w tym wypadku mowy o ┼╝adnej przysz┼éo┼Ťciowej wsp├│┼épracy. A przecie┼╝ na tym zale┼╝y nam najbardziej. Buduj─ůc relacje nie ÔÇ×sprzedajemyÔÇŁ tematu, ale staramy si─Ö nim zainteresowa─ç dziennikarza. I zawsze musimy da─ç co┼Ť od siebie ÔÇô czas, wiedz─Ö, zasoby, know how. Dobra relacja, kt├│ra dzia┼éa na zasadzie wzajemno┼Ťci, oparta jest na profesjonalizmie. Nie tylko na oczekiwaniu, ale tak┼╝e na dawaniu. I najwa┼╝niejsze: RELACJE TO LUDZIE!

PRZECZYTAJ TAKŻE: Marzysz o własnym biznesie? Oto 20 ważnych pytań, które warto sobie zadać, zanim założysz firmę.

Jak je nawi─ůza─ç? Dowiesz si─Ö z bezp┼é─ůtnego kursu online ÔÇ×Jak budowa─ç relacje z mediami? PR dla pocz─ůtkuj─ůcychÔÇŁ, kt├│ry stworzyli┼Ťmy jako Fundacja Sukcesu Pisanego Szmink─ů w ramach programu Sukces TO JA.

Masz 6 minut? Posłuchaj pierwszej lekcji na próbę.

Stworzyli┼Ťmy ten kurs, aby pom├│c Ci w pe┼éni wykorzysta─ç sw├│j ukryty potencja┼é PR-owy. Aby┼Ť zdoby┼éa kompetencje niezb─Ödne do efektywnego pozyskiwania kontakt├│w i budowania warto┼Ťciowych relacji z mediami. Aby┼Ť mog┼éa budowa─ç pozytywny wizerunek swojej firmy lub osoby.

Kurs online mo┼╝esz realizowa─ç w wybranym przez siebie miejscu i czasie na komputerze b─ůd┼║ smartfonie.

Kurs online skierowany jest do os├│b, kt├│re chc─ů:

ÔÇô promowa─ç swoj─ů mark─Ö na ┼éamach medi├│w lokalnych i og├│lnopolskich,
ÔÇô prowadzi─ç b─ůd┼║ rozwin─ů─ç w┼éasny biznes,
ÔÇô budowa─ç pozytywny wizerunek firmy,
ÔÇô nawi─ůza─ç kontakty z dziennikarzami,
ÔÇô wiedzie─ç, jak mierzy─ç efektywno┼Ť─ç dzia┼éa┼ä PR-owych.

Dlaczego warto wzi─ů─ç udzia┼é w tym kursie?

1. Dowiesz si─Ö, jak stworzy─ç plan i strategi─Ö komunikacji z mediami.
2. Poznasz sposoby na nawi─ůzanie kontakt├│w z dziennikarzami.
3. Będziesz wiedziała, jak stworzyć i aktualizować bazę mediów.
4. Nauczysz się, w jaki sposób tworzyć materiały prasowe tak, aby każdy chciał je opublikować.

Zapisz się na bezpłatny kurs online!