Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone
Sprawdzone metody budowania relacji z mediami w 9 prostych krokach! Przewodnik dla początkujących przedsiębiorczyń.

Sprawdzone metody budowania relacji z mediami w 9 prostych krokach! Przewodnik dla początkujących przedsiębiorczyń.

Sprawdzone metody budowania relacji z mediami
Dagny Kurdwanowska, fot. Monika Wiąckiewicz

 

Jeżeli „public relations” kojarzą Ci się z mrocznymi tajemnicami, które posiąść mogą jedynie wybrani magicy to przekonamy Cię, że jest inaczej! Zobacz, od czego powinnaś zacząć działania skierowane na budowanie relacji z mediami i nie tylko.

Jeżeli już prowadzisz swoją firmę to przekonałaś się już, że potrzebujesz narzędzi do kreowania pozytywnego wizerunku tego, co tworzysz. Jeżeli jeszcze nie uruchomiłaś swojej działalności to możesz się przygotować na to, że takich narzędzi będziesz potrzebowała w niedalekiej przyszłości! Chcesz, aby Twój biznes częściej pojawiał się w Internecie, prasie, czy telewizji? Tak, to możliwe! Pragniesz zainteresować dziennikarza historią swojej firmy?

Dobrze się przygotuj. Ale od czego zacząć?

Jest kilka faktów, które powinnaś wiedzieć na początek. Pamiętaj, że relacje to nasze kontakty z dziennikarzami i redakcjami. Im lepsze i silniejsze relacje tym większ szansa na długofalową współpracę. Relacje to nie to samo, co znajomości. Po znajomości zrobicie coś raz. Nie ma w tym wypadku mowy o żadnej przyszłościowej współpracy. A przecież na tym zależy nam najbardziej. Budując relacje nie „sprzedajemy” tematu, ale staramy się nim zainteresować dziennikarza. I zawsze musimy dać coś od siebie – czas, wiedzę, zasoby, know how. Dobra relacja, która działa na zasadzie wzajemności, oparta jest na profesjonalizmie. Nie tylko na oczekiwaniu, ale także na dawaniu. I najważniejsze: RELACJE TO LUDZIE!

Jak je nawiązać? Dowiesz się z bezpłątnego kursu online „Jak budować relacje z mediami? PR dla początkujących”, który stworzyliśmy jako Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką w ramach programu Sukces TO JA.

Masz 6 minut? Posłuchaj pierwszej lekcji na próbę. Jeżeli Ci się spodoba możesz bezpłatnie zapisać się na kurs online i skorzystać z 9 wideow warsztatów oraz praktycznych ćwiczeń do pobrania. Dużo wiedzy, a kurs online gratis.

Stworzyliśmy ten kurs, aby pomóc Ci w pełni wykorzystać swój ukryty potencjał PR-owy. Abyś zdobyła kompetencje niezbędne do efektywnego pozyskiwania kontaktów i budowania wartościowych relacji z mediami. Abyś mogła budować pozytywny wizerunek swojej firmy lub osoby.

Kurs online możesz realizować w wybranym przez siebie miejscu i czasie na komputerze bądź smartfonie.

Kurs online skierowany jest do osób, które chcą:

– promować swoją markę na łamach mediów lokalnych i ogólnopolskich,
– prowadzić bądź rozwinąć własny biznes,
– budować pozytywny wizerunek firmy,
– nawiązać kontakty z dziennikarzami,
– wiedzieć, jak mierzyć efektywność działań PR-owych.

Dlaczego warto wziąć udział w tym kursie?

1. Dowiesz się, jak stworzyć plan i strategię komunikacji z mediami.
2. Poznasz sposoby na nawiązanie kontaktów z dziennikarzami.
3. Będziesz wiedziała, jak stworzyć i aktualizować bazę mediów.
4. Nauczysz się, w jaki sposób tworzyć materiały prasowe tak, aby każdy chciał je opublikować.

Zapisz się na bezpłatny kurs online! 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!

NEWSLETTER

Potrzebujesz jeszcze więcej motywacji, inspiracji i wiedzy?

Bądź na bieżąco i zapisz się do naszego newslettera!





Podanie przez Ciebie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Newslettera. Zapisując się wyrażasz zgodę na przesyłanie przez nas informacji w postaci wiedzy biznesowej, zawodowej i psychologicznej, informacji o wydarzeniach, które organizujemy i  nowościach w serwisach SukcesPisanySzminka.pl i SukcesToJa.pl oraz informacji handlowych. Administratorem danych osobowych jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką z siedzibą w Warszawie (00-722) przy ul. Podchorążych 75/77 lok. 2.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, z której dowiesz się, jak chronimy Twoje dane.

NEWSLETTER

Potrzebujesz jeszcze więcej motywacji, inspiracji i wiedzy?

Bądź na bieżąco i zapisz się do naszego newslettera!






Podanie przez Ciebie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Newslettera.
Zapisując się wyrażasz zgodę na przesyłanie przez nas informacji o tematyce motywacyjnej, rozwoju osobistego, nowościach w serwisie oraz informacji handlowych.
Administratorem danych osobowych jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką z siedzibą w Warszawie (00-012) przy ul. Podchorążych 75/77 lok. 2.
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, z której dowiesz się, jak chronimy Twoje dane.

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close