webinary kompetencje

Webinary, dzięki którym zdobędziesz nowe kompetencje w 2021

Dominika Jajszczak

Już masz dosyć powiedzenia: „nowy rok – nowa JA”, ale czujesz, że potrzebujesz coś zmienić. Nie dla innych, ale dla siebie. Żeby po prostu żyło Ci się łatwiej. Skorzystaj z tych bezpłatnych webinarów i poczuj ulgę w nowym roku.

Jak stworzyć zespół, dzięki któremu urośnie Twój biznes (nawet w pandemii)?

Kiedy kupujesz meble do złożenia w swoim mieszkaniu, nie zastanawiasz się nad tym, jak wyglądają procesy produkcyjne czy decyzyjne w tej firmie. Istotne dla Ciebie jest to, że masz czytelną instrukcję złożenia swojej wymarzonej szafki, każda z jej części idealnie do siebie pasuje i składasz ją szybko, łatwo, czasem przyjemnie. Aby jednak tak się stało, najpierw ogrom pracy musi wykonać cały sztab ludzi. Ktoś ten mebel projektuje, ktoś bada rynek i konkurencję, ktoś podejmuje decyzje o włączeniu go do produkcji, ktoś inny wykonuje a jeszcze inny sprzedaje. Wszystko po to, abyś kupiła ten produkt, była z niego zadowolona a firma osiągnęła zaplanowany zysk. Jak zatem zbudować u siebie taki zespół, który wraz z Tobą będzie sprawnie działał i pomoże rozwinąć Twoją firmę?

Podczas webinaru „Stwórz zespół, dzięki któremu urośnie Twój biznes” porozmawiamy o:

  • możliwych strategiach zbudowania efektywnego zespołu, który będzie jednym organizmem i pomoże rozwinąć się twojej firmie,
  • tym, na co zwrócić największą uwagę przy rekrutacji i czy aby na pewno najważniejsza jest wiedza ekspercka,
  • narzędziach psychometrycznych i nie tylko, które mogą być dla Ciebie pomocne.

 

Webinar 4 lutego o 18:30 poprowadzą ekspertki wprogramie Sukces TO JA, przedsiębiorczynie i mentorki – Jowita Spychalska i Dominika Rossa.

Jak pracować z pasją i się nie wypalić? Profilaktyka wypalenia zawodowego

Podczas webinaru rozprawimy się z mitami, zapoznamy się z modelem wypalenia zawodowego, poznamy jego definicje, wymiary oraz poszukamy obszarów, w których możemy mu zapobiegać na co dzień. Zwiększymy świadomość wpływu jaki ma na niego jednostka i organizacje.

Spotkanie jest dla tych:

  • którzy czują spadek zaangażowania,
  • odczuwają znużenie, zmęczenie podczas wykonywania obowiązków służbowych,
  • są przeciążeni pracą,
  • czują się wyczerpani,
  • już nie pamiętają co to satysfakcja z pracy i dokonań,
  • mają poczucie obniżenia poziomu energii i motywacji,
  • mówią niby żartem „jestem wypalony/a”.

 

Jeśli chcesz zdobyć informacje na temat tego jak podtrzymywać odpowiedni poziom energii do zaangażowanej i satysfakcjonującej pracy, umiejętnie radzić sobie z rozdźwiękiem pomiędzy oczekiwaniami, a  rzeczywistością oraz przywrócić dobre relacje ze swoją pracą to weź udział w webinarze 11 lutego o 18:30. Będzie merytorycznie i praktycznie. Webinar poprowadzi Patrycja Sawicka-Sikora, psycholog biznesu, coach kariery, trenerka, wykładowczyni na Uniwersytecie SWPS w Warszawie i Poznaniu, Ambasadorka programu Sukces TO JA i współzałożycielka projektu „Emocje w pracy”.

LinkedIn. Daj się znaleźć headhunterom!

Czy wiesz, jak dostać się do tortu najbardziej atrakcyjnych ofert pracy? Czy zdajesz sobie sprawę, w jaki sposób rekruterzy pozyskują kandydatów i z jakich źródeł korzystają? Czy znasz taktyki, które pozwolą rekruterom Cię znaleźć? Przecież aplikowanie na ogłoszenia to tylko jeden z wielu sposobów poszukiwania pracy. Jest też ukryty rynek pracy, który stanowi około 70% tego, co tak naprawdę jest dostępne dla kandydatów. Czy wyobrażasz sobie sytuację, w której otrzymujesz zaproszenia na rozmowy rekrutacyjne i propozycje pracy? Chcesz być w takiej sytuacji? jesli tak to dołącz do nas 9 marca o 19:00!

Podczas tego webinaru poznasz 4 bardzo skuteczne strategie szukania pracy na LinkedIn, które w zasadzie możesz zastosować od zaraz. Jesteśmy przekonane, że szybko podniosą efekty Twoich poszukiwań. Webinar poprowadzi Izabela Wołyniec-Sobczak, coach i doradca kariery, rekruter oraz headhunter, ekspertka personal brandingu i trenerka umiejętności miękkich. Autorka książki „Zawodowa odnowa. Przygotuj się i zdobądź pracę Twoich marzeń”. 

Przeczytaj także