Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone
VIII Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet już 19 maja!

VIII Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet już 19 maja!

„Jedyną stałą rzeczą jest zmiana” mawiał Heraklit z Efezu. Jak poradzić sobie ze zmianami i wykorzystać je dla siebie? Przyjdź na konferencję „Be the change”!


Jak odnaleźć się w świecie, w którym wszystko się zmienia? Jak zacząć postrzegać zmianę, nie jako coś uciążliwego, ale jako szansę na rozwój? Jak otworzyć się na nowe możliwości? O tym wszystkim będą rozmawiać uczestnicy konferencji VIII Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. W tym roku jej hasło przewodnie to „Be the Change” – „Bądź zmianą”.

Oswajanie zmiany i zarządzanie nią to temat, który dotyczy coraz szerszej rzeszy kobiet. Wiele z nas wciąż nie realizuje w pełni swojego potencjału w obawie przed zmianą. Czy słusznie? Opierając się zmianom tracimy energię – tumaczą organizatorki konferencji. Dlatego właśnie zachęcają, by zamiast bać się zmian, stać się zmianom i czerpać z nich motywację do nowych działań. „Podczas wykładów i warsztatów prelegenci i praktycy biznesu podpowiedzą, jak czerpać ze zmieniającej się rzeczywistości i budować przewagę konkurencyjną dzięki elastyczności. Inspirujące kobiety podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Opowiedzą o punktach zwrotnych, które – często w nieoczekiwany sposób – odmieniły ich życie i pracę” – przekonują organizatorki. Wśród zaproszonych mówców jest także Olga Kozierowska. Olga wystąpi w sesji “Be the change”, podczas której cztery kobiety opowiedzą, jak dzięki swoim wyborom odmieniły biznes, rodzinę, edukację, a może nawet świat.

Zapraszamy!

Sukces Pisany Szminką jest patronem tego wydarzenia.

Data: 19 maja 2016
Miejsce: Warszawa, Centrum Konferencyjne Muranów w Muzeum Polin

Bilety można kupić na: http://viiikonferencjaspk.evenea.pl/

be the change

PROGRAM KONFERENCJI:

8:30-9:15 rejestracja i poranny networking

9:15-9:35 powitanie, Katarzyna Wierzbowska i Dorota Czekaj, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet

9:35-10:00 Polowanie na trendy, Krzysztof Albrychiewicz, Warsaw Business School przy PW
Celem mojej prelekcji nie jest pokazanie aktualnych trendów odkrytych, sklasyfikowanych i opisanych przez różne podmioty. To są już trendy schwytane, poćwiartowane i często przeżute. Chcę, by nasze spotkanie stało się okazją do zrozumienia, jak polować na trend. Jak obudzić w sobie instynkt myśliwego i zapolować na naprawdę wielkie zwierzę – coś czego nikt nie odkrył. Osobiste odkrycie może przynieść wiele satysfakcji i korzyści.

10:00-10:30 Klienci jako najwdzięczniejsze źródło zmiany w biznesie, Agnieszka Szóstek, UX Plus, Eindhoven University of Technology
Wpadłaś na fantastyczny pomysł na własny biznes. Zaczęłaś działać, wszystko ruszyło z kopyta. Ale jakoś nie chce rosnąć dalej. Dlaczego? Bo czasami przegapiamy to, że nasi klienci potrzebują czegoś innego. W swojej prezentacji będę chciała przekonać Was jak wielką wartość daje przysłuchiwanie się potrzebom klientów. I mam nadzieję, że uda mi się udowodnić, że nie musi to być ani trudne, ani drogie.

10:30-10:45 Warszawa miastem zmian, Karolina Malczyk, Miasto st. Warszawa oraz Katarzyna Wojtaszek z Fundacji Jedyna Taka

10:45 – 11:15 przerwa kawowa i networking

11:15 – 11:40 Zmiana w biznesie – jak dopasować się do rynku, Bartek Gola, SpeedUp Group

11:40 – 12:00 Zmiana perspektywy z przedsiębiorcy na inwestora, Kinga Nowakowska, Capital Park, Black Swan Fund
Czym różni się sposób patrzenia na biznes w sytuacji, gdy robi się go samemu, od tej, gdy wykłada się na niego pieniądze? Kto to jest “seryjny przedsiębiorca” i dlaczego w pewnym momencie staje się on inwestorem? Dlaczego niektórzy inwestorzy nie potrafią być “pasywni”? Czemu warto inwestować w szerszym gronie? O tym wszystkim opowie Kinga Nowakowska, która przeszła z sukcesem zmianę z przedsiębiorcy w inwestora, choć trudno jej zachować “pasywność”.

12:00 – 12:15 Jak nie wypaść z torów, budując własny biznes, Piotr Surmacki, Fachowcy.pl
Im bardziej ambitne przedsięwzięcie, tym mniejsze są szanse jego powodzenia. Ważne jest, żeby z każdego etapu naszego życia zbierać doświadczenia, które pomogą nam w przyszłości – kropki w którymś momencie połączą się same. Perypetie związane z realizacją ambitnych przedsięwzięć i walką “mrówki” z gigantami technologicznymi na świecie – Google, Facebook i Apple.

12:15 – 13:15 Google | Internetowe Rewolucje: umiejętności internetowe zmieniają biznes

Jak wykorzystać potencjał internetu w Twoim biznesie? Porozmawiamy o korzyściach, jakie niesie ze sobą rozwijanie umiejętności internetowych: oszczędność czasu, pieniędzy, a nawet łatwiejsze zdobywanie nowych klientów i podbój nowych rynków. Podpowiemy też, gdzie zdobywać nową wiedzę, by dotrzymywać kroku zmianie.

13:15-14:30 lunch i przerwa networkingowa

14:30-14:45 Jak zwyciężać i zmieniać świat, Aneta Podyma, Pramerica
Najlepszą decyzją w sytuacji kryzysowej jest zmiana. Warto podjąć ryzyko, wyjść ze swojego akwarium i zobaczyć, jak wygląda świat dookoła. Trzeba umieć sobie powiedzieć – nauczę się czegoś nowego, znajdę swoje miejsce gdzie indziej. Czasami też trzeba zrobić jeden krok do tyłu po to, by potem zrobić dwa do przodu. Nie musimy być perfekcyjne, mamy prawo do błędów i zwątpienia, ale warto podejmować wyzwania i rozwijać wiarę w swój potencjał i poczucie własnej wartości. Dzięki niej w życiu można sprostać wielu wyzwaniom, zarówno na polu osobistym jak i zawodowym. Nadszedł czas, aby przełamać schematy i wsłuchać się we własne potrzeby. Na pierwszym miejscu musi stanąć życiowa równowaga i wewnętrzny spokój, wtedy znajdziemy miejsce na miłość, rodzinę i spełnienie.

14:45-15:45 sesja “Be the change”. Punkt zwrotny to takie zdarzenie, które zmienia kierunek historii. Albo życia. Cztery kobiety opowiadają, jak dzięki wyborom których dokonały, odmieniły biznes, rodzinę, edukację, a może nawet świat.
Wystąpią:
Violetta Domaradzka, Run Vegan,
Urszula Wójtowicz, Fundacja Force Feminite,
Ewa Gołębiowska, Zamek Cieszyn,
Olga Kozierowska, Sukces Pisany Szminką

15:45 zakończenie części głównej konferencji

16:00 -18:00 Seminaria wiedzowe dla chętnych, odbywające się równolegle:

seminarium 1
Dagmara Strzębicka – “Czy to na pewno ma sens? Weryfikacja mojego pomysłu na biznes”
Podczas seminarium słuchaczki dowiedzą się, w jaki sposób powinny podejść do spojrzenia chłodnym okiem na własną koncepcję biznesową. Poznają kryteria, jakie należy przyjąć, aby obiektywnie stwierdzić, że dana koncepcja broni się rynkowo, operacyjnie i finansowo. Otrzymają swoistą „check list”, według której będą mogły sprawdzić, czy o niczym nie zapomniały.

seminarium 2
Ola Więcka – „Sell your story – Jak kupić inwestora w windzie?“
Elevator Pitch jest jak magiczna pigułka z wiedzą o twoim biznesie. Masz tylko minutę, by sprzedać swój pomysł, ale dobrze przygotowana mikstura błyskawicznie wywołuje zainteresowanie, zaangażowanie i ochotę na kolejne porcje. Działa w trakcie przypadkowych spotkań, networkingu, kontaktów z mediami i inwestorami. W windzie oczywiście też. W trakcie warsztatów dowiesz się, jakie składniki działają najlepiej? Jak podać ją inwestorom? Jak skondensować opowieść do 1 minuty i skutecznie zaprezentować swój pomysł, gdy masz na to niewiele czasu.

seminarium 3
Katarzyna Młynarczyk, Socjomania- “Media społecznościowe – dlaczego i jak pokazać tam siebie i swój biznes?”
Już 3/4 wszystkich Internautów korzysta codziennie z kanałów społecznościowych. Jesteśmy tam, by pozyskiwać kontakty, utrzymywać relacje ze znajomymi, budować widoczność i rozpoznawalność swojej marki/biznesu. Czy zastanawiasz się jaki może mieć zasięg informacja o Twoim biznesie? Do ilu osób możesz dotrzeć? Jak robić to skutecznie? Dlaczego media społecznościowe to tuba informacyjna, która wywołuje emocje i skłania do decyzji zakupowych/biznesowych? Koniecznie posłuchaj wystąpienia osoby, która do budowy swojego biznesu i swoich klientów wykorzystuje kanały social media. Przyjdź dowiedzieć się jak skutecznie wzmocnić obecność Twojej marki w mediach społecznościowych.

 

***
Współorganizator: Miasto Stołeczne Warszawa
Partner główny konferencji: Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy/Citi Handlowy, Pramerica
Partner merytoryczny konferencji: Google | Internetowe Rewolucje
Patronaty Honorowe: Konfederacja Lewiatan, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, DELab UW
Partnerzy konferencji: Superksięgowa.pl, Filorga, Narvil Conference & SPA, Fachowcy.pl, FootMedica, Biobazar, Projekt REBEL, Trikoo Concept
Patronat medialny: Elle, Magazyn Kreatywne, INN:Poland, Magazyn ThinkTank, Magazyn Manager
Patronat społecznościowy: Startup Poland, Mamo Pracuj, Ty i biznes, Technologia w spódnicy, Vital Voices, SheXO Deloitte, Sukces Pisany Szminką, Geek Girls Carrots

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!