trudne pytania dziecka

To komiks, kt贸ry odpowie na trudne pytania dziecka

Fake newsy, sztuczna inteligencja, bezpiecze艅stwo w sieci i VR - nie wiesz, jak t艂umaczy膰 dziecku wsp贸艂czesny 艣wiat? Pomog膮 Ci w tym czo艂owi eksperci - wsp贸艂tw贸rcy pierwszego w Polsce komiksu edukacyjnego dla dzieci i rodzic贸w 鈥淩贸偶a, a co chcesz wiedzie膰?鈥. W sprzeda偶y dost臋pna jest ju偶 2. cz臋艣膰 ksi膮偶ki, wraz z pakietem lekcji programowania Scratch, gr膮 edukacyjn膮 i rebusami.
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin

Co znajdziesz w komiksie?

Ola i Piotr Stanis艂awscy, Janina B膮k, Aleksandra Przegali艅ska, Piotr Konieczny, Kasia Gandor i Przemek Staro艅 to tylko wybrani wsp贸艂tw贸rcy komiksu, kt贸rzy wraz z tytu艂ow膮 R贸偶膮 i jej m艂odsz膮 siostr膮 Malin膮, zabior膮 czytelnik贸w na wycieczk臋 w kosmos, zaprosz膮 do zabawy z inteligentnym robotem, podpowiedz膮, jak przyswaja膰 szkoln膮 wiedz臋 oraz wyt艂umacz膮 dzia艂anie p艂atno艣ci w internecie. 鈥濺贸偶a, a co chcesz wiedzie膰? 2鈥, kolejna cz臋艣膰 popularnego komiksu edukacyjnego dla dzieci i ich rodzic贸w, w艂a艣nie trafi艂a do sprzeda偶y. Zawiera a偶 13 lekcji programowaniaw Scratch! Ponad 200 stronicowa publikacja, e-book oraz dodatki w postaci edukacyjnej gry planszowej i zeszytu kreatywnegodost臋pne s膮 na stronie: edukomiks.pl. Pomys艂odawcami i wsp贸艂tw贸rcami publikacji s膮 Artur Kurasi艅ski i znany rysownik Tomasz Minkiewicz.

Sztuczna inteligencja, cyberbezpiecze艅stwo, fake newsy czy zr贸wnowa偶ony rozw贸j - to tylko cz臋艣膰 poj臋膰 i zjawisk, kt贸re chcemy przybli偶y膰 dzieciom i ich rodzicom, aby pom贸c im lepiej rozumie膰 rzeczywisto艣膰 wok贸艂 nas. Celem publikacji jest tak偶e przekonanie dzieci i ich rodzic贸w, 偶e nowe technologie, informatyka czy programowanie nie s膮 zarezerwowane wy艂膮cznie dla ch艂opc贸w. W Polsce nadal panuje ten mit...鈥

- m贸wi Artur Kurasi艅ski

Sk膮d pomys艂 na komiks?

Impulsem do pracy nad komiksem by艂a osobista historia autora. Pewnego dnia jego c贸rka R贸偶a wr贸ci艂a zap艂akana ze szko艂y, poniewa偶 nie mog艂a zapisa膰 si臋 na zaj臋cia z robotyki. Kurs by艂 zaadresowany 鈥渢ylko dla ch艂opc贸w鈥. Szko艂a nie widzia艂a w tym problemu, a ojcu polecono zapisa膰 c贸rk臋 na inne zaj臋cia. Tak powsta艂 pomys艂 komiksu, kt贸ry przekonuje, 偶e programowanie i nowe technologie ciekawi膰 mog膮 ka偶dego – niezale偶nie od p艂ci, wieku czy miejsca zamieszkania. Komiks spodoba si臋 nie tylko dzieciom, doros艂ym r贸wnie偶. Partnerami publikacji s膮 Mastercard, Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Facebook, Amazon STEM Kindloteka i Just Join IT.

Gdzie kupi膰 komiks?

Druga cz臋艣膰 鈥淩贸偶a, a co chcesz wiedzie膰鈥 pierwszy sprzeda偶owy sukces ma ju偶 za sob膮. Na pocz膮tku roku komiks zosta艂 okrzykni臋ty 鈥渘ajwi臋ksz膮 zbi贸rk膮 crowdfundingow膮鈥 na platformie Wspieram.to.

Komiks znajdziesz tutaj: https://edukomiks.pl/

trudne pytania dzieci

Zarejestruj si臋 aby otrzyma膰 newsletter

 

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dost臋p w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawid艂owego dzia艂ania strony. Je偶eli nie wyra偶asz na to zgody, mo偶esz zmieni膰 ustawienia w swojej przegl膮darce. Zobacz wi臋cej w Polityce Prywatno艣ci.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close