Piotr Korycki

Branża rozrywki. Z jeden strony zamknięte kina z drugiej rekordowe wskaźniki oglądalności telewizji. Co będzie dalej?

Olga Kozierowska

O tym, jak zachować równowagę biznesową, kiedy z jednej strony pandemia dostarcza Ci więcej widzów, a z drugiej zabiera reklamodawców opowiada w najnowszym wydaniu audycji Sukces Pisany Szminką Piotr Korycki, TVN Discovery. Zaprasza Olga Kozierowska.
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin

Koronawirus wpłynął na branżę rozrywkowa skrajnie. „Branża kinowa praktycznie przestała istnieć. Kina zostały zamknięte i ta forma rozrywki spadła do zera. Ucierpiała także prasa drukowana. Telewizja z kolei w drugą stronę – przeżyła boom i rozkwit, powrót do najwyższych historycznych oglądalności. Stała się najbardziej bezpieczną i przystępną firmą rozrywki.” – opowiada Piotr Korycki, Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający TVN Discovery Polska.

Zarejestruj się aby otrzymać newsletter

 

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close