Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Ta kampania to opowieść o kobiecości ponad podziałami. Poznaj najnowszą kampanię „Mamy tyle wspólnego” stworzoną przez showroom.pl

Ta kampania to opowieść o kobiecości ponad podziałami. Poznaj najnowszą kampanię „Mamy tyle wspólnego” stworzoną przez showroom.pl

SHOWROOM - Mamy tyle wspólnego
SHOWROOM - Mamy tyle wspólnego

 

 

Po 7 latach na rynku showroom.pl – najbardziej rozpoznawalny polski sklep internetowy z modą niezależną przechodzi transformację. Prócz lokalnych projektantów na stałe zagościły marki komercyjne oraz produkty vintage. Swoją zmianę rozpoczęli od kampanii Mamy tyle wspólnego, której celem jest ukazanie różnych wzorców kobiecości, bez ich wartościowania i oceniana. Odwołując się do tęsknoty za wspólnotą kobiecą, hasła pokazują, jak wiele Polki łączy. 

Korzystając z raportu o kobietach w Polsce (Świat Kobiet 2018), zespół SHOWROOMu znalazł najciekawsze punkty wspólne, które wytyczyły oś komunikacji. Kampania opowiada o kobietach przez pryzmat ich preferencji i tego, co je fundamentalnie łączy. Ich różnorodność podkreśla aspekt wizualny kampanii: do projektu zostały zaproszone kobiety, które nie są zawodowymi modelkami, mają różne typy urody, są na rożnych etapach życia. Pomijając wiek, styl życia czy poglądy polityczne, ich potrzeby są takie same: chcą być akceptowane, kochane, chcą czuć się bezpiecznie i realizować swoje marzenia.

Ta kampania to opowieść o kobiecości ponad podziałami. Zainspirowała SHOWROOM do stworzenia platformy przyjaznej i bezpieczniej, w której kobiety nie są pouczane, oceniane, lecz mogą się zainspirować. Na stronie regularnie będą pojawiać się cykle o kobietach, które spełniają się na różnych polach m. in. cykl reportaży:

Dziewczyny z sąsiedztwa – o kobietach, które prowadzą różny tryb życia, mają inne sytuacje rodzinne, ale łączy je współtworzenie wspólnoty i są integralną częścią lokalnego krajobrazu.

W listopadzie startuje seria podcastów na Spotify: Two girls talking – godzinne wywiady 1:1 z ciekawymi kobietami, jak z przyjaciółką na kanapie.

 

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!

[newsletter_form type="minimal"]

NEWSLETTER

Potrzebujesz jeszcze więcej motywacji, inspiracji i wiedzy?

Bądź na bieżąco i zapisz się do naszego newslettera!





Podanie przez Ciebie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Newslettera.
Zapisując się wyrażasz zgodę na przesyłanie przez nas informacji o tematyce motywacyjnej, rozwoju osobistego, nowościach w serwisie oraz informacji handlowych.
Administratorem danych osobowych jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką z siedzibą w Warszawie (00-012) przy ul. Podchorążych 75/77 lok. 2.
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, z której dowiesz się, jak chronimy Twoje dane.

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close