Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone
W jakich branżach szukać zleceń on-line? Oto 10 najpopularniejszych e-zawodów!

W jakich branżach szukać zleceń on-line? Oto 10 najpopularniejszych e-zawodów!

W jakich branżach szukać zleceń on-line

 

Skoro możesz coś zrobić on-line i zaoszczędzić dzięki temu czas na dojazd oraz pieniądze, to warto skorzystać z okazji. Robi tak coraz więcej ludzi. Ostatnie badania pokazują, że już 93% Polaków robi zakupy przez Internet. Ale zakupy to nie wszystko. On-line chcemy konsultować dietę, wybierać miejsca na urlopy i rozliczać dokumenty księgowe. W jakich branżach szukać zleceń on-line? Oto 10 najpopularniejszych e-zawodów!*

Zakupy w sieci, czyli potrzebny E-handlowiec

Światowy handel przenosi się do Internetu. Z badania „Tech Trends 2017. The kinetic enterprise” firmy Deloitte wynika, że średni dzienny czas, jaki Polacy spędzają w sieci to 4,4 godz. (na komputerach) oraz 1,3 godz. (na urządzeniach mobilnych). W 2016 roku aktywnych użytkowników stron social media było ok. 14 mln. Ten trend przenosi się na pozostawianie w internetowych sklepach realnie zarobionych pieniędzy. Z globalnych analiz wynika, że 56 centów z każdego dolara wydawane jest właśnie w e-handlu.

Jednocześnie, jak wynika z raportu firmy doradczej, wiele firm wciąż ma problem ze skutecznym reagowaniem na zmiany, których oczekują klienci. Mowa o dostosowaniu sprzedaży do cyfrowego świata. Właśnie dlatego jednym z popularnych e-zawodów jest internetowy handlowiec.

Chciałabym wyjechać do… – pomoże internetowy doradca turystyczny

„Dzień dobry, jakiej wycieczki szukasz” – pyta doradca przy wyborze oferty na urlop. Coraz częściej robi to nie w rozmowie twarzą w twarz, ale na czacie. Doradca turystyczny może pracować w dowolnym miejscu w Polsce czy na świecie, zarówno dla biura podróży, jak i dla serwisu podróżniczego. To praca w stu procentach online. Ważne, aby doradca potrafił idealnie podpowiedzieć nam kierunek wyjazdowy i dobrać ofertę skrojoną na naszą kieszeń.

Kilka zbędnych kilogramów? E-dietetyk pomoże coś z tym zrobić

Polacy masowo się odchudzają i coraz częściej nie robią tego na własną rękę. Z badań ARC Rynek i Opinia wynika, że 59 proc. osób spotkało się z dietetykiem osobiście, a 29 proc. wybrało konsultację online. Poza tym część osób przyznała, że korzystała zarówno z porad online, jak i z kontaktu bezpośredniego. Te liczby będą rosły, gdyż coraz większa liczba Polaków ma problemy z nadwagą.

Snapchat, Insta czy Facebook? Doradzi specjalista social media

„Wraz z rozwojem mediów społecznościowych przybywa ofert pracy dla specjalistów social media.” – zauważa Aleksandra Pocheć, ekspertka serwisu rekrutacyjnego Monster Polska. Głównym zadaniem takiego specjalisty jest stworzenie odpowiedniego wizerunku marki na Facebooku, Instagramie czy Twitterze. Poza tym buduje on relację z konsumentami, która łączy elementy PR, marketingu i reklamy. Jednocześnie ważny jest autentyzm, gdyż internauci bardzo szybko wychwytują niespójne działania wizerunkowe firmy. Bardzo często to praca dla młodych, którzy czują klimat social media.

Potrzebne SEO? Zajmie się tym pozycjoner stron internetowych

Pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania Google to jedno z ważniejszych zadań, które stoi przed firmami oraz organizacjami. Zatrudniają więc specjalistów SEM i SEO, których zadaniem jest stworzenie jak najlepiej widocznej strony. Sowicie im płacą, ale też często pozwalają, aby praca była wykonywana zdalnie.

Klasyka pracy on-line, czyli grafik komputerowy zawsze potrzebny

Od lat jeden z najpopularniejszych e-zawodów, który bardzo często wykonują freelancerzy. Jednocześnie graficy komputerowi są jedną z lepiej zarabiających grup zawodowych. Ze względu na fakt, że ich praca wymaga twórczego podejścia do zadań, pracują często w niestandardowych godzinach i zdalnie.

Potrzebne treści? To zadanie dla eksperta od content marketingu lub media workera

Osoba pracująca w mediach, która z jednej strony wymyśli quiz, galerię, a z drugiej strony napisze krótką depeszę na stronę. Czasem media workerzy związani są z jedną redakcją, a czasem współpracują z kilkoma. Zapotrzebowanie na media workerów łączy się ze zmianami, jakie zachodzą w mediach. Praca w redakcjach coraz rzadziej zapewnia etat, to raczej praca zadaniowa.

Konferencja prasowa on-line? Potrzeba E-PRowca

W momencie, w którym tradycyjne konferencje zastępowane są on-line’owymi, spotkania – wymianą maili, a kontakt z klientem – spotkaniem w wirtualnej placówce, rośnie także zapotrzebowanie na e-PRowców. To właśnie oni, obok webdesignerów, e-marketingowców czy programistów webowych, tworzą wirtualny byt firm.

Wszystko można dziś robić on-line – także księgowość

Do niedawna tradycyjny zawód, który kojarzył się z tonami dokumentacji. Wraz z rozwojem programów komputerowych, które umożliwiają prowadzenie rachunkowości online oraz wzrostem popularności e-faktur, coraz łatwiej tę pracę wykonywać zdalnie.

Program na biznes – przyda się sprawdzony programista

„Popularny i dobrze opłacalny zawód, który pozwala na niezależność, jeśli chodzi o miejsce jego wykonywania. Najlepsi programiści dostarczają produkt do firm, mimo że nie przebywają na co dzień w siedzibie.” – radzi Aleksandra Pocheć, ekspertka serwisu rekrutacyjnego Monster Polska.

Jeszcze kilka lat temu, osoba pracująca z domu, przez internet, byłaby traktowana jak ktoś, kto raczej dorabia niż zarabia. Dziś praca wykonywana w wirtualnym świecie jest dobrze wynagradzana. Co więcej, wciąż rośnie na nią zapotrzebowanie.

*Zestawienie przygotował serwis MonsterPolska.pl – internetowy serwis pracy o międzynarodowym zasięgu, oferujący dostęp do ponad 4,5 miliona ofert pracy w ponad 40 krajach

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!

NEWSLETTER

Potrzebujesz jeszcze więcej motywacji, inspiracji i wiedzy?

Bądź na bieżąco i zapisz się do naszego newslettera!





Podanie przez Ciebie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Newslettera. Zapisując się wyrażasz zgodę na przesyłanie przez nas informacji w postaci wiedzy biznesowej, zawodowej i psychologicznej, informacji o wydarzeniach, które organizujemy i  nowościach w serwisach SukcesPisanySzminka.pl i SukcesToJa.pl oraz informacji handlowych. Administratorem danych osobowych jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką z siedzibą w Warszawie (00-722) przy ul. Podchorążych 75/77 lok. 2.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, z której dowiesz się, jak chronimy Twoje dane.

NEWSLETTER

Potrzebujesz jeszcze więcej motywacji, inspiracji i wiedzy?

Bądź na bieżąco i zapisz się do naszego newslettera!






Podanie przez Ciebie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Newslettera.
Zapisując się wyrażasz zgodę na przesyłanie przez nas informacji o tematyce motywacyjnej, rozwoju osobistego, nowościach w serwisie oraz informacji handlowych.
Administratorem danych osobowych jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką z siedzibą w Warszawie (00-012) przy ul. Podchorążych 75/77 lok. 2.
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, z której dowiesz się, jak chronimy Twoje dane.

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close