Branża rozrywki. Z jeden strony zamknięte kina z drugiej rekordowe wskaźniki oglądalności telewizji. Co będzie dalej?

Olga Kozierowska

O tym, jak zachować równowagę biznesową, kiedy z jednej strony pandemia dostarcza Ci więcej widzów, a z drugiej zabiera reklamodawców opowiada w najnowszym wydaniu audycji Sukces Pisany Szminką Piotr Korycki, TVN Discovery. Zaprasza Olga Kozierowska.

Koronawirus wpłynął na branżę rozrywkowa skrajnie. „Branża kinowa praktycznie przestała istnieć. Kina zostały zamknięte i ta forma rozrywki spadła do zera. Ucierpiała także prasa drukowana. Telewizja z kolei w drugą stronę – przeżyła boom i rozkwit, powrót do najwyższych historycznych oglądalności. Stała się najbardziej bezpieczną i przystępną firmą rozrywki.” – opowiada Piotr Korycki, Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający TVN Discovery Polska.